Valinnat 22.6.2023

Anonyymi-ap

Olin yllättynyt norjalaisen valinnasta. Minusta Sari ja norjalainen näyttivät odella luontevilta ja sopivilta toisilleen. Valittu Ana on kaunein ehdokaista ja tulee tunne, että tämö taisi ratkaista norjalaisen valinnan. Jos minulta kysyttäisiin, mitä ei tehdä, niin minulle tuli tuntemus että Sarilla ja norjalaisella olisi ollut mahdollisuus pitempään parisuhteeseen, ihan onneliisuuteen ja rakkauteen. Noin lyhyessä tuttavuudessa fyysinen attraktio ratkaisee, ja norjalainen valitsi kauneimman naisen.

Italialaisen valinta ei tullut yllätyksenä.

En katsonut kaikkia treffejä, ja turkkilaisen valinta yllätti. Jotenkin minusta tuntuu, että hän testasi ja kokeili tummaa naista liehittelemällä Teijaa. Sellaisen vaikutelman sain. Tämä ei tietenkään ollut eettinen tapa toimia. Teija ei ollut valmis muuttamaan Turkkiin joten varmaan valinta osui kohdalleen. Ihmettelin vain turkkilaisen takstikointia naisten kanssa. Se oli peliä.

Islantilaisen valinnan saattoi arvata. Kummatkin miehet olivat todella hyviä ehdokkaita. En tiedä, onko se sitten niin, että nuoruus aina vetoaa. Ei kotiin lähtevä mies olisi enää Islantiin muuttanut. Ystävyys näillä ihmisillä jatkuu.

2

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se usein tuppaa valinta osumaan parhaimman näköiseen ehdokkaaseen, mikä on vähän tylsää. Ei ehkä ajatella niin pitkälle asioita. Toisaalta jos ei toinen viehätä niin ei siitäkään todennäköisesti hyvää seuraa.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17902016I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209