Tiesitkö......

Anonyymi-ap

Älä nyt ala pelkäämään ja älä säikähdä mutta Saatana on AINA paikalla. IHAN AINA. Se ei muutu koskaan ei ikinä mukavaksi. Se loukkaa, kiusaa, pelottelee, uhkaa, ivaa, pilkkaa, valehtelee, esiintyy jopa valkeuden enkelinä ja haluaa sinulle aina vain ja ainoastaan pahinta mahdollista.
Pysy Jumalassa ja rukouksessa ja muista että tämä maailma kokonaisuudessaan on saatanan olinpaikka koska se on heitetty tänne kuljeksimaan. Saatana oli suuri enkeliruhtinas hyi kuinka pelottavaa mutta se on katkera ja erittäin varottava koska se heitettiin pois paratiisista. Et voi tehdä mitään erityistä sen suhteen. Jumalalla on ihmiselle ulospääsy mutta saatanalle ei ja se tietää sen. Sekin on hyvä muistaa ja rentoutua.
Saatana on loukannut Jumalaa niin pahasti että me ei voida ymmärtää sitä muuta kuin tiedetään se ettei se pääse takaisin paratiisiin koskaan. Sen paikka on helvetissä ja sinne se haluaa sinutkin mukaan koska se on katkera ja murhanhimoinen ja väkivaltainen ja kaikinpuolinen iljettävä.

12

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

      • Anonyymi

        Nuku sinäkin välillä ja rentoudu.


      • Anonyymi

        Annan sulle lomaa tarkkailusta. ☀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuku sinäkin välillä ja rentoudu.

        Nyt alan nukkumaan. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi uskoa huhu puheita taas panetellaan saatanaa selän takana ilman näyttöä 😤

    • Anonyymi

      Oletko itse saatana kun noin hyvin tiedät tuon

    • Anonyymi

      Sivullinen seuraaja vain! Saatanalla muuta puuhaa hän on kesälomalla😉

    • Anonyymi

      Pirulle annat itse pikku sormen sitä ei pirukaan tee vaan sinä itse jos et ole täysin syyntaaketon niin kuin arhinmäki

    • Anonyymi

      Jaa. Ja tulit tänne sitte itsestäsi avautumaan🙄

    • Anonyymi

      Jeesus estää suoran yhteyden Jumalaan ja siksi Saatana pääsee Jeesuksen varjossa ihmisten elämään. Luopukaa vääristä profeetoista ja kääntykää Juutalaisuuteen. Vain sillä tiellä voitte olla suojassa Saatanan suoralta vaikutukselta.

    • Anonyymi

      Sigmund Freud sen sanoi; saatanat löytyvät aina ihmisellä korvien väleistä.
      Sigge olikin psykoterapian kehittäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3306
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1513
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      121
      899
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe