Mikä tarkoitus on Kouvolan uudella ratamolla?

Anonyymi-ap

Sieltä lähtee kaikki lääkärit, eikä kukaan halua tulla sinne. Talo makso meille veronmaksajille miljoonia, ja nyt käyttöaste laskee koko ajan kun siellä ei ole niitä lääkärteitä. Kotkaan ja Lahteen mentävä?? Mikä hitto järki rakentaa kun sitä ei voi kaikki käyttää? Siinä se töttöröineen seisoo paratipaikalla, mutta ihmiset ajetaan kotkaan silti.
Hyvin eduskunta osasi ratamon myydä sijoittajille ja rahoittajille...kaikki hoituu saman katon alla, ja palveluu pelaa...

Kohta mätänee samoin kun valkealan kiinalaisten monitoimikeskus!!!
Näin sitä kansaakin huijataan, Kirsikkapuistoja rakennetaan silmät kiiluen, mutta se mitä ihmiset tarvii, niin ei tapahdu mitään, ja jos tapahtuu, sekin kuihtuu kasaan melkein samantien kun valmistuu. Hurraa kaupunginhallitus, vai että vielä veronkorotusta suunnittelette....mistä? Kokouspalkkioista varmaan.

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ratamossa erotellaan oikeasti sairaat ja kaltaisesi luulosairaat harhoissa elävät. Ne ensinmainitut menevät Kotkaan ja jälkimmäiset -sinä mukaan lukien- Sairaalanmäen antenniosastolle.

• Anonyymi

Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.

JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.

kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.

Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä luulosairas??? Mistä niin päättelet? Onko kaikki jotka sanovat oman mielipiteensä sairaista sun mielestä? Sinä et ole lääkäri et voi sirauksista tietää.

JA TOISEKSI, EN MINÄ KÄYTÄ RATAMOA, PUHUIN TOISTEN PUOLESTA JOTKA SITÄ KÄYTTÄVÄT JA EIVÄT SAA PALVELUITA.

kannataisiko sinun tutkituttaa pääsi, kun vedät herneen nenään, etkä osaa asiallista keksustelua? Oko mielesi siaras eikä sulla ole vaioja loonekaan. Sinun kaltaiet mielipuolet ovt reisa keskuudessamme ja keskusteluissa yleensä.

Kun joku sanoo jotian on hän heti luulosairas, hullu idiooti, alkoholioitunut ym... PERUSTELE! Et edes ansaitse tätä vastuasuta tia ylipäätään mitään vasausta, mielenhäiriö tekee juuri tuota.

Terapeutille olisi näköjään tarvetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terapeutille olisi näköjään tarvetta

No tilaa äkkiä aika itsellesi, varmaan pääset pian! Onnea, ja muista kuunnella tarkoin oijeita, että sun paranemisprosessi sujuu hyvin. Kaikkea hyvää...ota opiksesi omaksi parhaaksesi. ;)

PS: Hienoa että itse ymmärät tilanteesi, se auttaa jo paljon toipumisessa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904008C

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe