Wager kuljettaa 1100km Venäjällä muutamaa tankkia ja media seuraa tätä jännitysnäytelmän lailla. Mitähän oikeasti kalsareista tapahtui?
Aikamoinen höynäytys ainakin. Putin ja Venäjän johto eivät ole tyhmiä. Luulen, että
kyseessä oli teatteriesitys, jonka tavoitteena on siviiliväestön pelottelu hyväksymään yhä tiukemman kontrollin ja uuden LKP:n. Myös harhautus, sillä Wager siirtyessä Valko-Venäjälle, se pakottaa siirtämään Ukrainan parhaita joukkoja pois idästä länteen. Wager on sota-alan yritys ja osaaminen on todistettu ympäri maailmaa .
Toivottavasti rauhanneuvottelut saadaan aikaan ja estetään kymmenien tuhansien ukrainalaisien nokan eteen heittämisen multaa.
T. Tiltu ™️
Uusi liikekannallepano Venäjän kapinan tarkoitus?
172
673
Vastaukset
- Anonyymi
Diktaattori joka näyttää omalle kansalleen ja koko maailmalle olevansa pelokas hiiri jota määräilee palkkasotilaat halutessaan on entinen diktaattori ....uskottavuus enään nolla se tuskin oli Putinin tarkoituksellinen teko .
Putinin kusee venäjällä näköjään nurin kuka tahansa joka osaa käyttää hyväkseen Putinin pelkotiloja ja pakokauhua voimaa kohtaan- Anonyymi
Tai sitten tekivät teatteria. Kukaan ei kuollut, eikä yhtään ajoneuvoa tuhottu avoimella arolla, jossa on käytännössä tuhansille lentokoneille helppoja maaleja.🛩....💥💥💥
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tekivät teatteria. Kukaan ei kuollut, eikä yhtään ajoneuvoa tuhottu avoimella arolla, jossa on käytännössä tuhansille lentokoneille helppoja maaleja.🛩....💥💥💥
Venäjän armeija menetti kapinassa seitsemän ilma-alusta, mm. 3 erittäin kallista elektronisen sodankäynnin helikopteria.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Venäjän armeija menetti kapinassa seitsemän ilma-alusta, mm. 3 erittäin kallista elektronisen sodankäynnin helikopteria.
Tai sitten nolla. Kuka sen tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten samalla logiikalla kuusi. Kuka sen tietää?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tai sitten samalla logiikalla kuusi. Kuka sen tietää?
Juuri näin. Yhteenkään lukuun ei voi luottaa.
T. Tiltu ™️ Anonyymi kirjoitti:
Tiltulle on tetysti mahdotonta hyväksyä yhtään Venäjän armiejan tappioita, vaikka niistä olisi videoitakin.
- Anonyymi
Tiltulle on tetysti mahdotonta hyväksyä yhtään Venäjän armiejan tappioita, vaikka niistä olisi videoitakin.
Tiltulle ™️ tietää ,että sodassa ei ole voittajia ja joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista. Oletan Venäjän menettävän saman verran joka päivä.
Ei kiinnosta pätkääkään ilma-alusten veikkaamiset. Eniten kiinnostaa kuka kertoi tämän uutisena. Se olisi uutinen, että tiedämme misinformaation lähteen.
Kuten tiedetään, Venäjä olisi voinut iskeä raketein, korkealta hävittäjin tai Sukhoi helokopterein/hävittäjin (aseita enemmän kuin pataljoonassa) avoimessa maastossa liikkuvia kohteita milloin vain.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-75_Checkmate Anonyymi kirjoitti:
Tiltulle ™️ tietää ,että sodassa ei ole voittajia ja joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista. Oletan Venäjän menettävän saman verran joka päivä.
Ei kiinnosta pätkääkään ilma-alusten veikkaamiset. Eniten kiinnostaa kuka kertoi tämän uutisena. Se olisi uutinen, että tiedämme misinformaation lähteen.
Kuten tiedetään, Venäjä olisi voinut iskeä raketein, korkealta hävittäjin tai Sukhoi helokopterein/hävittäjin (aseita enemmän kuin pataljoonassa) avoimessa maastossa liikkuvia kohteita milloin vain.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-75_Checkmate"Tiltulle ™️ tietää ,että sodassa ei ole voittajia ja joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista. Oletan Venäjän menettävän saman verran joka päivä."
Kerropas, mistä sinä olet saanut lukusi. Vielä maaliskuussa Ukraina oli USA:n salaisten tiedustelutietojen mukaan menettänyt kaatuneina alle puolet venäjän menettämistä kaatuneista.
"Ei kiinnosta pätkääkään ilma-alusten veikkaamiset. Eniten kiinnostaa kuka kertoi tämän uutisena. Se olisi uutinen, että tiedämme misinformaation lähteen."
Miksi se on sinusta misinformaatiota? Nämä kuvat ovat eiliseltä:
https://defence-blog.com/russian-mercenaries-shot-down-ka-52-helicopter/
https://airlive.net/military/2023/06/24/breaking-wagner-forces-have-shot-down-a-russian-military-transport-plane-and-several-helicopters/
"Kuten tiedetään, Venäjä olisi voinut iskeä raketein, korkealta hävittäjin tai Sukhoi helokopterein/hävittäjin (aseita enemmän kuin pataljoonassa) avoimessa maastossa liikkuvia kohteita milloin vain."
Ja kyllähän Venäjän ilmavoimat yrittivätkin tulittaa noita saattueita ja siksi Wagnerin palkkasoturit pudottivat 7 ilma-alusta.- Anonyymi
"Tiltulle ™️ tietää ,että sodassa ei ole voittajia ja joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista. Oletan Venäjän menettävän saman verran joka päivä."
Kerropas, mistä sinä olet saanut lukusi. Vielä maaliskuussa Ukraina oli USA:n salaisten tiedustelutietojen mukaan menettänyt kaatuneina alle puolet venäjän menettämistä kaatuneista.
"Ei kiinnosta pätkääkään ilma-alusten veikkaamiset. Eniten kiinnostaa kuka kertoi tämän uutisena. Se olisi uutinen, että tiedämme misinformaation lähteen."
Miksi se on sinusta misinformaatiota? Nämä kuvat ovat eiliseltä:
https://defence-blog.com/russian-mercenaries-shot-down-ka-52-helicopter/
https://airlive.net/military/2023/06/24/breaking-wagner-forces-have-shot-down-a-russian-military-transport-plane-and-several-helicopters/
"Kuten tiedetään, Venäjä olisi voinut iskeä raketein, korkealta hävittäjin tai Sukhoi helokopterein/hävittäjin (aseita enemmän kuin pataljoonassa) avoimessa maastossa liikkuvia kohteita milloin vain."
Ja kyllähän Venäjän ilmavoimat yrittivätkin tulittaa noita saattueita ja siksi Wagnerin palkkasoturit pudottivat 7 ilma-alusta.Tiedoksi sinne, että kuvat on voitu ottaa missä tahansa ja olla irroitettu alkuperäisen tekstin yhteydestä.
Usko sinä mitä lukua tahansa, niin minä taas näen asian olleen puhdasta teatteria, joka mahdollistaa 500 000 uuden sotilaan mobilisaation.
Sääliksi käy Ukraina ja sen kansa.
T. Tiltu ™️
Ps. Ja kommentit:"Kerropas, mistä sinä olet saanut lukusi. Vielä maaliskuussa Ukraina oli USA:n"....
Tiedustelu, Venäjän luvut ja Intian media. Lisäksi puhdas matematiikka. Rintama on 1500 km pitkä. Yksi kuollut/3 km/pv on realismia. Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi sinne, että kuvat on voitu ottaa missä tahansa ja olla irroitettu alkuperäisen tekstin yhteydestä.
Usko sinä mitä lukua tahansa, niin minä taas näen asian olleen puhdasta teatteria, joka mahdollistaa 500 000 uuden sotilaan mobilisaation.
Sääliksi käy Ukraina ja sen kansa.
T. Tiltu ™️
Ps. Ja kommentit:"Kerropas, mistä sinä olet saanut lukusi. Vielä maaliskuussa Ukraina oli USA:n"....
Tiedustelu, Venäjän luvut ja Intian media. Lisäksi puhdas matematiikka. Rintama on 1500 km pitkä. Yksi kuollut/3 km/pv on realismia."Tiedoksi sinne, että kuvat on voitu ottaa missä tahansa ja olla irroitettu alkuperäisen tekstin yhteydestä."
Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset.
"Usko sinä mitä lukua tahansa, niin minä taas näen asian olleen puhdasta teatteria, joka mahdollistaa 500 000 uuden sotilaan mobilisaation."
Muut näkevät kuinka Putin kalsarimyrkyttäjä osoittautui heikoksi johtajaksi.
"Sääliksi käy Ukraina ja sen kansa."
Aivan ja syyllinen Ukrainan kurjaan tilanteeseen on Venäjän fasismi ja imperialismi.
"Tiedustelu, Venäjän luvut ja Intian media. Lisäksi puhdas matematiikka. Rintama on 1500 km pitkä. Yksi kuollut/3 km/pv on realismia."
Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha.- Anonyymi
"Tiedoksi sinne, että kuvat on voitu ottaa missä tahansa ja olla irroitettu alkuperäisen tekstin yhteydestä."
Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset.
"Usko sinä mitä lukua tahansa, niin minä taas näen asian olleen puhdasta teatteria, joka mahdollistaa 500 000 uuden sotilaan mobilisaation."
Aivan ja syyllinen Ukrainan kurjaan tilanteeseen on Venäjän fasismi ja imperialismi.
"Tiedustelu, Venäjän luvut ja Intian media. Lisäksi puhdas matematiikka. Rintama on 1500 km pitkä. Yksi kuollut/3 km/pv on realismia."
Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha."Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset."
Mitä sä pyörität samaa levyä enempää? Totesimme jo ajat sitten, että luvut voivat olla ihan mitä tahansa.
"Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha."
Ok, tuohon totean, että käytin toista näkökulmaa. Kuuntelin kerran toimittaja Ivan Puopolon podcastia. Hän totesi Ukrainan uutisista, ettei usko pätkän vertaa. Olen samaa mieltä.
Jos sinulle ei kelpaa todellisuutta toisista näkökulmista, niin sinun asia. Opin kommentistasi, että nykyäänkin
propaganda kelpaa kun sanoma miellyttää.
"Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset."
Mitä sä pyörität samaa levyä enempää? Totesimme jo ajat sitten, että luvut voivat olla ihan mitä tahansa.
"Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha."
Ok, tuohon totean, että käytin toista näkökulmaa. Kuuntelin kerran toimittaja Ivan Puopolon podcastia. Hän totesi Ukrainan uutisista, ettei usko pätkän vertaa. Olen samaa mieltä.
Jos sinulle ei kelpaa todellisuutta toisista näkökulmista, niin sinun asia. Opin kommentistasi, että nykyäänkin
propaganda kelpaa kun sanoma miellyttää.
T. Tiltu ™️"Mitä sä pyörität samaa levyä enempää? Totesimme jo ajat sitten, että luvut voivat olla ihan mitä tahansa."
Eivät voi. Luvut ovat juuri ne, mitä uutisissa on kerrottu. Wagner ampui alas 7 venäjän armeijan ilma-alusta. Ja on lupautunut maksamaan korvauksia niissä kuolleiden lentäjien omaisille.
"Ok, tuohon totean, että käytin toista näkökulmaa. Kuuntelin kerran toimittaja Ivan Puopolon podcastia. Hän totesi Ukrainan uutisista, ettei usko pätkän vertaa. Olen samaa mieltä."
Ja silti todellisuudessa uskot Venäjän propagandavalheita ja levittelet niitä tänne eteenpäin.
"Jos sinulle ei kelpaa todellisuutta toisista näkökulmista, niin sinun asia. Opin kommentistasi, että nykyäänkin
propaganda kelpaa kun sanoma miellyttää."
Sinähän tiesit jo sen, kun levitit tänne Venäjän valheellisia lukuja.- Anonyymi
"Mitä sä pyörität samaa levyä enempää? Totesimme jo ajat sitten, että luvut voivat olla ihan mitä tahansa."
Eivät voi. Luvut ovat juuri ne, mitä uutisissa on kerrottu. Wagner ampui alas 7 venäjän armeijan ilma-alusta. Ja on lupautunut maksamaan korvauksia niissä kuolleiden lentäjien omaisille.
"Ok, tuohon totean, että käytin toista näkökulmaa. Kuuntelin kerran toimittaja Ivan Puopolon podcastia. Hän totesi Ukrainan uutisista, ettei usko pätkän vertaa. Olen samaa mieltä."
Ja silti todellisuudessa uskot Venäjän propagandavalheita ja levittelet niitä tänne eteenpäin.
"Jos sinulle ei kelpaa todellisuutta toisista näkökulmista, niin sinun asia. Opin kommentistasi, että nykyäänkin
Sinähän tiesit jo sen, kun levitit tänne Venäjän valheellisia lukuja.Luitko "uutista". Et tietysti, tai et ymmärrä.
Kuten siinä kerrotaan:"Images posted online on June 24 show the resulting wreckage, identified as a Ka-52 Alligator attack helicopter with the serial number RF-13418 and bort number Yellow 72."
Siis postitettu ja kenen tahansa toimesta.
"Sinähän tiesit jo sen, kun levitit tänne Venäjän valheellisia lukuja."
Lukuja? Kehoitin kriittiseen ajatteluun ja erityisesti näkemän maailmaa useasta näkökulmasta. Mitä valheita sellaisessa ajattelussa on, saat miettiä sitä ihan itse.
T. Tiltu ™️ - Anonyymi
"Mitä sä pyörität samaa levyä enempää? Totesimme jo ajat sitten, että luvut voivat olla ihan mitä tahansa."
Sinähän tiesit jo sen, kun levitit tänne Venäjän valheellisia lukuja.En ole aikaisempi kirjoittaja mutta etkö sinä moloch nyt älyä, että sinähän tässä uskot vailla kritiikkiä noihin tietoihin mistä syyttelet nyt muita. Luulisi olevan jopa sinullekkin tässä vaiheessa selvää se, että kaikkeen tietoon mikä tulee venäjältä ei voi luottaa oli se sitten sen virallisista tiedotusvälineistä tai somesta tavan kansalta! Mitä noihin ilmoitettuihin lukuihin tulee niitten todenperäisyydestä ei voi missään nimessä olla varma. Ne voi olla mitä tahansa tai sitten niitä ei ole.
Ihan esimerkkinä nyt kaksi ristiriidassa olevaa väittämääsi jotka löytyvät jopa samasta viestistäsi;
"Eivät voi. Luvut ovat juuri ne, mitä uutisissa on kerrottu."
"Ja silti todellisuudessa uskot Venäjän propagandavalheita ja levittelet niitä tänne eteenpäin."
Älä lähde syyttelemään täällä muita keskustelijoita propagandan levittelijöiksi kun itse harrastat aivan samaa. Niin kuin sanotaan, lasitalossa ei kannata heitellä kiviä. Anonyymi kirjoitti:
Luitko "uutista". Et tietysti, tai et ymmärrä.
Kuten siinä kerrotaan:"Images posted online on June 24 show the resulting wreckage, identified as a Ka-52 Alligator attack helicopter with the serial number RF-13418 and bort number Yellow 72."
Lukuja? Kehoitin kriittiseen ajatteluun ja erityisesti näkemän maailmaa useasta näkökulmasta. Mitä valheita sellaisessa ajattelussa on, saat miettiä sitä ihan itse.
T. Tiltu ™️"Siis postitettu ja kenen tahansa toimesta."
Siis postitettu eiliseltä ja kuvia tuosta helikopterin jäänteestä on siis paljonkin. Silti sinä et kykene tunnustamaan sitä Venäjän tappioksi tiltu, koska tiltut eivät voi tunnustaa Venäjän tappioita ja rikoksia.
"Lukuja? Kehoitin kriittiseen ajatteluun ja erityisesti näkemän maailmaa useasta näkökulmasta. Mitä valheita sellaisessa ajattelussa on, saat miettiä sitä ihan itse."
Kuten jokainen näkee tuolta yltä, sinä et ole kriittinen ajattelija itse, vaan levität meille suomalaisille Venäjän valhepropagandan lukuja. Ne ovat naurettavia ja silti sinä niitä jaat. Kun USA:n, joka seuraa tarkasti sodan tapahtumia, salaiset luvut kummankin maan tappioista maaliskuun alusta vuotivat tietovuodossa julkisuuteen, niin ne olivat tällaiset: Ukrainan kaatuneet noin 17 000 sotilasta ja Venäjän kaatuneet vajaa 40 000 sotilasta. Kun sen jakaa vuodella, niin Ukrainalta on keskimäärin sodassa kaatunut alle 50 sotilasta päivässä ja Venäjältä hieman yli 100 sotilasta päivässä. Vaikka Ukrainan vastahyökkäyksessä nyt ilman muuta tulee keskimääräistä tappiolukuja suurempia lukuja, niin sinun esittämäsi 500-700 kaatunutta päivässä on pelkkää sontaa. Sontaa, jota kaltasesi tiltut levittävät Venäjän puolesta.Anonyymi kirjoitti:
En ole aikaisempi kirjoittaja mutta etkö sinä moloch nyt älyä, että sinähän tässä uskot vailla kritiikkiä noihin tietoihin mistä syyttelet nyt muita. Luulisi olevan jopa sinullekkin tässä vaiheessa selvää se, että kaikkeen tietoon mikä tulee venäjältä ei voi luottaa oli se sitten sen virallisista tiedotusvälineistä tai somesta tavan kansalta! Mitä noihin ilmoitettuihin lukuihin tulee niitten todenperäisyydestä ei voi missään nimessä olla varma. Ne voi olla mitä tahansa tai sitten niitä ei ole.
Ihan esimerkkinä nyt kaksi ristiriidassa olevaa väittämääsi jotka löytyvät jopa samasta viestistäsi;
"Eivät voi. Luvut ovat juuri ne, mitä uutisissa on kerrottu."
"Ja silti todellisuudessa uskot Venäjän propagandavalheita ja levittelet niitä tänne eteenpäin."
Älä lähde syyttelemään täällä muita keskustelijoita propagandan levittelijöiksi kun itse harrastat aivan samaa. Niin kuin sanotaan, lasitalossa ei kannata heitellä kiviä.Venäjä ei levittele propagandassaan tietoja tappioistaan. Kun sieltä tulee niistä tietoja, ne ovat mitä ilmeisimmin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko "uutista". Et tietysti, tai et ymmärrä.
T. Tiltu ™️"postitettu ja kenen tahansa toimesta."
Voisko olla ChatGBTn tekemä? Täytyy kokeilla.
Toinen Tiltu - Anonyymi
Hyvin sadut uppoavat kun kuulija on sopivasti ennakkoasennoitunut ja suorastaan keksii osan jo itse.
- Anonyymi
"Tiedoksi sinne, että kuvat on voitu ottaa missä tahansa ja olla irroitettu alkuperäisen tekstin yhteydestä."
Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha.Lapsi likaisissa kalsareissaan uskoo kaiken sellaisen jonja haluaa uskoa.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sadut uppoavat kun kuulija on sopivasti ennakkoasennoitunut ja suorastaan keksii osan jo itse.
LOL. Ai niin kuin sinulle se Venäjän valhe, että Ukraina menettäisi 500-700 sotilastaan kaatuneina päivässsä?
- Anonyymi
Intian media, kuten sinäkin käyttää Venäjän propagandalukuja. Nyt ne sitten sinusta ovatkin luotettavia. Haha."Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset."
Päivänvaloa oli, mutta asuttu alue KESKELLÄ PELTOA???!!! Mahtavaa todistetta, jatka samaan tahtiin. Tästä lähtien luotan enemmän Venäjään kuin sinuun. - Anonyymi
Eilen kerroit, että Venäjällä on sisällissota menossa. Missäs se nyt sitten on??
