Parviaisen mukaan Laurin videolla:- Suomen metsät tuhotaan nyt koska puusto estää 5G-taajuuksia- joilla ohjaillaan ihmisiä, vaikutetaan ja 5G mm. vaikuttaa nano-siruihin joita ujutettu ihmiskuntaan.
Suomi on koe-alue maailman tiheimmistä 5G-verkoista- ja suomikansalla kokeillaan vaikutuksia. Kukaan ei nuorene, kaikki vanhentuvat nopeasti ja muisti ei toimi- ajattelu ei toimi?
Kokoomus myynyt kansamme koe-kaniineiksi 5G-oireille?
Varo- video kestää yli 6 tuntia- eli vaatii paljon lataustilaa nettiyhteydeltäsi-
- n. 2 Gb ?:
https://www.youtube.com/watch?v=Ui4AEsW9lfU
Suomen metsät tuhotaan koska metsä estää 5G-taajuuksia. Suomikansa oireiden koe-alueena
14
404
Vastaukset
- Anonyymi
Ei teistä persuteista ota selvää. Tahdotteko siis metsien suojelua vai ette?
- Anonyymi
viestit poistuu.
ketä persujen mielipiteet kiinnostaisi? - Anonyymi
Aloittaja persu, onko todisteita väitteillesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja persu, onko todisteita väitteillesi?
miksi kuvittelet alottajan olevan persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi kuvittelet alottajan olevan persu?
supo-satanistilla lyö tyhjää-
haukkuu alottajan persuksi. sekä mieli-ala lääkityksi - ja valittaa ettei ole linkkejä vaikka youtube video on alotuksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
supo-satanistilla lyö tyhjää-
haukkuu alottajan persuksi. sekä mieli-ala lääkityksi - ja valittaa ettei ole linkkejä vaikka youtube video on alotuksessa.onko tuo se video jossa keskustelu alkaa vasta n1 tunti 30 minuutin kohdalla?
- Anonyymi
Aloittajalla jääneet lääkkeet hakematta. Laitoshoitoon. Tai sitten opettelee edes perusasiat radiotaajuuksista.
- Anonyymi
supo-satanistien 5G-agentti iski heti tiltuilemaan?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
supo-satanistien 5G-agentti iski heti tiltuilemaan?.
suomi 2023
- Anonyymi
3G--¤gg antenneissa vain vaihdetaan uudet komonentit ei muuta,,..insööööörit.. ei muuta hyvät idiootit..otakaa faktat seville aivoinvat
- Anonyymi
SEkä 4 g systeemeissä vain vaihdetaan uudet koponentit 5 G en
- Anonyymi
Ei paljon mehiläiset pörrää enää vaikka keskikesä.
- Anonyymi
noin suomessa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868