Juhannuspäivänä on maksettava tuplapalkka

Anonyymi-ap

Kaksinkertainen palkka on maksettava arkipyhinä, joita ovat esimerkiksi uudenvuodenpäivä, loppiainen, pitkäperjantai, vappu, helatorstai, juhannuspäivä, itsenäisyyspäivä ja jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä.

Tänä vuonna tuplapalkka tulee juhannuspäivänä eli lauantaina sekä tietenkin sunnuntaina. Arkena provisio on meillä 40% ja nyt ensi lauantaina ja sunnuntaina 80%.

Usein sunnuntaityö on myös lisä- tai ylityötä, jolloin tämän sunnuntaityöstä maksettavan korvauksen lisäksi maksetaan myös lisä- tai ylityökorvaus.

6

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herää pahvi, ei silloin kenenkään kannata olla työssä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17902058m

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

pöljä

• Anonyymi

Hyvää Juhannusta kaikille!

• Anonyymi

Näin me toimimme. Rehellinen yrittäjä noudattaa lakia. Huijarit saadaan pois alalta, kun laittomuuksiin ei suostua.

• Anonyymi

Työntekijän kannattaa olla tämän suhteen tarkkana, jotta ei joudu vankilaan veropetoksesta ja työaikalakien rikkomisesta.

Työntekijä syyllistyy veropetokseen antamalla viranomaiselle verotusta varten väärän tiedon, aiheuttaa tai yrittää aiheuttaa veron määräämättä jättämisen tai sen määräämisen liian alhaiseksi tai veron aiheettoman palauttamisen. Yrittäminen riittää.

Veropetoksen yleisin tekotapa on antaa veroviranomaiselle väärää tietoa, jonka seurauksena vero määrätään verovelvolliselle liian alhaisena. Väärä tieto sunnuntaipalkan osalta liittyy saadun tulon määrään, vähennyksiin, sosiaaliturvamaksuihin, eläkevakuutusmaksuihin ja ennakkoperinnässä maksettujen palkkojen määrään.

On täysin turha väittää, ettei lisiä ole maksettu. Sitä ei usko kukaan. Verottaja päättelee automaattisesti, että kaikki lisät on maksettu pimeästi ja määrää lisäveron palkansaajalle viimeisen viiden vuoden ajalta. Työnantajalle määrätään myös kuluvalta ja edelliseltä viideltä vuodelta sosiaaliturvamaksut ja ennakonpidätykset.

Viran puolesta asiasta on tehtävä poliisille tutkintapyyntö rikollisesta toiminnasta.

Työnantaja ja työntekijä syyllistyvät molemmat itsenäisesti veropetokseen, työnantaja laiminlyömällä velvollisuutensa toimittaa ennakonpidätys ja maksaa sosiaaliturvamaksu työntekijälle maksetusta suorituksesta ja työntekijä laiminlyömällä tulojen ilmoituksen.

Lopputuloksena rikoskumppanit voivat käsi kädessä kävellä vankilan portista sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe