Aikasmoista röhönaurua kun lukee näitä köyhyyspalstan työttömiä jotka huutelee että saa tukia hoh hoh hoh kiäh kiäh kiäh,aikas syrjäytynyt täytyy olla jos yksinasuva saa 550eur kk toimeentulotukea. Nykypäivänä duunarillarillakin netto helposti 3000eur kk teollisuudessa mutta kyllä jotain täytyy osatakki tuohon rahaan.
Röhönaurua
18
358
Vastaukset
- Anonyymi
Niiinhän sinkin luulit ja luulet edelleen. Ethän sinä ole kirjottanut tästä aiheesta ennemmin vasta kun nyt kun lehdet repostelee asiaa. Miksi et?
- Anonyymi
Esim, missä lehdessä lkenut mitä. Syrjäytymisestä kylläkin ollut juttua. Ja pah köyhät ei edes vaivaannu äänestään saatika että olisivat kiinnostuneita politiikasta ja tuossa keskeinen syy on miks moni on köyhä.Suvussani ei ole yhtäkään työtöntä.
- Anonyymi
Kadunkulkijan lopettaessa morjenstamasta on hetki katsoa tarkemmin ympärilleen.
- Anonyymi
Kyllä näitä morjestelijoita on.........oisko rahaa.Hyvä vitsi niinkuin helsingissä joku morjestaisi.
- Anonyymi
Itsellä bmv +varallisuutta hyvin paljon ja lapsille kova kuri ettei köyhälistö kakaroiden kanssa jutuissa kun mitään muuta ei tule kuin ongelmia.Lapseni tuttu oli ollut jutuissa niin heti poika oli kysynyt 40eur iskälle kaljaan ja tupakkiin.
- Anonyymi
Naapuriko sulle noin keljuilee? taisti kertoa itsestäsi että kaljaa haluatö.... voi sua.... kovill eottaa käyhyys että pitää salata omat ongelmat.... mene hoitoon.
Omituiset naurunaiheet.
- Anonyymi
Täytyyhän duunarin netto olla sen 3000 €, kun ihan tavis eläkeläinenkin saa
sitä nettoa 2000 €. Töitä on hyvä tehdä sitä ennen noin 40 vuotta, niin
varmistaa turvatun tulevaisuuden.
Joku piripää tietysti väittää saavansa toimeentuloa 2500, mutta se on harhaa.- Anonyymi
Niin täytyis, mutta kun ei ole.
Työtön ansaitsee paljon enempi kuin duunari, ei ole työmatkoja, ei eväitä tarvi olla eikä vaatteitakaan kulu niin paljoj kuin töissä ollessa. Lisäksi työtön saa verottomia etuja, ja niihin lapsikorotukset, mitä työllinen ei saa kelan etuuksia.
Jos kotona olosta maksetaan enemi kuin työssä, niin ei ole vaikee valita kumman valitsee. kaikki valitsee työttömyyden.
- Anonyymi
Niimpä kyllä sen bruton täytyy jonkinlainen olla kun nettoeläke monella 2000eur.Jotain ihme piripäitä oikeesti köyhyyspalstalla keskustelemassa.Kai se on tietyt ikäryhmät niin ei lapsena edes nähnyt sitä kun vanhemmat töihin lähti.Ei siitä hyvä lopputulos tule jos asenteet että tuet niin hyvät ettei töitä kannata tehdä.
- Anonyymi
Joissakin perheissä se työttömyys lienee oikein geeneissä, kun mikään sukupolvi
ei erehdy tavoittelemaan työmarkkinoita.
Peruskoulun jälkeinen toisen asteen koulutus ei kiinnosta, lorviminen kyllä.
