Suomalaisille alkoholi näyttää olevan elinehto ja sen saaminen. Sitä täytyisi saada mahdollisimman nopeasti jostain. On liian rasittavaa käydä alkossa sitä hakemassa sen takia suomalainen aivonsa pieneksi juonut ihminen ja katkokäveliä haluaa että sitä on ruokakaupassa lasten nähtävillä vai piilotettaisiinko viinat samalla tavalla kuin tupakat ja jos ei niin miksi ei?
Suomalainen ajattelee että hän on lähes sankarillinen kun juo viinaa ja paskoo housunsa sekä oksentelee. Ehkä pääsee jopa hengestään toikkaroidessaan naula päässä. Muut samanmieliset yhtä vajaat taputtaa haltioituneena käsiään. Se on todella hauskaa kun pilaa salitulokset ja hankkii syövän veritulpan tai maksakirroosin. Alkoholi on pieninäkin määrinä vahingollista.
Kaikki on hauskaa kun on alkoholia eihän mitenkään muuten voi olla mukavaa eihän?
Jos olet alkoholia käyttämätön ihminen sinulla ei ole ainuttakaan kaveria tai sitten kaverit sössöttää ja jankkaa jotain silmät seisoen päässä. Kuka vittu sellaista jaksaa katsoa. Naiset vetää siideriä ja lihoaa kuin pullataikina pahimmat juo ämpäri kaupalla olutta. Sitten on nämä kaikki juhlapyhät kaikki marinoidaan alkoholilla.
Tuttuja juttuja hei se on vaan krapula siihen ei kuole. Noo itse väittäisin että monesti se on juuri krapula johon kuolee. On hengen vaarallista lopettaa jo muutamia päiviä kestänyt putki yhtäkkiä kun taas pitkän putken aikana joku elin voi sanoa itsensä irti. Itse tiedän nuoriakin jotka kuolleet krapulassa ja yhden ryyppykerran jälkeenkin. Jotkut kestää kyllä uskomattoman kauan mutta kallis on harrastus ja tuhoava sekä aivan hyödytön. Maailma olisi parempi paikka ilman alkoholia ja suomen vankilakin melko tyhjä. Alkoholi on yliarvostettu aine jolla on kulttimaine suomessa.
Sisutarinat taittaa liittyä viinaan
Anonyymi-ap
1
1053
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904667u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962