Mikä tarkoitus on Kouvolan uudella ratamolla?

Anonyymi-ap

Sieltä lähtee kaikki lääkärit, eikä kukaan halua tulla sinne. Talo makso meille veronmaksajille miljoonia, ja nyt käyttöaste laskee koko ajan kun siellä ei ole niitä lääkärteitä. Kotkaan ja Lahteen mentävä?? Mikä hitto järki rakentaa kun sitä ei voi kaikki käyttää? Siinä se töttöröineen seisoo paratipaikalla, mutta ihmiset ajetaan kotkaan silti.
Hyvin eduskunta osasi ratamon myydä sijoittajille ja rahoittajille...kaikki hoituu saman katon alla, ja palveluu pelaa...

Kohta mätänee samoin kun valkealan kiinalaisten monitoimikeskus!!!
Näin sitä kansaakin huijataan, Kirsikkapuistoja rakennetaan silmät kiiluen, mutta se mitä ihmiset tarvii, niin ei tapahdu mitään, ja jos tapahtuu, sekin kuihtuu kasaan melkein samantien kun valmistuu. Hurraa kaupunginhallitus, vai että vielä veronkorotusta suunnittelette....mistä? Kokouspalkkioista varmaan.

5

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ratamossa erotellaan oikeasti sairaat ja kaltaisesi luulosairaat harhoissa elävät. Ne ensinmainitut menevät Kotkaan ja jälkimmäiset -sinä mukaan lukien- Sairaalanmäen antenniosastolle.

• Anonyymi

Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.

JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.

kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.

Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.

JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.

kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.

Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota.

Terapeutille olisi näköjään tarvetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terapeutille olisi näköjään tarvetta

No tilaa äkkiä aika itsellesi, varmaan pääset pian! Onnea, ja muista kuunnella tarkoin oijeita, että sun paranemisprosessi sujuu hyvin. Kaikkea hyvää...ota opiksesi omaksi parhaaksesi. ;)

PS: Hienoa että itse ymmärät tilanteesi, se auttaa jo paljon toipumisessa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904008C

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe