USKONTUNNUSTUS VÄITTÄÄ JUMALAA AINEELLISEKSI, JOTEN NYT NIITÄ TODISTEITA JUMALASTA

Epäilijät pyytävät todisteita Jumalasta, johon kristityt siirtävät maalitolppia toteamalla, ettei aineetonta henkiolentoa voi todistaa fysikaalisilla havainnoilla.

Uskontunnustus väittää Jumalan olevan kaksikylkisymmetrinen (koska Jeesus istuu hänen oikealla puolellaan) kuten valtaosa maapallon muistakin eläimistä on. Jumala on siis selvästi fysikaalinen olento ja hänellä on kaksikylkisymmetrisen vasen ja oikea ulottuvuus.

Kysyisinkin nyt, että onko Jumala aineeton olento ja uskontunnustus on väärässä vai onko uskontunnustus oikeassa ja Jumala on aineellinen? Jos on aineellinen olento niin laittakaa todisteet Jumalasta tai lopettakaa valehtelu.

14

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala on tunne. Sijaitsee samassa paikassa kun muutkin ihmisen tuntemat tunteet,

Varma Tieto

• Anonyymi

Sinulla se tunne on metaanikaasun aiheuttama pullistuma suolessasi.
        Samanlainen tuhnu se on muillakin uskovaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se tunne on metaanikaasun aiheuttama pullistuma suolessasi.
        Samanlainen tuhnu se on muillakin uskovaisilla.

Olen edelleen ateisti jo toisessa sukupolvessa, olen 78 v.
        Uskovien mielestä Jumala on todella olemassa. Ateistien mielestä pelkkä tunne ei todellinen kuten kaltaisesi hihhulit väittävät
        Siis kerratkaamme
        Ateistin mielestä Jumala on tunne.
        Hihhulin kuten sinun mielestä todellinen

Varma Tieto

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904834e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Oikealla puolella istuminen on kielikuva ja tarkoittaa "olla vallassa toinen": Jeesus on vallassa toisella sijalla heti Isän Jumalan jälkeen.

• Anonyymi

Stefanus näki Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella. Miten hän olisi voinut nähdä Jeesuksen Jumalan oikealla puolella, ellei hän olisi nähnyt myös Jumalaa samalla tavalla fyysisenä olentona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefanus näki Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella. Miten hän olisi voinut nähdä Jeesuksen Jumalan oikealla puolella, ellei hän olisi nähnyt myös Jumalaa samalla tavalla fyysisenä olentona?

Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan. Hän näki Jeesuksen seisomassa Jumalan kirkkaudessa ja tämä oli merkkinä siitä, että Jeesus on arvossa toinen heti Jumalan jälkeen - siis Jumalan oikealla kädellä oleva korkea henkiolento.

Apostolien teot:
        7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
        7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".

• Anonyymi kirjoitti:

Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan. Hän näki Jeesuksen seisomassa Jumalan kirkkaudessa ja tämä oli merkkinä siitä, että Jeesus on arvossa toinen heti Jumalan jälkeen - siis Jumalan oikealla kädellä oleva korkea henkiolento.

Apostolien teot:
        7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
        7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".

”Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan.”

”Katso, minä näin Hessun seisovan Mersun edessä” väite ei sano suoraan, että minä näin Mersun 😂

• Anonyymi
        Naakkamiihumi kirjoitti:

”Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan.”

”Katso, minä näin Hessun seisovan Mersun edessä” väite ei sano suoraan, että minä näin Mersun 😂

Noita Mersu juttuja kannattaa syöttää ateisti naisille, kyllä jalat aukeaa

• Anonyymi

Soopaa!
      Jumala on näkymätön persoona

• Anonyymi

Myrkkyä
        Ei ole persoona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkkyä
        Ei ole persoona

Persoonaton ei voi luoda mitään

• Anonyymi

Jumala https://g.co/kgs/2ceA7i

Täältä Varma Tieto

• Stronghist

Jumala ja Jeesus on mennyt piiloon kameran keksimisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe