Kommari on säälittävä pelle joka kuvittelee että uhriutumisesta on jotain hyötyä. Hän kuvittelee täysin turhaan että vastapuoli muuttaa sillä arvojaan ja mielipiteitään. Hän kuvittelee että joku säälii häntä ja että hän saavuttaa sillä jotain etuja. Näin ei kuitenkaan ole. Ketään ei kiinnosta sun uhriutuminen kommari. Kaikki nauraa sulle. Mene muualle kerjäämään.
Uhriudu lisää kommari
30
351
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkiä ruikuttavia pellemiehiä kaikki
- Anonyymi
Kapitaalikommarit ja agraarisosialistit siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapitaalikommarit ja agraarisosialistit siis.
Jep yksityiset julkiset porvarikommarit. Sukupuolestakaan ei ota oikeen selvää
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Yhyy yhyy maailmassa on niin paljon vääryyttä yhyy
- Anonyymi
Sun pitää vaan miehistyä. Man up
- Anonyymi
Minä toimin pellenä työkseni ja tuon iloa niin lapsille kuin aikuisillekin. Olen siis esiintyvä artisti ja olen hionut performanssiani vuosikausien ajan. Pellen työtä arvostetaan, siinä ei ole mitään säälittävää. Minä ja pellekollegani koemme, että tämä keskustelunavaus loukkaa ammattikuntaamme.
- Anonyymi
hienoa
- Anonyymi
Minä tykkään loukata ihmisiä. Mitäs sinä pelle aijot tehdä sille asialle?
- Anonyymi
Älä ruoki trollia aloittaja on tehnyt mm trolli natsi aloituksia
- Anonyymi
Haha. Tollo itse ruokkii
- Anonyymi
Hahah. Teit juuri kuten käskettiin. Uhriuduit lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah. Teit juuri kuten käskettiin. Uhriuduit lisää.
yh yh postmodernismimarxixmia v1tuttaa kun kaikki näkee hänen tempujen läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yh yh postmodernismimarxixmia v1tuttaa kun kaikki näkee hänen tempujen läpi
Itse olenkin renesanssimies, enkä mikään post-modernisti vasuri
- Anonyymi
jos et käynyt uskovainen vielä kirkossa, niin älä missaa, jotta vihasi ei pääsisi esiin
- Anonyymi
Kirkko on täällä! Sinäkin olet nyt kirkossa
- Anonyymi
sitä se on, että kun ei käy kirkossa joka viikko, niin tulee vihaiseksi kuin saatana
- Anonyymi
Saatana ei ole vihainen, vaan Jumala on vihainen. Saatana on viekas ja viettelevä valehtelija. Lue raamattua. Sielä kerrotaan millainen se saatana on.
- Anonyymi
itselleen ei voi valehdella, että kun uskovaisella usko on kateissa, niin viha viestit lentävät
- Anonyymi
Sinä osaat vain marista ja uhritutua. hahah. Se on huvittavan kuulosta. Vähän niinku joku pelle
- Anonyymi
hieno aloitus
- Anonyymi
... ja helvetin hienot kommentit!
- Anonyymi
Aloittaja loukkaa kirjoituksillaan vain itseään.
- Anonyymi
Uhkailetko kommari? Tuu ihan millon vaan
Et kertonut, ketä tai keitä mainitsemallasi "kommarilla" tarkoitat.
Sehän lukee tuossa aloituksessa. Kaikki jotka toimivat ja ilmaisevat itseään tällä tavalla ovat kommareita. Se on kommareiden retorinen taktiikka.
Vapahtaja1579 kirjoitti:
Sehän lukee tuossa aloituksessa. Kaikki jotka toimivat ja ilmaisevat itseään tällä tavalla ovat kommareita. Se on kommareiden retorinen taktiikka.
Onko sulla messiaskompleksi?
- Anonyymi
OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:
Onko sulla messiaskompleksi?
On. Onko sinulla Elektra kompleksi?
- Anonyymi
hyvä
- Anonyymi
Elämäntapa uhriutuja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393