Anonyymi kirjoitti:
"Haha. Kun asutulla alueella taatusti tuhannet näkevät ihan päivänvalossa itse noiden koneiden ja helikoptereiden pudotukset ja laittavat kuvia niistä someen, niin tiltun mukaan kyseessä ovat tietysti väärennökset."
Päivänvaloa oli, mutta asuttu alue KESKELLÄ PELTOA???!!! Mahtavaa todistetta, jatka samaan tahtiin. Tästä lähtien luotan enemmän Venäjään kuin sinuun."Päivänvaloa oli, mutta asuttu alue KESKELLÄ PELTOA???!!! Mahtavaa todistetta, jatka samaan tahtiin."
Matkalla oli miljoonakaupunkeja, jotka Wagnerit valloittivat.
"Tästä lähtien luotan enemmän Venäjään kuin sinuun."
Niinhän sinä olet aina tehnyt, tiltu.Anonyymi kirjoitti:
Eilen kerroit, että Venäjällä on sisällissota menossa. Missäs se nyt sitten on??
Se tyrehtyi sopimukseen, jolla Pricozhin lopetti marssinsa Moskovaan ja suostui lähtemään Valko-Venäjälle. Julkisuuteen ei ole juuri kerrottu, mitä muuta tuo sopimus sisältää.
- Anonyymi
"Päivänvaloa oli, mutta asuttu alue KESKELLÄ PELTOA???!!! Mahtavaa todistetta, jatka samaan tahtiin."
Matkalla oli miljoonakaupunkeja, jotka Wagnerit valloittivat.
"Tästä lähtien luotan enemmän Venäjään kuin sinuun."
Niinhän sinä olet aina tehnyt, tiltu."Matkalla oli miljoonakaupunkeja, jotka Wagnerit valloittivat."
Se pelto on kuitenkin aika kaukana miljoonakaupungeista.
"Niinhän sinä olet aina tehnyt, tiltu."
Minne käännätkin pääs siel' tiltuja näät. - Anonyymi
Se tyrehtyi sopimukseen, jolla Pricozhin lopetti marssinsa Moskovaan ja suostui lähtemään Valko-Venäjälle. Julkisuuteen ei ole juuri kerrottu, mitä muuta tuo sopimus sisältää.
Ei voi olla totta, koska kaikki venäläisethän mielestäsi valehtelevat. Pakko olla väärennös ja massiivinen sisällissota menossa.
Anonyymi kirjoitti:
"Matkalla oli miljoonakaupunkeja, jotka Wagnerit valloittivat."
Se pelto on kuitenkin aika kaukana miljoonakaupungeista.
"Niinhän sinä olet aina tehnyt, tiltu."
Minne käännätkin pääs siel' tiltuja näät.Matkalla on sekä peltoja että miljoonakaupunkeja. Venäjän puolustus petti pahasti, kun muutama tuhat sotilasta kykeni etenemään noinkin pitkälle.
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla totta, koska kaikki venäläisethän mielestäsi valehtelevat. Pakko olla väärennös ja massiivinen sisällissota menossa.
Haha. Sinä itse valehtelet minun sanomisistani. En ole väittänyt, että kaikki venäläiset valehtelisivat kaiken aikaa, vaan päinvastoin olen kertonut, että jopa Putin Kalsarimyrkyttäjäkin puhui totta sanoessaan, että kaikkiin venäläisiin kouluihin pitäisi saada sisävessat.
- Anonyymi
No niin antaa venäläisten selvittää omat välinsä itse siellä omat riitansa.Ei meille kuulu niiden tappelut antaa tapella.Tappelee muissakin maissa näitä eri ryhmiä.
Se on hiiri 1,5 vasta koko Nato plus Uncle Sam,, ,,Kiva ihminen elä oikea elämä ,,Kyllä Venäjä Armeija on Putin kanssa ,,Eilen Amerikka ja länsi maa media juhli mutta harmi juhla kesti pari tuntia hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhKohta joka sanoa olet Putin ja DIKTAATOR HHHHHHHHHHHHH Rakastan rehellisuus ihan sama Diktaattori tai ei ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-75_CheckmateKyllä Tiltu tietää, älä yhtään epäile, äläkä pilkkaa. Sitä tietoa ei näe sateliitistä. Ehkä tiltuttelijan pitäisi tutustua asiaan psykologian kannalta, jos jotain oppisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kummallinen vallankaappaus,kaapattava ei laittanut hantiin millään lailla eikä kaapparit saanu sanktioita. Luulis että tyytymätön kansa olis lähtenyt mukaa tähän mutta olivat sisätiloissa ja kadut tyhjiä,ei yhtään maatuskaa kadulla!? Voiko nyt kuka tahansa sanoa mielipiteensä sodasta ilman rangaistusta,sanovat vain että kuulun wagnereihin. Kyllä tämä oli teatteriesitys jossa kokki ja putte sekä Likaämpäri oli pääosassa,saatiin tällä wagnerin joukot siirrettyä Valko-venäjälle operoimaan.
- Anonyymi
Misinformaatio-moolokki oli ihan paikan päällä katsomassa. Penkoi vielä helikoptereista romut ja löysi elektronisen sodankäynnin kaluston jäämiä, jotka mittaamattomalla ”asiantuntijuudellaan” tunnisti erittäin kalliiksi vempeleiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Yhteenkään lukuun ei voi luottaa.
T. Tiltu ™️Putin confirmed the death of Russian pilots during the rebellion
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/06/26/7408691/ Anonyymi kirjoitti:
Misinformaatio-moolokki oli ihan paikan päällä katsomassa. Penkoi vielä helikoptereista romut ja löysi elektronisen sodankäynnin kaluston jäämiä, jotka mittaamattomalla ”asiantuntijuudellaan” tunnisti erittäin kalliiksi vempeleiksi.
Tiltu ei usko edes valokuvia tai videoita Venäjän armijan tappioista tai rikoksista. Ei koskaan.
- Anonyymi
LOL. Ai niin kuin sinulle se Venäjän valhe, että Ukraina menettäisi 500-700 sotilastaan kaatuneina päivässsä?
Ukrainalaiset tappavat omia, joten voi olla totta.
https://twitter.com/KimDotcom/status/1673311525086597122?cxt=HHwWhMDUte395bguAAAA Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalaiset tappavat omia, joten voi olla totta.
https://twitter.com/KimDotcom/status/1673311525086597122?cxt=HHwWhMDUte395bguAAAAEi ole totta, älä yritä turhaan valehdella Venäjän propagandalukujen puolesta.
- Anonyymi
Jenkkien mobilisoima kapina kuivu,tällä kertaa?
- Anonyymi
Ehkäpä paremmin Putin sopima teatteri. Ei me oikeasti tiedetä mitään, mitä Venäjällä ja Ukrainassa tapahtuu. Emme edes saa lukea kaatuneiden määriä, paitsi tietysti Ukrainan ilmoittavat Venäläistappiot.
Todellisuudessa joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista, eikä yksikään ole kiinnostunut lännessä saamaan aikaan rauhaa.
Elämme ja toistamme historian vuotta 1914.
Ehkäpä paremmin Putin sopima teatteri. Ei me oikeasti tiedetä mitään, mitä Venäjällä ja Ukrainassa tapahtuu. Emme edes saa lukea kaatuneiden määriä, paitsi tietysti Ukrainan ilmoittavat Venäläistappiot.
Todellisuudessa joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista, eikä yksikään ole kiinnostunut lännessä saamaan aikaan rauhaa.
Elämme ja toistamme historian vuotta 1914.
T. Tiltu ™️"Todellisuudessa joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista, eikä yksikään ole kiinnostunut lännessä saamaan aikaan rauhaa."
Kaikki ovat koko ajan lännessä olleet kiinnostuneita saamaan rauhan ja ymmärtävät, toisin kuin sinä, että rauha on mahdollinen vasta. kun Venäjä palaa omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse ja että koska se ei sitä vapaaehtoisesti tee, niin se täytyy ajaa pois Ukrainasta aseellisesti.- Anonyymi
USA:han se tietysti on syyllinen tiltusta aina kaikkeen.
Suurvaltojen politiikasta emme tiedä. Sen takia Suomen on parasta pysyä poissa jaloista.
Korkeintaan olla välittäjänä.
Tais mennä Tiltuiluksi kommentti?
Suurvaltojen politiikasta emme tiedä. Sen takia Suomen on parasta pysyä poissa jaloista.
T. Tiltu ™️>Suurvaltojen politiikasta emme tiedä. Sen takia Suomen on parasta pysyä poissa jaloista.
Eli mitä tarkoitat?
Ymmärrät varmaan, että jos yhteen Nato-maahan hyökätään, muut puolustavat sitä yhdessä laadittujen ja hyväksyttyjen suunnitelmien mukaisesti. Ja Suomi on Naton jäsen.Anonyymi kirjoitti:
T. Tiltu ™️Venäjä ei ole valmis neuvottelemaan rauhasta Ukrainassa, vaan edelleen tahtoo tuhota Ukrainan valtiona ja alistaa sen kansan, joten ei ole mitään rauhanvälitettävää.
- Anonyymi
"Todellisuudessa joka päivä kuolee 500-700 ukrainalaista, eikä yksikään ole kiinnostunut lännessä saamaan aikaan rauhaa."
Kaikki ovat koko ajan lännessä olleet kiinnostuneita saamaan rauhan ja ymmärtävät, toisin kuin sinä, että rauha on mahdollinen vasta. kun Venäjä palaa omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse ja että koska se ei sitä vapaaehtoisesti tee, niin se täytyy ajaa pois Ukrainasta aseellisesti.Jos ovat kiinnostuneita rauhasta, siis aikuisten oikeasti niin missä ovat välittäjät?
Biden ei välitä 💩 vertaa Ukrainasta ja heille tämä on bisnestä ja kilpailevan supervallan heikentämistä. Valtiolla ei ole ystäviä vaan ainoastaan etuja.
T. Tiltu ™️ - Anonyymi
>Suurvaltojen politiikasta emme tiedä. Sen takia Suomen on parasta pysyä poissa jaloista.