- Anonyymi
Toi aivan totta niin minkäs teet jos jo 2sukupolvessa ollut ongelmia niin 3sukupolven sitten yrittää.Löytyy alkoholismia,mielenterveys ongelmaa niin ainoa vaihtoehto olisi 3lla sukupolvella ettei yhteydessä. Joitakin tiedän kenellä ollut alkoholismia vanhemmilla niin eipä itse käytä ollenkaan ja on itsellä työpaikat jne.Sairaudet sitten erikseen ja vastoinkäymiset että sen takia köyhä ei toivo kenelläkkään.
- Anonyymi
Sinulle nauraa harakatkin ja sinäitse. Voi sua pientä äidin mussukkaa, aikuinen ei käyttäydy noin lapsellisest.Säälin lapsiasi aikanaan kun tulet siihen ikään, jos sinun laspsuudessa ja nyt teinivuosissa, omat vanhemmat käyttäytyvät noin mistä olet oppisi saanut, säälin sitä.
Et ole vanhempiasi voinut valita, mutta voi muuttua itse. - Anonyymi
Ottaako totuus noin koville.
- Anonyymi
Kyllä ottaa ja sääli myös sinun puolestasi. On vaikee ymmärtää etttä tuo on sinun totuus ja olet noin ongelmallinen. Koulutukseni on terapeutti, hoidin mielenterveysasioitakin, ja surettaa kun teini iässä on tuollasia ajatuksia.
Mutta tärkeintä on tettä ymmärrät itse ongelmasi ja vajavaisuutesi, niin saat avusta enemmän irti kun ymmärtäisit mennä sitä hakemaan. itisi voisi auttaa siinä ja olla tukihenkilönä, vai mitä mieltä olet itse. Yritä selvii.
- Anonyymi
Jahas mukamas terapeutti niin miksi ihmeess analysoit ihmisten kirjoituksia koko ajan vaan keskity omaan köyhään elämääsi.Taidat olla alkoholisoitunut terapeutti. Neuvoo muita mutta omat asiat perseellään.Sais olla suomi24keskusteluissa nimimerkki pakollinen niin mikset muuten kirjoita nimimerkillä nooh sen takia että helpompi huudella.
- Anonyymi
Onko kiva keskutella aikuisen ihmisen kanssa= ja vielä ammattitaitoisen terapeutin kanssa? Hienoa, että tukeudut minuun.
Vastaan sinulle, että siksi analysoin, koka se on osa ammattiani, ja tulee väkisinkin terapioida ihmisiä kun ammatttitaito on niin sisäistynyt minuun että väkisinkin kun näen ihmisillä ongelmia yritän niitä keventää.
Minun köyhä elämä, no on ja ei. En pidä omaa elämääni käyhänä, minulla onlapsia ja lastenlapsia, on autoja on talo mökki... on rahaa ruokaan ja kulutukseen, vaikka olen nuuka perusluonteeltani, niin aina joskus on kiva ostaa tarpeellisa tai uusia jotain.
Tyypillistä monilla ongelmaisilla, moittia kaikkia ihmisiä alkoholisoituneiksi, silloin ei tunne olevansa asian kanssa yksin kun moittii muitakin vaikkei tiedä. Se on ymmärrettävää.
Jos olisin alkoholisotunut, en pystyisi elämään niin ihanaa elämää kuin nyt. Ja se on myös helppo asia heittää kaikkien päälle, koska sillä on ihmsille pitkät perinteet että alkoholisoitunut on huono ja paha ihminen. Mutta tälläkertaa sulle tuli huti.
Näytäppä esimerkkia "Anonyymi" ja kirjoita sinäkin nimelläsi. Ei pidä vaatia sitä muiltakaan jos ei itse siihen pysty.
- Anonyymi
Koita nyt herran jestas perehtyä omaan itseesi äläkä analysoi mitä muut kirjoittavat.Joku terapeutti pah sinulla ei ole muuta kuin huono itsetunto. Perehdy miin läheisiisi vai mikä siinä niin pirun vaikeaa on.Joitakin psykiatrian sairaanhoitajia tiedän niin heillä se vasta nupissa heittää. Lääkäri neuvoo muita kuinka täytyy tehdä mutta itse huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787