Olin yllättynyt norjalaisen valinnasta. Minusta Sari ja norjalainen näyttivät odella luontevilta ja sopivilta toisilleen. Valittu Ana on kaunein ehdokaista ja tulee tunne, että tämö taisi ratkaista norjalaisen valinnan. Jos minulta kysyttäisiin, mitä ei tehdä, niin minulle tuli tuntemus että Sarilla ja norjalaisella olisi ollut mahdollisuus pitempään parisuhteeseen, ihan onneliisuuteen ja rakkauteen. Noin lyhyessä tuttavuudessa fyysinen attraktio ratkaisee, ja norjalainen valitsi kauneimman naisen.
Italialaisen valinta ei tullut yllätyksenä.
En katsonut kaikkia treffejä, ja turkkilaisen valinta yllätti. Jotenkin minusta tuntuu, että hän testasi ja kokeili tummaa naista liehittelemällä Teijaa. Sellaisen vaikutelman sain. Tämä ei tietenkään ollut eettinen tapa toimia. Teija ei ollut valmis muuttamaan Turkkiin joten varmaan valinta osui kohdalleen. Ihmettelin vain turkkilaisen takstikointia naisten kanssa. Se oli peliä.
Islantilaisen valinnan saattoi arvata. Kummatkin miehet olivat todella hyviä ehdokkaita. En tiedä, onko se sitten niin, että nuoruus aina vetoaa. Ei kotiin lähtevä mies olisi enää Islantiin muuttanut. Ystävyys näillä ihmisillä jatkuu.
Valinnat 22.6.2023
Anonyymi-ap
2
556
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se usein tuppaa valinta osumaan parhaimman näköiseen ehdokkaaseen, mikä on vähän tylsää. Ei ehkä ajatella niin pitkälle asioita. Toisaalta jos ei toinen viehätä niin ei siitäkään todennäköisesti hyvää seuraa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17902016I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268