Eli mitä tarkoitat?
Ymmärrät varmaan, että jos yhteen Nato-maahan hyökätään, muut puolustavat sitä yhdessä laadittujen ja hyväksyttyjen suunnitelmien mukaisesti. Ja Suomi on Naton jäsen.Suomeen hyökkäys? Miksi? Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia. Tai kerran sodimme keskenään, mutta se on poikkeus.
Viimeksi Afganistanissa ja siirtolaiskriisissä EUssa tällä vuosituhannella.
Voit tarkistaa historiaa hakusanalla Suomen sodat. moloch_horridus kirjoitti:
Venäjä ei ole valmis neuvottelemaan rauhasta Ukrainassa, vaan edelleen tahtoo tuhota Ukrainan valtiona ja alistaa sen kansan, joten ei ole mitään rauhanvälitettävää.
Eikä Venäjän nykyhallinto edes ole uskottava neuvotteluosapuoli. Muistutan taas, miten Vova-setä ilmoitti ennen hyökkäystään Ukrainaan, että Venäjän ei tarvitse noudattaa mitään solmimiaan sopimuksia, jos se katsoo ne itselleen epäedullisiksi.
Sopimuksella ei tietenkään ole mitään merkitystä, jos siitä voi yksipuolisesti irrottautua koska tahansa.Anonyymi kirjoitti:
Jos ovat kiinnostuneita rauhasta, siis aikuisten oikeasti niin missä ovat välittäjät?
Biden ei välitä 💩 vertaa Ukrainasta ja heille tämä on bisnestä ja kilpailevan supervallan heikentämistä. Valtiolla ei ole ystäviä vaan ainoastaan etuja.
T. Tiltu ™️"Jos ovat kiinnostuneita rauhasta, siis aikuisten oikeasti niin missä ovat välittäjät?"
Ei ole mitään välitettävää niin kauan kuin Venäjän tarkoituksena on tuhota Ukraina valtiona ja alistaa sen kansa.
"Biden ei välitä 💩 vertaa Ukrainasta ja heille tämä on bisnestä ja kilpailevan supervallan heikentämistä. Valtiolla ei ole ystäviä vaan ainoastaan etuja."
Haha. Biden on antanut Ukrainalle miljardeittain sekä aseapua että rahallista tukea. Ja kaikki muistamme, kuinka Biden yritti estää Venäjää laajentamasta sotaansa ennen viime vuoden helmikuuta.Anonyymi kirjoitti:
Suomeen hyökkäys? Miksi? Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia. Tai kerran sodimme keskenään, mutta se on poikkeus.
Voit tarkistaa historiaa hakusanalla Suomen sodat."Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia."
Talvisota?Anonyymi kirjoitti:
Suomeen hyökkäys? Miksi? Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia. Tai kerran sodimme keskenään, mutta se on poikkeus.
Voit tarkistaa historiaa hakusanalla Suomen sodat.>Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia.
Niinkö? Mietipä talvisotaa. Maantieteellisesti meitä lähimmät suurvallat olivat Puolan jaettuaan ylimpiä ystäviä keskenään, ja kun toinen hyökkäsi kimppuumme, emme saaneet toiselta ritsan vertaa apua.Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Eikä Venäjän nykyhallinto edes ole uskottava neuvotteluosapuoli. Muistutan taas, miten Vova-setä ilmoitti ennen hyökkäystään Ukrainaan, että Venäjän ei tarvitse noudattaa mitään solmimiaan sopimuksia, jos se katsoo ne itselleen epäedullisiksi.
Sopimuksella ei tietenkään ole mitään merkitystä, jos siitä voi yksipuolisesti irrottautua koska tahansa.Juuri näin. Ja juuri Ukraina parhaiten tietää, ettei Venäjään voi mitenkään luottaa, vaan että ainoa tapa saada aikaan rauha on Venäjän vetäytyminen omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse.
Juuri näin. Ja juuri Ukraina parhaiten tietää, ettei Venäjään voi mitenkään luottaa, vaan että ainoa tapa saada aikaan rauha on Venäjän vetäytyminen omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse.
Tuokaan ei tekisi Venäjästä luotettavaa, mutta olisi sentään iso liike oikeaan suuntaan.
Tuokaan ei tekisi Venäjästä luotettavaa, mutta olisi sentään iso liike oikeaan suuntaan.
Niinpä. Venäjällä pitää vallan vaihtua ennen kuin on mitään mahdollisuutta saada sinne luotettava hallinto. Toki vallanvaihto nyt voi johtaa aivan yhtä epäluotettavaan hallintoon.
- Anonyymi
Sopimuksella ei tietenkään ole mitään merkitystä, jos siitä voi yksipuolisesti irrottautua koska tahansa.Maailmaan mahtuu puhetta. Putin on supervallan johtaja ja osaa sanoa oikeat sanat yleisölle tai kabinetille.
- Anonyymi
"Jos ovat kiinnostuneita rauhasta, siis aikuisten oikeasti niin missä ovat välittäjät?"
Ei ole mitään välitettävää niin kauan kuin Venäjän tarkoituksena on tuhota Ukraina valtiona ja alistaa sen kansa.
"Biden ei välitä 💩 vertaa Ukrainasta ja heille tämä on bisnestä ja kilpailevan supervallan heikentämistä. Valtiolla ei ole ystäviä vaan ainoastaan etuja."
Haha. Biden on antanut Ukrainalle miljardeittain sekä aseapua että rahallista tukea. Ja kaikki muistamme, kuinka Biden yritti estää Venäjää laajentamasta sotaansa ennen viime vuoden helmikuuta."Haha. Biden on antanut Ukrainalle miljardeittain sekä aseapua että rahallista tukea. Ja kaikki muistamme, kuinka Biden yritti estää Venäjää laajentamasta sotaansa ennen viime vuoden helmikuuta"
Juuri näin. Sota jatkuu ja maat ostavat USAlta aseita tilauskirjat täynnä. Sota on bisnestä ja Ukrainan sota on tuote.
T. Tiltu ™️ - Anonyymi
"Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia."
Talvisota?Oliko liittolaisemme Saksa ja NL sopineet jotain etupiireistä?
Anonyymi kirjoitti:
Maailmaan mahtuu puhetta. Putin on supervallan johtaja ja osaa sanoa oikeat sanat yleisölle tai kabinetille.
Nuo olivat tosiaan oikeat sanat. Kukaan ei enää luota nykyisen Venäjän kanssa solmittuihin sopimuksiin, jos kukaan sellaisiin edes lähtee.
Anonyymi kirjoitti:
"Haha. Biden on antanut Ukrainalle miljardeittain sekä aseapua että rahallista tukea. Ja kaikki muistamme, kuinka Biden yritti estää Venäjää laajentamasta sotaansa ennen viime vuoden helmikuuta"
Juuri näin. Sota jatkuu ja maat ostavat USAlta aseita tilauskirjat täynnä. Sota on bisnestä ja Ukrainan sota on tuote.
T. Tiltu ™️Volodja aloitti sodan, joka hyödyttää lännen aseteollisuutta suuresti samalla kun hänen omansa joutui suuriin vaikeuksiin.
Nerokasta!moloch_horridus kirjoitti:
Niinpä. Venäjällä pitää vallan vaihtua ennen kuin on mitään mahdollisuutta saada sinne luotettava hallinto. Toki vallanvaihto nyt voi johtaa aivan yhtä epäluotettavaan hallintoon.
Näin on. Sekin olisi kuitenkin edistystä, että uusi hallinto edes lupaisi kunnioittaa sopimuksia. Muusta lähtökohdastahan ei voida sopia mitään.
Anonyymi kirjoitti:
"Haha. Biden on antanut Ukrainalle miljardeittain sekä aseapua että rahallista tukea. Ja kaikki muistamme, kuinka Biden yritti estää Venäjää laajentamasta sotaansa ennen viime vuoden helmikuuta"
T. Tiltu ™️"Juuri näin. Sota jatkuu ja maat ostavat USAlta aseita tilauskirjat täynnä. Sota on bisnestä ja Ukrainan sota on tuote."
Ukrainan sota on Putin Kalsarimyrkyttäjä oma tuote ja hän on ainoa, joka sen voisi nyt lopettaa. Mutta hän haluaa sotaa.Anonyymi kirjoitti:
Oliko liittolaisemme Saksa ja NL sopineet jotain etupiireistä?
Olivatko ne liittolaisia vai keskinäisessä konfliktissa tuolloin?
- Anonyymi
Nuo olivat tosiaan oikeat sanat. Kukaan ei enää luota nykyisen Venäjän kanssa solmittuihin sopimuksiin, jos kukaan sellaisiin edes lähtee.
Tai sitten kun ovet ovat kiinni ja typerät toimittajat kuvaamassa dronea lentämässä viljapellolla, isot kalat sopivat rauhassa asiat.
Valtioilla ei ole ystäviä, vain etuja. Supervallat toimivat hyvin sen säännön mukaan.
T. Tiltu ™️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Tiltu ™️Ad hominem on epätoivoinen sivallus takaisin kun jäädään keskustellussa alakynteen eikä argumentoitavaa ole.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja juuri Ukraina parhaiten tietää, ettei Venäjään voi mitenkään luottaa, vaan että ainoa tapa saada aikaan rauha on Venäjän vetäytyminen omien kansainvälisesti tunnustettujen rajojensa taakse.
Venäjä vetäytyi jo Kiovasta, muttei kelvannut ukrainalle.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361 Anonyymi kirjoitti:
Venäjä vetäytyi jo Kiovasta, muttei kelvannut ukrainalle.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemän "sopimuksen" päiväys osoitta, ettei se ole aito.
- Anonyymi
Eikä kukaan luota ukrainan tai lännen kanssa tehtyihin sopimuksiin enää koskaan.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361 - Anonyymi
"Juuri näin. Sota jatkuu ja maat ostavat USAlta aseita tilauskirjat täynnä. Sota on bisnestä ja Ukrainan sota on tuote."
Ukrainan sota on Putin Kalsarimyrkyttäjä oma tuote ja hän on ainoa, joka sen voisi nyt lopettaa. Mutta hän haluaa sotaa.Kumipukutanssijakoomikko halusi sotaa, koska rikkoi Venäjän kanssa tehdyn rauhansopimuksen, jonka takia Venäjä vetäytyi kiovasta.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361 Anonyymi kirjoitti:
Kumipukutanssijakoomikko halusi sotaa, koska rikkoi Venäjän kanssa tehdyn rauhansopimuksen, jonka takia Venäjä vetäytyi kiovasta.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361Haha. Sodan Venäjä aloitti Ukrainassa jo vuonna 2014 eli kauan ennen kuin Zelenskyi pääsi valtaan. Venäjä itse rikkoi hyökkäämällä Ukrainaan paitsi kansainvälistä lakia, myös lukemattomia Ukrainan kanssa solmimiaan kahdenvälisiä sopimuksia ja kansainvälisiä sopimuksia. Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemä "sopimus" on väärennös, kuten sen päivämäärästä ilmenee.
Haha. Sodan Venäjä aloitti Ukrainassa jo vuonna 2014 eli kauan ennen kuin Zelenskyi pääsi valtaan. Venäjä itse rikkoi hyökkäämällä Ukrainaan paitsi kansainvälistä lakia, myös lukemattomia Ukrainan kanssa solmimiaan kahdenvälisiä sopimuksia ja kansainvälisiä sopimuksia. Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemä "sopimus" on väärennös, kuten sen päivämäärästä ilmenee.
Niin, ja Venäjä vetäytyi Kiovasta, koska sen armeija hävisi siellä.
- Anonyymi
"Suomi on joka kerta joutunut sotaan suurvaltojen keskinäisten konfliktien takia."
Talvisota?Talvisota liittyy Neuvostoliiton haluun laajentaa Pietarin kaupungin suoja- aluetta mutta ei Suomen takia vaan mm. Saksan takia, siis sota oli seurausta Neuvostoliiton ja Suomesta riippumattomien valtioiden välisistä tekijöistä jotka kohta olivatkin täyttä sotaa...
- Anonyymi
Näin on. Sekin olisi kuitenkin edistystä, että uusi hallinto edes lupaisi kunnioittaa sopimuksia. Muusta lähtökohdastahan ei voida sopia mitään.
Mikä uusi hallinto, missä unessa sinä olet keskellä kirkasta päivää?
- Anonyymi
Venäjä ei ole valmis neuvottelemaan rauhasta Ukrainassa, vaan edelleen tahtoo tuhota Ukrainan valtiona ja alistaa sen kansan, joten ei ole mitään rauhanvälitettävää.
Koomikko haluaa lisää sotaa, koska saa lahjuksia ja itse piilottelee kuin tunnelirotta bunkkereissaan, joista välillä huutelee netin kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Talvisota liittyy Neuvostoliiton haluun laajentaa Pietarin kaupungin suoja- aluetta mutta ei Suomen takia vaan mm. Saksan takia, siis sota oli seurausta Neuvostoliiton ja Suomesta riippumattomien valtioiden välisistä tekijöistä jotka kohta olivatkin täyttä sotaa...
Neuvostoliitto ja natsi-Saksa olivat tuohon aikaan liittolaisia. Neuvostoliitto tuki natsi-Saksan sotaponnisteluja ja natsi-Saksan sotilaat kävivät Neuvostoliitossa sotilasparaateissa.
- Anonyymi
Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemän "sopimuksen" päiväys osoitta, ettei se ole aito.
Sopimuksessa tosiaan ei ole niin lapsellisen typerää sanaa kuin kalsarinmyrkyttäjä!
Montako vuosikymmentä olet tyhmyyttäsi täällä noin korostanut? Anonyymi kirjoitti:
Koomikko haluaa lisää sotaa, koska saa lahjuksia ja itse piilottelee kuin tunnelirotta bunkkereissaan, joista välillä huutelee netin kautta.
Jokainen näkee, että vain Putin Kalsarimyrkyttäjä haluaa sotaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sopimuksessa tosiaan ei ole niin lapsellisen typerää sanaa kuin kalsarinmyrkyttäjä!
Montako vuosikymmentä olet tyhmyyttäsi täällä noin korostanut?Haha. Sinua taitaa harmittaa tuo luonnehdinta. Se on hyvä.
- Anonyymi
Haha. Sodan Venäjä aloitti Ukrainassa jo vuonna 2014 eli kauan ennen kuin Zelenskyi pääsi valtaan. Venäjä itse rikkoi hyökkäämällä Ukrainaan paitsi kansainvälistä lakia, myös lukemattomia Ukrainan kanssa solmimiaan kahdenvälisiä sopimuksia ja kansainvälisiä sopimuksia. Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemä "sopimus" on väärennös, kuten sen päivämäärästä ilmenee.
Haha, kaikki sinun tarinasi ovat väärennöksiä. Nyt olen alkanut luottaa enemmän Venäjään.
- Anonyymi
Ja sinun mukaasi eilen alkoi Venäjälllä sisällissota!!! Tämä on aivan yhtä naurettava väite.
Anonyymi kirjoitti:
Haha, kaikki sinun tarinasi ovat väärennöksiä. Nyt olen alkanut luottaa enemmän Venäjään.
Oletko? Nyt vasta. Haha.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun mukaasi eilen alkoi Venäjälllä sisällissota!!! Tämä on aivan yhtä naurettava väite.
Siellä olisi voinut olla sisällissota, mutta se kutistuikin epäonnistuneeksi kapinaksi. Toki ihmisiä kuoli ja Venäjä menetti kalustoaan.
- Anonyymi
"Venäjällä pitää vallan vaihtua ennen kuin on mitään mahdollisuutta saada sinne luotettava hallinto"
Eli lännen "luotettava" nukkehallinto niin kuin kaikkialle muuallekin, kuten esim. Suomessa. Anonyymi kirjoitti:
"Venäjällä pitää vallan vaihtua ennen kuin on mitään mahdollisuutta saada sinne luotettava hallinto"
Eli lännen "luotettava" nukkehallinto niin kuin kaikkialle muuallekin, kuten esim. Suomessa.Suomen hallinto on luotettava eikä nukkehallinto, toisin kuin kaikkien Venäjän liittolaisten.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän väitit viime vuonna, että Koomikko pakeni jo sodan alussa ulkomaille Yhdysvaltoihin. Miten hän voi olla samalla bunkkerissa?
Kalsarinmyrkyttäjä on bunkkerissa kyllä.Anonyymi kirjoitti:
Aiemminko et luottanut?🤣
- Anonyymi
Mutta sinähän väitit viime vuonna, että Koomikko pakeni jo sodan alussa ulkomaille Yhdysvaltoihin. Miten hän voi olla samalla bunkkerissa?
Kalsarinmyrkyttäjä on bunkkerissa kyllä.Joku on voinut väittää pakomatkoista, en minä. Jos on ollut amerikoissa niin bunkkereita on sielläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Eli lännen "luotettava" nukkehallinto niin kuin kaikkialle muuallekin, kuten esim. Suomessa.Millainen hallinto sinun mielestäsi Suomessa pitäisi eduskuntavaalien tuloksen perusteella olla? Kerro mieleisesi vaihtoehto.
Minun vaihtoehtoni olisi ollut sinipuna, mutta jostain kumman syystä eivät kysyneet.🤔Anonyymi kirjoitti:
Mikä uusi hallinto, missä unessa sinä olet keskellä kirkasta päivää?
Se joka vääjäämättä tulee nykyisen jälkeen. Se voi tulla ensi viikolla tai parin kolmen vuoden päästä, mutta se tulee, sillä Vova-setä ei kuku ikuisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Kumipukutanssijakoomikko halusi sotaa, koska rikkoi Venäjän kanssa tehdyn rauhansopimuksen, jonka takia Venäjä vetäytyi kiovasta.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361Venäjä vetäytyi Kiovasta muun muassa siksi, että se ei koskaan sinne edes päässyt. Hostomelin lentokenttää vallanneista erikoisjoukoista jäi henkiin yksi jalkapuoli. Niinpä Venäjällä ei enää ole erikoisjoukkoja lainkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Joku on voinut väittää pakomatkoista, en minä. Jos on ollut amerikoissa niin bunkkereita on sielläkin.
Nimimerkki oli ainakin sama.
- Anonyymi
Neuvostoliitto ja natsi-Saksa olivat tuohon aikaan liittolaisia. Neuvostoliitto tuki natsi-Saksan sotaponnisteluja ja natsi-Saksan sotilaat kävivät Neuvostoliitossa sotilasparaateissa.
Eivät olleet. Olivat tehneet hyökkäämättömyyssopimuksen. Ja siihen salaisen lisäkirjan, jossa jakoivat itäisen Euroopan etupiireihin. Miljoonat ihmiset kuolivat Saksan tappaessa ihmisiä kaasulla ja Georgialainen Stalin vainoilla, yhdessä Ukrainalaisrn Berian avulla.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät olleet. Olivat tehneet hyökkäämättömyyssopimuksen. Ja siihen salaisen lisäkirjan, jossa jakoivat itäisen Euroopan etupiireihin. Miljoonat ihmiset kuolivat Saksan tappaessa ihmisiä kaasulla ja Georgialainen Stalin vainoilla, yhdessä Ukrainalaisrn Berian avulla.
"Eivät olleet. Olivat tehneet hyökkäämättömyyssopimuksen. Ja siihen salaisen lisäkirjan, jossa jakoivat itäisen Euroopan etupiireihin."
Kyllä olivat. Molotov-Ribbentrop-sopimuksen "lisäksi 11. helmikuuta 1940 solmittiin laaja taloudellista yhteistyötä käsittelevä sopimus, jolla neuvostoliittolaisia raaka-aineita vastaan toimitettiin saksalaisia koneita ja sotilasmateriaalia." (Wikipedia).
"Miljoonat ihmiset kuolivat Saksan tappaessa ihmisiä kaasulla ja Georgialainen Stalin vainoilla, yhdessä Ukrainalaisrn Berian avulla."
