Aikoo vaatia kunnon vahingonkorvauksia Parkanon Kaupungilta niin mihin tahoon olla yhteyksissä?
Tiätääkö kukaan jos
Anonyymi-ap
5
1396
Vastaukset
- Anonyymi
Pihlajalinnaan.
- Anonyymi
Minä hommasin asianajajan joka väsäsi korvausvaatimuksen. Tosin kyseessä oli tällainen "köyhäinapu"- asianajaja joten kaikki ei mennyt ihan putkeen. Eihän niitä hyviä laki-ihmisiä köyhille anneta kun vastapuolena juuri on joku viranomainen eivätkä he halua korvata köyhille yhtikäs mittää.
- Anonyymi
Mannejohtaja tietää konstit, miljoona pikku raha
- Anonyymi
Oliko seksuaalisuus jotenkin mukana tässä keississä. Olisiko niin että kaikkia vaan haluttaa ja tuupataan vaan menemään sitte siinä.
- Anonyymi
Yhteyttä Kaupunkiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265818- 584803
- 984759
- 723776
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 513386
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502792- 432671