Sieltä lähtee kaikki lääkärit, eikä kukaan halua tulla sinne. Talo makso meille veronmaksajille miljoonia, ja nyt käyttöaste laskee koko ajan kun siellä ei ole niitä lääkärteitä. Kotkaan ja Lahteen mentävä?? Mikä hitto järki rakentaa kun sitä ei voi kaikki käyttää? Siinä se töttöröineen seisoo paratipaikalla, mutta ihmiset ajetaan kotkaan silti.
Hyvin eduskunta osasi ratamon myydä sijoittajille ja rahoittajille...kaikki hoituu saman katon alla, ja palveluu pelaa...
Kohta mätänee samoin kun valkealan kiinalaisten monitoimikeskus!!!
Näin sitä kansaakin huijataan, Kirsikkapuistoja rakennetaan silmät kiiluen, mutta se mitä ihmiset tarvii, niin ei tapahdu mitään, ja jos tapahtuu, sekin kuihtuu kasaan melkein samantien kun valmistuu. Hurraa kaupunginhallitus, vai että vielä veronkorotusta suunnittelette....mistä? Kokouspalkkioista varmaan.
Mikä tarkoitus on Kouvolan uudella ratamolla?
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Ratamossa erotellaan oikeasti sairaat ja kaltaisesi luulosairaat harhoissa elävät. Ne ensinmainitut menevät Kotkaan ja jälkimmäiset -sinä mukaan lukien- Sairaalanmäen antenniosastolle.
- Anonyymi
Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.
JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.
kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.
Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.
JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.
kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.
Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota.Terapeutille olisi näköjään tarvetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapeutille olisi näköjään tarvetta
No tilaa äkkiä aika itsellesi, varmaan pääset pian! Onnea, ja muista kuunnella tarkoin oijeita, että sun paranemisprosessi sujuu hyvin. Kaikkea hyvää...ota opiksesi omaksi parhaaksesi. ;)
PS: Hienoa että itse ymmärät tilanteesi, se auttaa jo paljon toipumisessa. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904008C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779