Vainoajat olivat tuolloin pääasiassa venäläisiä.- Anonyymi
Venäjä hieroi rauhaa, mutta koomikko lännen kanssa torppasi sen, koska eliitille tulee rahaa jatkuvasta sodasta. Olet yrittänyt sivuuttaa tämän, kun Putin räkäisi sen esiin.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361
Joo kaikki väärennettyä, paitsi sinun mutukommenttisi. - Anonyymi
Millainen hallinto sinun mielestäsi Suomessa pitäisi eduskuntavaalien tuloksen perusteella olla? Kerro mieleisesi vaihtoehto.
Minun vaihtoehtoni olisi ollut sinipuna, mutta jostain kumman syystä eivät kysyneet.🤔Aloitetaan siitä, ettei kukaan vallassa oleva Suomessa ole minkään ulkopuolisen tahon vallan vaikutuksen piirissä, kuten WEF tai bilderbergit niin siitä on hyvä aloittaa. Sitten voidaan katsoa mihin mennään. Nykymeno on sellaista, että maanpetoksia normalisoidaan kuin sateenkaaritusta lastentarhoihin. Sairasta menoa, joka pitää pysäyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan siitä, ettei kukaan vallassa oleva Suomessa ole minkään ulkopuolisen tahon vallan vaikutuksen piirissä, kuten WEF tai bilderbergit niin siitä on hyvä aloittaa. Sitten voidaan katsoa mihin mennään. Nykymeno on sellaista, että maanpetoksia normalisoidaan kuin sateenkaaritusta lastentarhoihin. Sairasta menoa, joka pitää pysäyttää.
Mitkä puolueet, mitä nimiä? Muista eduskuntavaalien tulos, sitä ei voi ohittaa ilman uusia vaaleja, joiden tulosta sitten taas ei voi ohittaa.
Ette te voi tyhjästä polkaista nimiä joiden uskottavuus on nolla. Esimerkiksi Naton-vastaisten puolueitten ehdokaslistoista ei löydy yhtä ainoaa mihinkään vastuutehtävään kelvollista tapausta.Anonyymi kirjoitti:
Venäjä hieroi rauhaa, mutta koomikko lännen kanssa torppasi sen, koska eliitille tulee rahaa jatkuvasta sodasta. Olet yrittänyt sivuuttaa tämän, kun Putin räkäisi sen esiin.
Joo kaikki väärennettyä, paitsi sinun mutukommenttisi.Jos haluaa rauhaa, ei hyökkää naapurimaahan. Tämä on prinsiippi numero yksi.
Anonyymi kirjoitti:
Joo kaikki väärennettyä, paitsi sinun mutukommenttisi.Ukraina lopetti rauhanneuvottelut, kun venäläisten joukkojen tekemä joukkomurha Butshassa paljastui.
- Anonyymi
Mitkä puolueet, mitä nimiä? Muista eduskuntavaalien tulos, sitä ei voi ohittaa ilman uusia vaaleja, joiden tulosta sitten taas ei voi ohittaa.
Ette te voi tyhjästä polkaista nimiä joiden uskottavuus on nolla. Esimerkiksi Naton-vastaisten puolueitten ehdokaslistoista ei löydy yhtä ainoaa mihinkään vastuutehtävään kelvollista tapausta.Kyselet nimiä ja puolueita!!!!???? Etkö tiedä presidentin nimeä tai edellisen hallituksen roskajoukon nimiä tai puolueita??? Näiden maanpetostelijoiden uskottavuus oli nollassa.
- Anonyymi
Jos haluaa rauhaa, ei hyökkää naapurimaahan. Tämä on prinsiippi numero yksi.
Ei vaan hyökkäys on paras puolustus. Olet kuutamolla, natotrolli. Nauran kuutamoon.
- Anonyymi
Ukraina lopetti rauhanneuvottelut, kun venäläisten joukkojen tekemä joukkomurha Butshassa paljastui.
Ja niin, pitihän sen toisen natotrollin myös tulla heittämään se valehtelukommentti, vaikkei edes sinulta kysytty yhtään mitään, mutta sellaisia nämä natotrollit ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin, pitihän sen toisen natotrollin myös tulla heittämään se valehtelukommentti, vaikkei edes sinulta kysytty yhtään mitään, mutta sellaisia nämä natotrollit ovat.
Miltä tiltusta tuntuu, kun teitä tiltuja on Suomessa 1/75 ja meitä muita 74/75? Ilmeisesti ei kivalta. 😏
Anonyymi kirjoitti:
Kyselet nimiä ja puolueita!!!!???? Etkö tiedä presidentin nimeä tai edellisen hallituksen roskajoukon nimiä tai puolueita??? Näiden maanpetostelijoiden uskottavuus oli nollassa.
Kyselen tietenkin uusia ja parempia nimiä, dille.
Milloinkaan sinulla ei ole niitä antaa, koska kaikki nauraisivat niille katketakseen.Anonyymi kirjoitti:
Tiltu on niin typerä, ettei osaa edes lukea kuinka keskustelu kulkee, minä kun vastasin tuossa minulle osoittamaasi viestiin. Ja eihän hän muuten tiltu olisikaan.
- Anonyymi
Kannattaa olla jenkkien puolella. Ne pystyy ihan mihin vain.
- Anonyymi
Se on itsestään selvää. Ja kapasiteettia riittää sodan lietsotaan ja median manipulointiin.
- Anonyymi
Diktaattori joka tekee itsestään pelokkaan hiiren kansansa edessä alistuen palkkasotilaidensa vaatimuksiin pienen uhan edessä on entinen diktaattori.
Wagner tuhosi 3 helikopteria ja yhden lentokoneen miehistöineen .
Se mikä tässä on karmaisevinta venäjän kannalta on se että kapina näytti kuinka suojaton sisävenäjä on kun joukoista 90 % on Ukrainassa .
Moni venäjän aivoilla ajatteleva kansalainen sai nyt kuvan venäjän tilanteesta jos nyt venäjällä maan alla toimivat vapaustaistelijat lähtevät liikenteeseen maa on käytännössä tyhjä vastarinnasta vain suurissa kaupungeissa saattaa kaartilaisia tulla vastaan mutta Rostovin valtaus jossa sijaitsee koko Ukraina sodan johto vallattiin vain tunneissa ...se jos jokin on hälyttävää tällaista viestiä ei Putin varmasti halunnut maailmalle lähettää....- Anonyymi
Uskotko, että Mikki Hiiri puhuu oikeasti? Mikset? No miksi uskot jotain tuhottuja lukuja? Ainoa asia mihin minä uskon on, että tulitauko on kaikkien etu.
Sopikoot sitten kahdestaan rauhasta.
Uskotko, että Mikki Hiiri puhuu oikeasti? Mikset? No miksi uskot jotain tuhottuja lukuja? Ainoa asia mihin minä uskon on, että tulitauko on kaikkien etu.
Sopikoot sitten kahdestaan rauhasta.
T. Tiltu ™️>Ainoa asia mihin minä uskon on, että tulitauko on kaikkien etu.
Moni muu ei usko noin. Sen sijaan moni uskoo, että tulitauko olisi Venäjän etu nyt kun se ei ole sodassa ainakaan niskan päällä.
Kun kerran naapurimaahan hyökätään, sitten hyökkääjänkin edessä ovat sodan lait. Niihin ei ole koskaan kuulunut se, että puolustaja suostuisi valtaviin alueluovutuksiin, vaikka se ei ole edes hävinnyt sotaa millään mittarilla.- Anonyymi
>Ainoa asia mihin minä uskon on, että tulitauko on kaikkien etu.
Moni muu ei usko noin. Sen sijaan moni uskoo, että tulitauko olisi Venäjän etu nyt kun se ei ole sodassa ainakaan niskan päällä.
Kun kerran naapurimaahan hyökätään, sitten hyökkääjänkin edessä ovat sodan lait. Niihin ei ole koskaan kuulunut se, että puolustaja suostuisi valtaviin alueluovutuksiin, vaikka se ei ole edes hävinnyt sotaa millään mittarilla.Niin uskoi Suomen kansakin maaliskuussa 1940, että sotaa on jatkettava. Sodanjohdolla oli eri näkemys ja tiesivät kyseessä olevan viikkoja, kun rintama luhistuu lopullisesti. Talvisotaa analysoidessa, meille jäi joulukuun torjuntavoitot mieleen. Ei tammikuun valmistelut, eikä helmikuussa huolellisen suunnittelun jälkeen Mannerheim linjan päivissä tapahtuneet murrot. Suurvallat! Parasta olisi olla hyvissä väleissä.
Nykypäivänä Venäjä on jo vallannut puoli Suomea olevan maapläntin Ukrainasta. Wager teatterin ansiosta sai tilaisuuden kutsua 500 000 - 1 000 000 miestä aseisiin. Ukrainan tilanne on toivoton pidemmän ajan päälle, eikä lännestä löydy riittävää voimaa korvata tappioita. Anonyymi kirjoitti:
Niin uskoi Suomen kansakin maaliskuussa 1940, että sotaa on jatkettava. Sodanjohdolla oli eri näkemys ja tiesivät kyseessä olevan viikkoja, kun rintama luhistuu lopullisesti. Talvisotaa analysoidessa, meille jäi joulukuun torjuntavoitot mieleen. Ei tammikuun valmistelut, eikä helmikuussa huolellisen suunnittelun jälkeen Mannerheim linjan päivissä tapahtuneet murrot. Suurvallat! Parasta olisi olla hyvissä väleissä.
Nykypäivänä Venäjä on jo vallannut puoli Suomea olevan maapläntin Ukrainasta. Wager teatterin ansiosta sai tilaisuuden kutsua 500 000 - 1 000 000 miestä aseisiin. Ukrainan tilanne on toivoton pidemmän ajan päälle, eikä lännestä löydy riittävää voimaa korvata tappioita.It's the economy, stupid.
Sodan pitkittyessä talous ratkaisee, ja se on Natolla yli 20-kertainen Espanjan kokoiseen Venäjään verrattuna.
Jään odottamaan tuota miljoonan musikan mobilisointia; se on oleva verraton show WW2:n tasoisine aseineen. 😅
- Anonyymi
Aloittaja ei keksinyt juttuaan itse, tämän ennustivat näytelmäksi muutamat näille sivuille jo eilen kirjoittaneet kommentoijat. Uutisissa ja lehdistössä kommentoineista "asiantuntijoista" tasan yksi osasi käyttää vähän loogista ja mielikuvitusta omaavaa ajattelua huomioiden myös hyvin järjestetyn näytelmän todennäköisyyden.
Nyt onkin sitten kymmenien ja taas kymmenien "asiantuntijoiden" sanakiemurtelujen aika kun he yrittävät kiertää ja kääntää täydellisesti pieleen menneitä lausuntojaan...- Anonyymi
Wagnerin joukot ovat saattaneet ampua alas jopa seitsemän helikopteria sekä kuljetuskoneen, mikä johti ainakin 13 lentäjän ja ilmavoimien henkilöstön jäsenen kuolemaan. kyse on voinut olla yhdestä Venäjän ilmavoimien tappiollisimmista päivistä Ukrainan sodan aikana.
Venäjä myös tuhosi itse tärkeän logistiikaväylänsä M 4 tien hajottaen sen kulkukelvottomaksi Moskovan alueella sekä tuhosi omia polttoainevarastojaan ilmavoimillaan matkan varrella Rostovin ja Moskovan välillä.
Melkoista Tiltun "loogista " mielikuvitusteatteria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wagnerin joukot ovat saattaneet ampua alas jopa seitsemän helikopteria sekä kuljetuskoneen, mikä johti ainakin 13 lentäjän ja ilmavoimien henkilöstön jäsenen kuolemaan. kyse on voinut olla yhdestä Venäjän ilmavoimien tappiollisimmista päivistä Ukrainan sodan aikana.
Venäjä myös tuhosi itse tärkeän logistiikaväylänsä M 4 tien hajottaen sen kulkukelvottomaksi Moskovan alueella sekä tuhosi omia polttoainevarastojaan ilmavoimillaan matkan varrella Rostovin ja Moskovan välillä.
Melkoista Tiltun "loogista " mielikuvitusteatteriaMihin perustat lukusi? Venäjän mediaan? Mihin? Ja jos Venäjä kelpaa nyt, miksei jossain toisessa asiassa?
Niinpä, luvut ovat propagandaa ja uskottavuutta vailla.
Melkoista Tiltun "loogista " mielikuvitusteatteriaVeli Ano on niin järkyttynyt, että ei saanut eiliseltä aikaan videota ollenkaan. Tämä jos mikä indikoi valtaisaa hämmennystä.
Mutta eiköhän se tänään...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustat lukusi? Venäjän mediaan? Mihin? Ja jos Venäjä kelpaa nyt, miksei jossain toisessa asiassa?
T. Tiltu ™️"Niinpä, luvut ovat propagandaa ja uskottavuutta vailla."
Tiltu ilmeisesti luulee tai suorastaan vaatii 😁 Että ihmiset perustaisi tietonsa ja uutisensa hänen ilmoittamiin asioihin ja lukuihin jotka hän on mielikuvituksessaan päätellyt 😁😂🤣
Jopa kansainväisten tutkijoiden YK:n raportit paikan päältä Tiltu aikoinaan totesi valheiksi ja kertoi itse tietävänsä asiat tarkemmin ja paremmin .
😁🤣😂 Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustat lukusi? Venäjän mediaan? Mihin? Ja jos Venäjä kelpaa nyt, miksei jossain toisessa asiassa?
T. Tiltu ™️"Niinpä, luvut ovat propagandaa ja uskottavuutta vailla."
Tiltu ei koskaan voi hyväksyä Venäjän tappioita tai rikoksia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoista Tiltun "loogista " mielikuvitusteatteriaJa tämä kaikki on totta.
Ja jumala on olemassa. Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Veli Ano on niin järkyttynyt, että ei saanut eiliseltä aikaan videota ollenkaan. Tämä jos mikä indikoi valtaisaa hämmennystä.
Mutta eiköhän se tänään...Video näyttää olevan yhä työn alla. Tehosteet varmaan asennusvaiheessa?
- Anonyymi
Video näyttää olevan yhä työn alla. Tehosteet varmaan asennusvaiheessa?
Ja itse sait aikaiseksi vain kälysen dissauskommentin etkä mitään muuta, natoluuseri. Menepä nyt katsomaan Anon uusinta videota, että saat edes vähän sisältöä pelkurinatoelämääsi.
- Anonyymi
Putin haluaisi tiedä kuka ja ketä he ovat häneen kanssa ja kuka ei ,Mutta myös maailma tiedä nyt että Kaikki Venäjän Armeija Putin kanssa tiedä se on tosi pahaa länsi media hhhhhhh ,Myös Venäjälainen halua Putin jatka se on kyllä selvä
Mites kun Rostovissa enemmistö paikallisista venäläisistä hurrasikin Wagnerin plkkasotilaille?
- Anonyymi
Mites kun Rostovissa enemmistö paikallisista venäläisistä hurrasikin Wagnerin plkkasotilaille?
Harhoistasi vedetty "uutinen". Voi kiitos tästä.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö:
https://twitter.com/visegrad24/status/1672686679293849601
https://twitter.com/wartranslated/status/1672737054973739010- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minäkin näin sen videolta, sitä esitti Suomen Yle, eikö se ollutkaan totta?
- Anonyymi
Niinkö:
https://twitter.com/visegrad24/status/1672686679293849601
https://twitter.com/wartranslated/status/1672737054973739010Vodkankippausjuhlavideolla todistelet massiivista sisällissotaa??? Huutopierunaurua lattialla kieriskellen HAHAHAHAAA. Diggaavat Wagneria, koska listivät ukrainan natseja.
Anonyymi kirjoitti:
Vodkankippausjuhlavideolla todistelet massiivista sisällissotaa??? Huutopierunaurua lattialla kieriskellen HAHAHAHAAA. Diggaavat Wagneria, koska listivät ukrainan natseja.
Diggaavat Wagneria, koska eivät halua elää Putin Kalsarimyrkyttäjän fasistidessa diktatuurissa.
- Anonyymi
Jevgenin ns kokkisota, tällä teatterinäytöksellä saatiin mukavasti joukot siirettyä suunniteltusti Valko-venäjälle. Lukasenkko pelkää niin paljon että tarvii nuo roistot tuekseen,samalla ne saa luvan operoida Ukrainaan. Näitä meidän ns asiantuntioita on turha kuunnella,ne ei vieläkään ymmärrä mitä tapahtui.😯
Prigozhin petti sopimuksellaan monet Wagnerin sotilaat, jotka oikeasti kuvittelivat, että he ovat marssilla Moskovaan ja pääsisivät valtaan. Nyt he vaativat kostoa.
- Anonyymi
Prigozhin petti sopimuksellaan monet Wagnerin sotilaat, jotka oikeasti kuvittelivat, että he ovat marssilla Moskovaan ja pääsisivät valtaan. Nyt he vaativat kostoa.
Koomikko petti Venäjän rikkoessaan rauhansopimuksen.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361 - Anonyymi
Ovat nyt siis hyvin vihaisia ja ukrainan koomikon natsijoukot saavat selkäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Koomikko petti Venäjän rikkoessaan rauhansopimuksen.
https://twitter.com/onlydjole/status/1670141702797967361Haha. Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemän "sopimuksen", päiväys on ajalta, jolloin Venäjä oli jo joutunut vetäytymään Kiovan läheltä ja Ukraina lopettanut rauhanneuvottelut Butshan jopukkomurhan paljastuttua. Kyseessä on vain yksi hänen valheensa lisää.
Anonyymi kirjoitti:
Ovat nyt siis hyvin vihaisia ja ukrainan koomikon natsijoukot saavat selkäänsä.
Vaan kun Ukrainassa ei ole natsijoukkoja eikä Wagner enää taistele siellä.
- Anonyymi
Haha. Putin Kalsarimyrkyttäjän esittelemän "sopimuksen", päiväys on ajalta, jolloin Venäjä oli jo joutunut vetäytymään Kiovan läheltä ja Ukraina lopettanut rauhanneuvottelut Butshan jopukkomurhan paljastuttua. Kyseessä on vain yksi hänen valheensa lisää.
Tai sitten kyseessä on yksi sinun lukemattomista sotaa lietsovista valheistasi.
- Anonyymi
Vaan kun Ukrainassa ei ole natsijoukkoja eikä Wagner enää taistele siellä.
Olet oikeassa. Wagner lähti pois, kun oli pyyhkinyt natsit kartoilta.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten kyseessä on yksi sinun lukemattomista sotaa lietsovista valheistasi.
Tai sitten ei ole. En itse osaa venäjää, mutta venäläset itse kertoivat tuon "sopimuksen" päivämäärän osoittavan sen olevan väärennös.
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Wagner lähti pois, kun oli pyyhkinyt natsit kartoilta.
Haha. No sittenhän Venäjällä ei ole enää edes tekosyytä miehittää Ukrainaa.
- Anonyymi
Ettäkö ihan aikuisten oikeasti kuvittelet että riviukot pienessä palkka- armeijassa kuvittelivat jotta jeistä tulee 130- miljoonaisen valtion johtajia...onko sinulla asiat eli nuppi ihan kunnossa?
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö ihan aikuisten oikeasti kuvittelet että riviukot pienessä palkka- armeijassa kuvittelivat jotta jeistä tulee 130- miljoonaisen valtion johtajia...onko sinulla asiat eli nuppi ihan kunnossa?
Kyllä siellä taatusti oli haaveita. Ja nyt videoilla he kertovat, kuinka Prigozhin petti heidät.
- Anonyymi
Haha. No sittenhän Venäjällä ei ole enää edes tekosyytä miehittää Ukrainaa.
Haha, ei tarvitse, koska liitti alueita itseensä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei liittänyt, vaikka tiltut sellaisesta haaveilevat.
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa ei ole vuosisatoihin liitetty toisen maan alueita liittäjän yksipuolisella ilmoituksella. Aina on tarvittu kansainvälinen sopimus. Näin on nytkin – 100 %:n varmasti.
- Anonyymi
Ei liittänyt, vaikka tiltut sellaisesta haaveilevat.
Tapahtui jo. Käypä liittämässä ne takaisin koomikon maahan.
- Anonyymi
Tai sitten ei ole. En itse osaa venäjää, mutta venäläset itse kertoivat tuon "sopimuksen" päivämäärän osoittavan sen olevan väärennös.
Venäjäksi osaat kuitenkin päivämäärät, HAHAHAHAA.
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui jo. Käypä liittämässä ne takaisin koomikon maahan.
Haha. Venäjä muka liitti itseensä alueita, joita se ei edes hallitse sotilaallisesti ja nyt se joutuu peräytymään muiltakin itseensä "liittämiltä" alueilta.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjäksi osaat kuitenkin päivämäärät, HAHAHAHAA.
Onko Venäjällä eri numerotkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on huono tekoäly, joka täällä huutelee 24/7 Ukrainainan natsien puolesta. Naurettavan läpinäkyvää.
- Anonyymi
Onko Venäjällä eri numerotkin?
Kyllä on ja ne oikeat sellaiset. Sinulla ukrainan natsien numeroita. HAHAHHAAA.
https://simple.wikipedia.org/wiki/Cyrillic_numerals
Mitäs nyt molokki??? Sait jauhot suuhusi. Huutelet etkä edes tiedä mistä puhut, joten kaikki mitä päästelet on sontaa. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ja ne oikeat sellaiset. Sinulla ukrainan natsien numeroita. HAHAHHAAA.
https://simple.wikipedia.org/wiki/Cyrillic_numerals
Mitäs nyt molokki??? Sait jauhot suuhusi. Huutelet etkä edes tiedä mistä puhut, joten kaikki mitä päästelet on sontaa."Kyllä on ja ne oikeat sellaiset. Sinulla ukrainan natsien numeroita. HAHAHHAAA."
Voi mikä idiootti, en antanut mitään numeroita, vaan Putin Kalsarimyrkyttäjä itse heilutteli noita sinun "ukrainan natsien numeroitasi".
"Mitäs nyt molokki??? Sait jauhot suuhusi."
Haha. kun minä kysyn jotain ja sinä vastaat, se ei tarkoita, että minä olisin saanut jauhot suuhuni. Luepa tuolta, mitä sanonta jauhot suuhun tarkoittaa:
https://urbaanisanakirja.com/word/jauhot-suuhun/
Olitkop venäläisessä koulussa ja kun kysyit opettajalta jotain ja kun hän kertoi vastauksen, niin hän samalla totesi, että sait jauhot suuhusi?
"Huutelet etkä edes tiedä mistä puhut, joten kaikki mitä päästelet on sontaa."
Logiikkaakaan ei selvästi ole sinun alaasi.- Anonyymi
"Kyllä on ja ne oikeat sellaiset. Sinulla ukrainan natsien numeroita. HAHAHHAAA."
Voi mikä idiootti, en antanut mitään numeroita, vaan Putin Kalsarimyrkyttäjä itse heilutteli noita sinun "ukrainan natsien numeroitasi".
"Mitäs nyt molokki??? Sait jauhot suuhusi."
Haha. kun minä kysyn jotain ja sinä vastaat, se ei tarkoita, että minä olisin saanut jauhot suuhuni. Luepa tuolta, mitä sanonta jauhot suuhun tarkoittaa:
https://urbaanisanakirja.com/word/jauhot-suuhun/
Olitkop venäläisessä koulussa ja kun kysyit opettajalta jotain ja kun hän kertoi vastauksen, niin hän samalla totesi, että sait jauhot suuhusi?
"Huutelet etkä edes tiedä mistä puhut, joten kaikki mitä päästelet on sontaa."
Logiikkaakaan ei selvästi ole sinun alaasi.Jauhot saa suusta pois valehtelemalla.
- Anonyymi
Putin vaan testasi mitkä länsimaat lähtevät tukemaan vallankumousta, teatteria koko homma.
- Anonyymi
"Putin vaan testasi mitkä länsimaat lähtevät tukemaan vallankumousta"
Juupa juu 😁
Mahtoi olla karsea pettymys kun suurimmat tukijat ja Wagnerille hurraavat väkijoukot olivat Rostovissa 😁
- Anonyymi
ainaki maailman seuratuin kesäteatteri,,,,loppu arvattava,,,
- Anonyymi
Teatteria tai ei, niin kauan, kun asevoimat ja kansa on Putinin hallinnon takana, mitään hätää ei ole.
Maailma ei tule paremmaksi paikaksi globalisteilla.Unohdit tärkeimmän:
Itse Herra Jumala poikineen on Vova-sedän hallinnon takana. Tämän on meille juuri vahvistanut veli Ano.
Vastaavasti Suomen ja muiden demokratioiden hallintoja ohjaa Perkele Saatana, tuo kiljuva jalopeura! Tämänkin on veli Ano vahvistanut.- Anonyymi
Unohdit tärkeimmän:
Itse Herra Jumala poikineen on Vova-sedän hallinnon takana. Tämän on meille juuri vahvistanut veli Ano.
Vastaavasti Suomen ja muiden demokratioiden hallintoja ohjaa Perkele Saatana, tuo kiljuva jalopeura! Tämänkin on veli Ano vahvistanut.Sinulle vaikuttaa joka tapauksessa joku Ano muodostuneen oikein kulmakiveksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle vaikuttaa joka tapauksessa joku Ano muodostuneen oikein kulmakiveksi.
Pyrin katsomaan hänen uusimmat videonsa pari kertaa viikossa. Koskaan ennen en ole päässyt samalla tavalla seuraamaan, miten täysin sekaisin oleva ihminen asioi "Venäjän valtiojohdon" kanssa melkein kuin Kekkonen aikoinaan. 😅
- Anonyymi
Olen aloittajan tavoin miettinyt jo ennen eilisillan taphtumia että mikä tällä esityksellä on perimmäinen tarkoitus ja päätellyt yhtenä vaihtoehtona olevan juurikin ikään kuin mittauttaa ovelalla vedolla Putinin kannatus kansan keskuudessa ja varmistaa että jotain aikaisempaa reippaampaa voi laittaa vireille ja sellainen voisi olla tosiaan vaikka miljoonaa miestä koskeva liikekannallepano?
Meillä vielä esittämättömässä uusimmassa puheessa Putin korostaa Ukrainan kysymyksen olevan hänen ykkösprioriteettinsa ja hän pitää varmana että asetetut tavoitteet siinä asiassa saavutetaan. Eli puhe sopisi kuin valettu siihen että siinä asiassa tulee tapahtumaan...>ikään kuin mittauttaa ovelalla vedolla Putinin kannatus kansan keskuudessa
No mikäpä mielestäsi nytten sitten on tuon mittauksen tulos?
- Anonyymi
SOTA SAA UUSIA VAHVISTAVIA PIIRTEITÄ JA TOTTUMUSTA, HYVÄKSYNTÄÄ. TEATTERI ESITYKSIÄ.
PUTIN EI TUNNE SÄÄLIÄ, SÄÄLI ON SAIRAUTTA. HYÖKÄTÄÄN UUDESTAAN. - Anonyymi
Wagnerilla on Moskovassa vahvoja tukijoita muuten koko homma ei olisi onnistunut myös kansa näytti Rostovissa valitsevan kapinallisten puolen ...venäjä on hajoamistilassa .
Venäjä on kuin ruutitynnyri ja se olisi voinut räjähtää jo eilen .- Anonyymi
Mikä homma nyt sitten onnistui?
- Anonyymi
Kansa ei tietääkseni Rostovissa valinnut mitään puolta. Kunhan katsoi sivusta isojen poikien välienselvittelyä.
Anonyymi kirjoitti:
Kansa ei tietääkseni Rostovissa valinnut mitään puolta. Kunhan katsoi sivusta isojen poikien välienselvittelyä.
Eli se poika, joka spontaanisti halasi Wagnerin sotilasta, ei mielestäsi valinnut mitään puolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun isot pojat selvittelee välejään, kansa ei KOSKAAN jää sivustakatsojaksi. Sille on aina varattu isompi tai pienempi kärsijän osa.
- Anonyymi
Eli se poika, joka spontaanisti halasi Wagnerin sotilasta, ei mielestäsi valinnut mitään puolta?
Mistä lähtien olet uskonut propagandaa?
Ja mihin unohtui, että nämä samat Wagner-sotilaat ovat Ukrainassa syyllistyneet useisiin sotarikoksiin? Onko moraaliton kurkuleikkaaja ja lapsenraiskaaja heti hyvä jätkä, kunhan hän on sinun puolellasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun isot pojat selvittelee välejään, kansa ei KOSKAAN jää sivustakatsojaksi. Sille on aina varattu isompi tai pienempi kärsijän osa.
Ehkä, mutta silloin ainakaan ei ole kyse omasta aloitteesta tai aktiivisuudesta.
- Anonyymi
Sitten se nauru kuolee kun Putin istuu vahingossa Nuke Buttonin päälle.
- Anonyymi
Venäjä aikoo valloittaa lannevaatekansan Afrikasta ja saada paremmin koulutetut miehet armeijaansa.
Bwana, Russia, ....... - Anonyymi
Ei Venäjän kapinalla mitään "tarkoitusta" ollut.
Idioottien sekoilua, kuten Venäjän kaikki toimet Ukrainan sodan alkamisen jälkeen.
Munaukset ja sekoilut ovat Venäjän pysyvä toimintamalli. - Anonyymi
Luulen niin, että Prigozinille maksaettiin, mutta Venäjällä oli mahdollisuus luvata enemmän.
- Anonyymi
Putlerhan se kaiken kustansi, mutta Prigozhinilla nousi kusi hattuun ja tyyppi alkoi potkia aisan yli.
Sitä se huono sotamenestys teettää.
Ukrainalaiset pirut kun ampuivat takaisin.
Kyse ei ollutkaan avuttomista siviileistä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584