Eläkeläiset ovat yhteiskunnalle vain menoerä, joten eläkeläisten -olipa sitten työkyvyttömyys- taikka vanhuuseläkeläisestä- julkinen terveydenhuolto tulee säästöjen nimissä kokonaan lopettaa.
Nyt kun maahan saatiin oikeistohallitus, tulee rahan hassaaminen eläkeläisten julkiseen terveydenhuoltoon lopettaa kokonaan.
Eläkeläisten julkinen terveydenhuolto tulee lopettaa
23
443
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä perus on paras?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17900972n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On se ihanaa että persut ovat vain nuoria ja terveitä alle eläkeiän olevia ökyrikkaita miljoonaomaisuuksien perijöitä. Niinkuin heiidän lähisukulasensakin ovat: alle eläkeiän kaikki
Outoa tosin on tämä natsius. Natsithan kuolivat myös niinkuin uhrinsakin. Miten se on mahdollista on vaikea ymmärtää.- Anonyymi
Minä olen nyt aloittaneen oikeistohallituksen linjan kanssa samaa mieltä, että jos ihminen ei ole työelämänsä aikana kyennyt säästämään niin paljon rahaa, että sillä pärjää eläkkeeelle siirryttyään, niin sellainen ihminen joutaa kärsiä itse, koska köyhyys on oma valinta.
Minä olen itse valinnut, että synnyin sellaisiiin olosuhteisiin, jossa sain mittavat perinnöt jo 18 vuotiaana ja nyt aikuisikäisenä pärjään oman valintani seurauksena hyvin.
Olen tämän oikeistohallituksen kannattajana sitä mieltä, että eläkeläisten julkinen terveydenhuolto pitää säästösyistä lopettaa kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nyt aloittaneen oikeistohallituksen linjan kanssa samaa mieltä, että jos ihminen ei ole työelämänsä aikana kyennyt säästämään niin paljon rahaa, että sillä pärjää eläkkeeelle siirryttyään, niin sellainen ihminen joutaa kärsiä itse, koska köyhyys on oma valinta.
Minä olen itse valinnut, että synnyin sellaisiiin olosuhteisiin, jossa sain mittavat perinnöt jo 18 vuotiaana ja nyt aikuisikäisenä pärjään oman valintani seurauksena hyvin.
Olen tämän oikeistohallituksen kannattajana sitä mieltä, että eläkeläisten julkinen terveydenhuolto pitää säästösyistä lopettaa kokonaan.Itse valinnut kuinka rikkaaseen perheeseen syntyy,omituista.
- Anonyymi
Persut elää iät ja päivät. Ha ha
- Anonyymi
Aloittajalle: mietihän vähän eläkeläisten panos tähän yhteiskuntaan. Sinäkään et olisi täällä turpaasi aukomassa jos meitä eläkeläisiä ei olisi. Ilmainen peruskoulu, ruoka tuli pöytään ja puhtaus kaupan päälle. Harrastukset jos yleensä viitsit mitään harrastaa. Te pullamössö sukupolvi olette saaneet liikaa ja siitä johtuu tuo älytön pään aukominen. Yhteiskunta antoi sinullekin kaikki lautasella valmiina. Sinun yhteiskunnan tuet pois ja painu töihin tienaamaan elantosi.
- Anonyymi
Vastasit pelkkään provoon:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit pelkkään provoon:)
Minä olen tämän viestiketjun aloittaja, enkä ole kirjoittanut mitään "provoa".
Kuluvan viikon tiistaina mitetyn hallituksen linjan mukaista on se, että nyt kun maahan saatiin oikeistohallitus, tulee rahan hassaaminen eläkeläisten julkiseen terveydenhuoltoon lopettaa kokonaan, mikä tapahtuu niin, että ensivaiheessa lopetetaan eläkeläisten syöpähoidot ja toisessa vaiheessa lopetetaan julkiset terveyspalvelut kokonaan eläkeläisiltä.
Tämä oikeistohallitus tekee täydellisen suunnanmuutoksen edellisen vasemmistohallituksen linjaan minin tavoin, mikä näkyy vaikkapa siinä, että edellisen hallituksen aikana esimerkiksi koronavirusta vastaan suoritetut rokotukset aloitettiin kaikkein ikääntyneimmästä väestöstä. Nyt terveyspalvelut suunnataan kaikkein nuorimpiin ja sen lisäksi työssäoleviin eläkeläisten jäädessä syrjään. Tällainen linjanmuutos on sopusoinnussa sen aaatteellisen oikeistohallituksen linjan kanssa, että yhteiskunnan kannalta eläkeläisten mahdollisimman nopea kuoleminen erilaisiin sairauksiin toisi vain säästöä yhteiskunnalle.
Köyhimmille eläkeläisille, niille joilla ei ole varaa yksityiseen terveydenhuoltoon, tämä linjanmuutos julkisten terveyspalveluitten kohdentumisen osalta lisää tietysti köyhien eläkeläisten kuolleisuutta, mutta sehän onkin oikeistohallituksen säästötavoittteitten kannalta toivottavaa kehitystä.
Nyt eläkeläistenkin on syytä tietää ja tulla kouriintuntuvasti tuntemaan, että tämän maan poliittisessa linjassa on aloittaneen oikeistohallituksen myötä tapahtumassa selvä linjanmuutos. Oikeistohallituksen motto on: "Köyhyys on oma valinta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tämän viestiketjun aloittaja, enkä ole kirjoittanut mitään "provoa".
Kuluvan viikon tiistaina mitetyn hallituksen linjan mukaista on se, että nyt kun maahan saatiin oikeistohallitus, tulee rahan hassaaminen eläkeläisten julkiseen terveydenhuoltoon lopettaa kokonaan, mikä tapahtuu niin, että ensivaiheessa lopetetaan eläkeläisten syöpähoidot ja toisessa vaiheessa lopetetaan julkiset terveyspalvelut kokonaan eläkeläisiltä.
Tämä oikeistohallitus tekee täydellisen suunnanmuutoksen edellisen vasemmistohallituksen linjaan minin tavoin, mikä näkyy vaikkapa siinä, että edellisen hallituksen aikana esimerkiksi koronavirusta vastaan suoritetut rokotukset aloitettiin kaikkein ikääntyneimmästä väestöstä. Nyt terveyspalvelut suunnataan kaikkein nuorimpiin ja sen lisäksi työssäoleviin eläkeläisten jäädessä syrjään. Tällainen linjanmuutos on sopusoinnussa sen aaatteellisen oikeistohallituksen linjan kanssa, että yhteiskunnan kannalta eläkeläisten mahdollisimman nopea kuoleminen erilaisiin sairauksiin toisi vain säästöä yhteiskunnalle.
Köyhimmille eläkeläisille, niille joilla ei ole varaa yksityiseen terveydenhuoltoon, tämä linjanmuutos julkisten terveyspalveluitten kohdentumisen osalta lisää tietysti köyhien eläkeläisten kuolleisuutta, mutta sehän onkin oikeistohallituksen säästötavoittteitten kannalta toivottavaa kehitystä.
Nyt eläkeläistenkin on syytä tietää ja tulla kouriintuntuvasti tuntemaan, että tämän maan poliittisessa linjassa on aloittaneen oikeistohallituksen myötä tapahtumassa selvä linjanmuutos. Oikeistohallituksen motto on: "Köyhyys on oma valinta"."Tällainen linjanmuutos on sopusoinnussa sen aaatteellisen oikeistohallituksen linjan kanssa, että yhteiskunnan kannalta eläkeläisten mahdollisimman nopea kuoleminen erilaisiin sairauksiin toisi vain säästöä yhteiskunnalle."
PS on todellakin nykypäivän NSDAP!
- Anonyymi
Suomessa on perinteisesti suhtauduttu eläkeläisten terveyspalveluihin paljon paremmin mitä esimerkiksi suhtautuminen on Ruotsissa, josta on tullut omalla kustannnuksellaan eläkeläisiä Suomeen saamaan yksityisiä terveyspalveluita.
Nyt aloittaneen oikeistohallituksen myötä siihenkin tulee muutos, eläkeläisten yhteiskunnan rahoittamat terveyspalvelut lopetetaan. Jos eläkeläisellä ei jatkossa ole varaa yksityisiin terveyspalveluihin, niin sitten saa kuolle sairauksiinsa. Se on tylyäkin tylympää oikeistolinjaa. - Anonyymi
Unohdit työttömät, yksinhuoltajat ja lapset. Nekin ovat pelkkiä menoeriä.
- Anonyymi
Ketkä hyötyvät (rikkaita lukuunottamatta) persujen politiikasta eniten? Mielisairaalat ja hautausurakoitsijat.
- Anonyymi
Eläkeläisten syöpähoidot lopeteaan säästösyistä, koska eläkeläiset ovat ylivoimaisesti suurin syöpään sairastuneitten ryhmä.
Tämän jälkeen lopetetaan kokonaan eläkeläisten julkiset terveyspalvelut, koska eläkeläiset ovat suurin julkisia terveyspalveluja käyttävä ryhmä ja siten myös suurin julkiselle sektorille kustannuksia aiheuttava joukko.
Eläkeläisten julkiset terveyspalvelut syöpähoitoineen palautetaan sen jälkeen, kun kaikki 1950-luvulla ja sitä ennen syntyneet ovat kuolleet.
Oikeistohallitus lähtee siitä, että se on eläkeläisten oma vika, jos eivät ole työssäoloaikanaan kyenneet säästämään niin paljon rahaa, että pärjäävät sillä eläkkeellle siirryttyään hautaan saakka.
Oikealta puhaltaa kylmät tuulet eläkeläisille. - Anonyymi
Hei boomerit, jäitä hattuun ja ottakaa coolimmin, Marin ravisteli instituutiota ja näytti esimerkkiä että ikärasismi on aivan hyväksyttävää. Nyt on ilmoittanut ettei hänen yksityiselämästään saa lehdistö kirjoittaa mitään, boomereiden yksityiselämään hän katsoi olevansa oikeutettu puuttumaan halventavasti.
- Anonyymi
Oma pyssy antaa parhaan eutanasian.
- Anonyymi
Meneppä luuseri aloittaja ensin tekemään 40v raskasta ruumiillista työtä ja tule sitten puhumaan uudestaan,voi vaikka aloittaa kallioporarin ammatista.
- Anonyymi
Minun ei mitään ruummiillista työtä, -eikä mitään muutakaan palkkatyötä- tarvitse tehdä. Kiitos siitä kuuluu sukuni edellisille sukupolville, jotka hankkivat omalla ahkeruudellaan mittavat omaisuudet, jotka minä sain 18 vuotiaana periä ja lisää perintöjä on minulle vielä tulossa.
Nyt kun muutama vuorokausi sitten aloittanut oikeistohallitus hallitusohjelman kirjausten mukaisesti vielä poistaa perintöveronkin, niin minä saan periä verovapaasti lisää perheettömien sukulaisten jäämistöjä, ainakin 2 kpl maatiloja yhteispinta-alaltaan peltoa 94 hehtaaria ja hakkuukypsää metsää Päijät-Hämeestä 270 hehtaaria ynnä pankkitalletuksia ja mittavat arvopaperimäärät kaiken sen muun lisäksi, mitä jo olen tähän asti perinyt.
Minulla ei ole mitään tarvetta tehdä mitään palkkatyötä, pärjäään koko loppuelämäni jo saamieni mittavien arvopaperiperintöjen tuotoilla ja asuntoasiani on kunnossa, koska sain sen kiinteistön perintönä kesämökin lisäksi.
Omat pääomatuloni näistä tähän asti perimistämi perintötuotoista ovat noin 90 000 euroa/vuosi nettona. Kyllä sillä 90 tonnillla vuoden elää, kun tietää, että se samaa suuruusluokkaa oleva pääomatulojen tuotto jatkuu vuodesta toiseen.
Helppoa tämä elämä kuin heinänteko, kun ei ole mitään rahahuolia, pääomatuloilla pärjään hyvin.
- Anonyymi
Tulee kuin boomerivihaajan suusta, kiini jäit
- Anonyymi
Olen perussuomalaisten kannattajana sitä mieltä, että eläkeläisten julkiset terveyspalvelut tulee ajaa alas.
- Anonyymi
Eläkemenot ovat isot. Asia on ratkaistu, kun pannaan ELÄKEKATTO kuten Ruotsissa.
4500 - 5000 e/kk. Se riittää hyvinsyöneellekin.
Säästöä tulee 1,5 - 2miljd e/v. Ei tarvi leikata köyhiltä - Anonyymi
sairauksista analyysi ja sen mukainen hoito kaikille
- Anonyymi
Voishan nämä jokaine omistaan maksaa. minun omista rahoista menee lusmuille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832