..iloksenne.:
Moicca!!
Olen palannut 42-vuoden jälkeen takaisin kotikulmilleni... Lähes (Tammisaareen). Nyt olen bunkannut 3-vuotta Tammisaaressa ja vain 3 wanhaa koulukaveria on tullut kävelevänä vastaan. 8 löytyi Raaseporin hautausmailta. Yksi kertoi tunnistaneensa minut FB:ssä ja kuulemma "ikävä kyllä"...
Kyssäreitä;
Mihin te wanhat koulukaverit olette kadonneet?
Koska Pumppulahti on suljettu ja miksi?
Koska Gålisjö on mennyt kiinni ja miksi?
Missä karjaalaisiet nykyään kokoontuvat?
Socis on nykyään vain safkamesta, missä muulla näkee karjaalaisia pe/La -iltoina?
Petri "Laku" Laakkonen
Saa kommentoida.. Kiitos!
"Laku" heittää kyssäreitä...
10
909
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä Laku voltti.
- Anonyymi
Ei taivu enää...
Laku
- Anonyymi
Painu sinne Karjaan Lidlin nurkille. Siellä sun ystävät viihtyvät.
- Anonyymi
Mikä sinua minussa rassaa,kun noin ottaa sydämestä?
- Anonyymi
Rene Karjaalta moi. Tule tänne vaikutat mukavalta.
- Anonyymi
Enpä tunne ketään "Reneä"... Sorge...
Laku
- Anonyymi
Kuukausi sitten kävin pakollisen kapakkaturneen Karjaalla... Aloitin Kanavatorilta ja päädyin steissin teinihelvettiin keskustan karaokemestan kautta....
Todellien pettymys...
Moni tunnisti mut ylemmiltä luokilta ja ainoastaan Bröklundin Jape käveli vastaan...
Karjaa on ihan oikeasti kuollut kylä.... ikävä kyllä... - Anonyymi
No löysitkö vanhoja tuttuja?
- Anonyymi
Luetun tekstin ymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun tekstin ymmärtäminen?
Hyvä kun tajusit eikö niin. Hur mår du ändå, Förstod du finlandssvenskan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157