Epäilijät pyytävät todisteita Jumalasta, johon kristityt siirtävät maalitolppia toteamalla, ettei aineetonta henkiolentoa voi todistaa fysikaalisilla havainnoilla.
Uskontunnustus väittää Jumalan olevan kaksikylkisymmetrinen (koska Jeesus istuu hänen oikealla puolellaan) kuten valtaosa maapallon muistakin eläimistä on. Jumala on siis selvästi fysikaalinen olento ja hänellä on kaksikylkisymmetrisen vasen ja oikea ulottuvuus.
Kysyisinkin nyt, että onko Jumala aineeton olento ja uskontunnustus on väärässä vai onko uskontunnustus oikeassa ja Jumala on aineellinen? Jos on aineellinen olento niin laittakaa todisteet Jumalasta tai lopettakaa valehtelu.
USKONTUNNUSTUS VÄITTÄÄ JUMALAA AINEELLISEKSI, JOTEN NYT NIITÄ TODISTEITA JUMALASTA
14
197
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on tunne. Sijaitsee samassa paikassa kun muutkin ihmisen tuntemat tunteet,
Varma Tieto- Anonyymi
Sinulla se tunne on metaanikaasun aiheuttama pullistuma suolessasi.
Samanlainen tuhnu se on muillakin uskovaisilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se tunne on metaanikaasun aiheuttama pullistuma suolessasi.
Samanlainen tuhnu se on muillakin uskovaisilla.Olen edelleen ateisti jo toisessa sukupolvessa, olen 78 v.
Uskovien mielestä Jumala on todella olemassa. Ateistien mielestä pelkkä tunne ei todellinen kuten kaltaisesi hihhulit väittävät
Siis kerratkaamme
Ateistin mielestä Jumala on tunne.
Hihhulin kuten sinun mielestä todellinen
Varma Tieto - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904834e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oikealla puolella istuminen on kielikuva ja tarkoittaa "olla vallassa toinen": Jeesus on vallassa toisella sijalla heti Isän Jumalan jälkeen.
- Anonyymi
Stefanus näki Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella. Miten hän olisi voinut nähdä Jeesuksen Jumalan oikealla puolella, ellei hän olisi nähnyt myös Jumalaa samalla tavalla fyysisenä olentona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefanus näki Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella. Miten hän olisi voinut nähdä Jeesuksen Jumalan oikealla puolella, ellei hän olisi nähnyt myös Jumalaa samalla tavalla fyysisenä olentona?
Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan. Hän näki Jeesuksen seisomassa Jumalan kirkkaudessa ja tämä oli merkkinä siitä, että Jeesus on arvossa toinen heti Jumalan jälkeen - siis Jumalan oikealla kädellä oleva korkea henkiolento.
Apostolien teot:
7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella". Anonyymi kirjoitti:
Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan. Hän näki Jeesuksen seisomassa Jumalan kirkkaudessa ja tämä oli merkkinä siitä, että Jeesus on arvossa toinen heti Jumalan jälkeen - siis Jumalan oikealla kädellä oleva korkea henkiolento.
Apostolien teot:
7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".”Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan.”
”Katso, minä näin Hessun seisovan Mersun edessä” väite ei sano suoraan, että minä näin Mersun 😂- Anonyymi
Naakkamiihumi kirjoitti:
”Teksti ei sano suoraan, että Stefanus näki Jumalan.”
”Katso, minä näin Hessun seisovan Mersun edessä” väite ei sano suoraan, että minä näin Mersun 😂Noita Mersu juttuja kannattaa syöttää ateisti naisille, kyllä jalat aukeaa
- Anonyymi
Soopaa!
Jumala on näkymätön persoona- Anonyymi
Myrkkyä
Ei ole persoona - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkkyä
Ei ole persoonaPersoonaton ei voi luoda mitään
- Anonyymi
Jumala https://g.co/kgs/2ceA7i
Täältä Varma Tieto Jumala ja Jeesus on mennyt piiloon kameran keksimisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845