Suomalaisille alkoholi näyttää olevan elinehto ja sen saaminen. Sitä täytyisi saada mahdollisimman nopeasti jostain. On liian rasittavaa käydä alkossa sitä hakemassa sen takia suomalainen aivonsa pieneksi juonut ihminen ja katkokäveliä haluaa että sitä on ruokakaupassa lasten nähtävillä vai piilotettaisiinko viinat samalla tavalla kuin tupakat ja jos ei niin miksi ei?
Suomalainen ajattelee että hän on lähes sankarillinen kun juo viinaa ja paskoo housunsa sekä oksentelee. Ehkä pääsee jopa hengestään toikkaroidessaan naula päässä. Muut samanmieliset yhtä vajaat taputtaa haltioituneena käsiään. Se on todella hauskaa kun pilaa salitulokset ja hankkii syövän veritulpan tai maksakirroosin. Alkoholi on pieninäkin määrinä vahingollista.
Kaikki on hauskaa kun on alkoholia eihän mitenkään muuten voi olla mukavaa eihän?
Jos olet alkoholia käyttämätön ihminen sinulla ei ole ainuttakaan kaveria tai sitten kaverit sössöttää ja jankkaa jotain silmät seisoen päässä. Kuka vittu sellaista jaksaa katsoa. Naiset vetää siideriä ja lihoaa kuin pullataikina pahimmat juo ämpäri kaupalla olutta. Sitten on nämä kaikki juhlapyhät kaikki marinoidaan alkoholilla.
Tuttuja juttuja hei se on vaan krapula siihen ei kuole. Noo itse väittäisin että monesti se on juuri krapula johon kuolee. On hengen vaarallista lopettaa jo muutamia päiviä kestänyt putki yhtäkkiä kun taas pitkän putken aikana joku elin voi sanoa itsensä irti. Itse tiedän nuoriakin jotka kuolleet krapulassa ja yhden ryyppykerran jälkeenkin. Jotkut kestää kyllä uskomattoman kauan mutta kallis on harrastus ja tuhoava sekä aivan hyödytön. Maailma olisi parempi paikka ilman alkoholia ja suomen vankilakin melko tyhjä. Alkoholi on yliarvostettu aine jolla on kulttimaine suomessa.
Sisutarinat taittaa liittyä viinaan
Anonyymi-ap
1
1120
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904667u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211