Ennustus Kambodzan profeetta

Anonyymi-ap

Minä sanon teille Suomen eläkeläiset, että lapsenne kun jäävät eläkkeelle, niin he sankoin joukoin lähtevät maastanne. Tulevaisuuden ihmiset jaetaan kahteen ja kastiin ja on niitä, kenellä on töitä ja ei ole varaa ja on niitä, kenellä on hyvää työtä ja näin varaa. Tämä tulee tapahtumaan tästä profetiasta eteenpäin herran vuonna 2023.

Profetian selitys: Tulevaisuudessa ihmisillä kaikkialla on maailman henki ja he toteuttavat kukanenkin oman halunsa mukaisia asioita. Tavaran ja palveluiden tarjonta laajenee koko maailman kattavaksi kokonaisuudeksi. Ihmiset kaikkialla maailmassa havittelevat hyvää toimeentuloa ja hyvää elämää ja omia mielihaluja. Aasiassa on selvästi nähtävissä maailman kehitys ja kuinka maailmanlaajuiset yhteydet ja nopeudet ja monipuoliset palvelut kasvavat kysynnän mukaan. Eläkkeellä ihmiset eivät myöskään enää palvo roinaa ja krääsää, vaan etsivät mukavaa elämää ja edullisia palveluita ja miellyttävää paikkaa asua tai viettää aikaa eläkkeellä. Expattien määrä tulee kymmen kertaistumaan muutamissa vuosissa.

Työtä ei tule riittämään kaikille, sillä koko maailma on silloin samana talousalueena ja robotit ja teko-äly luovat tulevaisuuden maailman talouden ja silloin työtä ja rahaa ei riitä kaikille. Tämä näkyy jo nyt vuonna 2023 selkeästi monessa maassa. Eli maailmassa tulee olemaan rikkaita ja todella köyhiä.

Raamatussa puhutaan myös kansakuntien lopusta ja silloin tulee loppu. Vaikka maailma yhdentyy nyt kovaa vauhtia, niin nostan teille monelle hikipisarat otsalle kun sanon, että Raamatussa mainitaan kiiltävä ihoinen kansa, joka tarkoittaa USA:ta. Eli se on olemassa ja sitä ennen ei muut ole ehtineet muuttua.

Kyllä Kiina ja Intia on nousemassa kovaa vauhtia maailman vetureiksi ja katsokaa millaisia liikennejärjestelyitä he rakentavat. Maailman lentoliikenne tulee muutamassa vuodessa moninkertaistumaan myös. Nyt valitaan maailman eläkeläispaikat rikkaille ja keskiluokalle. Totisesti minä sanon, että jos ei nyt ole oikea aika alkaa luomaan liiketoimia tämän ennustukseni kanssa, niin milloin sitä sitten pitää ryhtyä tekemään.

Teille, jotka olette juuri päässeet eläkkeelle tai olette kohta tai piakkoin eläköitymässä. Totisesti teidän on valittava eläkepäivien viettoon oikea paikka, jotta saisitte elämäänne kylliksi hyvää. Suomi voi muuttua halpatyömaaksi. Mutta ensin on käytävä perinpohjainen verouudistus. Näin eläkepäivät ovat rattoisat, niille kenellä on varaa. Perussuomalaisille sanon, että nationalisminen aikakausi on vääjäämättä ohi ja maailma menee, kuten sanoin. Maailmasta tulee yhtenäisempi talousalue, kuin EU.

Täällä Kambodzassa on jo nyt runsaasti eläkeläisiä monesta rikkaasta EU maasta. He myös ostavat loma-asuntoja monesta maasta, kun hinnat on vielä edullisia. Kaikki näki miten ennen koronaa ja taloustaantumaa oli Thaimaassa. Näin tapahtuu koko ajan tästä eteenpäin. Netti on jo nyt väärällään monia tarjouksia loma-asunnoista ja sijoitus asunnoista kautta maailman. Miksi Suomen Kolhoosi ei kiinnosta, vaikka hinnat on halvemmat, kuin Kambodzassa.

Suomen varallisuus on metsissä ja mineraaleissa, ehkä halvoissa työpaikoissa EU:n suojauksesta, niin kauan kuin pysyy. Matkustaminen myös vähentää kysyntää EU:n sisällä. Joten älä viitsi kuvitella lapsillesi mitään hyvää Suomessa ilman korkeaa koulutusta ja kielitaitoa. Suomeen tulee vain kilpailukykyistä liiketoimintaa. Maat missä ei tarvitse lämmittää ja on kesä myös talvella tulevat voittamaan ne markkinat totisesti totisesti.

Kyllä tässä käy näin, että köyhät jää sinne ja rikkaat eläkeläiset elää hyvin tai maastanne luodaan todellinen halpatyömaa.

46

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totisesti,totisesti olet nuppivikainen.

      • Anonyymi

        Totisesti totisesti minä sanon teille, että kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa. Minä yritän aina muistaa herraa siitä, kuinka hän on minusta huolta pitänyt. Kun katsoo luonnon kauneutta ja ihmisen eloa täällä, niin totisesti totisesti täällä ihmiset on iloisempia ja onnellisempia, kuin Suomessa.

        Mitä minulta puuttuu, kun herra on paimeneni. Minulla on länsimainen eläke ja Kambodzalaisilla on perhe ja viljelykset. On kanoja, sikoja, puhveleita, lehmiä ja runsaasti erilaisia kaloja merissä ja joissa. Mopoja on ja niillä hoidetaan riittävästi eri tarpeita. Ei täällä tarvitse kasata krääsää ja turhuuksia. Asua voi, vaikka riippuukeinussa ja uskokaa tai älkää, mutta siinä on hyvä.

        Mitä sinä teet sillä koriste-esineellä tai monella lautasella tai hienolla soppa kattilalla. Ei se krääsä onnea tuo. Velkaa teille yritetään siellä asettaa taakaksi ja erilaisia tarpeita ja juhlia ja oltavaksi annettuja asioita. Ollaksenne teidän pitää siellä valtiossa olla ihan olemalla olla. Muistan, että vappu pallosta lähtien eri joulun tarpeisiin tonttuineen. Kesä lomasta teette ongelman, vaikka kesää on koko vuoden maailmassa. Voi kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa.

        Kuten kerroin, niin kyllä täällä ihmiset on onnellisempia, kuin Suomessa. Thaimaa on sanottu hymyjen maaksi ja kyllä onnellisuuteen ei tarvitse sääntöjä. Teitä häiritsee pienikin asia ja ääni siellä. Täällä on musiikkia ja iloista elämää ja kukot ja linnut pitävät konserttia ja sekään ei häiritse. Psykoosi se on mikä teillä siellä on ja ei onnellisuuteen tarvita pillereitä, kun ihminen oppii näkemään ja nauttimaan luonnosta ja luomakunnasta ja näkemään sen kauneuden

        Minä en voi käsittää teidän onnellisuutta, kun onnellisuuteen tarvitaan ihmisen hyvä olo. Siihen ei voi sisältyä pelkoja ja tarpeita tehdä sitä sun tätä valtion määräminä päivinä, vaikka he muuttavat ajat juhlapäivät. Onnellisuutta ei ole olla veloissa ja taakoissa ja tavoissa.

        Pinnallista rakkautta ei myöskään pidä ihannoida, sillä se kauneus on katoavaista. Eikä myöskään mässätä ja syödä ja juoda, sillä se muokkaa ihmisen maallista ruumista. Kun, te joskus edes kokisitte saman, kuin minä etuoikeutettuna eläkeläisenä täällä Kambodzassa expattina. Niin, kuinka kaunis on jokainen hetki täällä. Täällä on kaikki se tarpeellinen mitä ihminen tarvitsee elämässä.

        Tiedän, että monen ihmisen silmien päällä on se peite, jotta he eivät näkisi ja ymmärtäisi. He elävät ylpeydestä olevansa jotakin ja arvostelevat toiset alempiarvoiseksi ja olemalla ovat ollakseen ja näin kadotukseen heidän tie vie.

        Kun mietitte muuttoa ja muutosta elämäänne ja sitä määränpäätä mihin matkaatte, niin kuin annoin profetian jossa kerroin mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Kyllä lapsenne muuttavat enenemissä määrin pois Suomesta ja valtiostanne. Eli myös lastenne kannalta on hyvä tehdä tietä heidän tulevaisuudelle. Rahat ja rikkaudet tulevat aina olemaan niillä, jotka ylittävät valtioiden rajoja. Ne, jotka eivät sitä tee ovat valtioiden hyväksikäytettävinä. Tämä on selkeä, koska jo eri veropolitiikka ja maantiede perustaa perustan tälle.

        Onko ulkomailla hyvä elää. Totisesti totisesti maailmassa on onnellisia ihmisiä. Älkää uskoko valtio saastaa, sen lähtökohtana on jo se toinen herra. Lukekaa ja katsokaa tubea ja kaikki tieto kaikesta on nyt tällä sukupolvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti totisesti minä sanon teille, että kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa. Minä yritän aina muistaa herraa siitä, kuinka hän on minusta huolta pitänyt. Kun katsoo luonnon kauneutta ja ihmisen eloa täällä, niin totisesti totisesti täällä ihmiset on iloisempia ja onnellisempia, kuin Suomessa.

        Mitä minulta puuttuu, kun herra on paimeneni. Minulla on länsimainen eläke ja Kambodzalaisilla on perhe ja viljelykset. On kanoja, sikoja, puhveleita, lehmiä ja runsaasti erilaisia kaloja merissä ja joissa. Mopoja on ja niillä hoidetaan riittävästi eri tarpeita. Ei täällä tarvitse kasata krääsää ja turhuuksia. Asua voi, vaikka riippuukeinussa ja uskokaa tai älkää, mutta siinä on hyvä.

        Mitä sinä teet sillä koriste-esineellä tai monella lautasella tai hienolla soppa kattilalla. Ei se krääsä onnea tuo. Velkaa teille yritetään siellä asettaa taakaksi ja erilaisia tarpeita ja juhlia ja oltavaksi annettuja asioita. Ollaksenne teidän pitää siellä valtiossa olla ihan olemalla olla. Muistan, että vappu pallosta lähtien eri joulun tarpeisiin tonttuineen. Kesä lomasta teette ongelman, vaikka kesää on koko vuoden maailmassa. Voi kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa.

        Kuten kerroin, niin kyllä täällä ihmiset on onnellisempia, kuin Suomessa. Thaimaa on sanottu hymyjen maaksi ja kyllä onnellisuuteen ei tarvitse sääntöjä. Teitä häiritsee pienikin asia ja ääni siellä. Täällä on musiikkia ja iloista elämää ja kukot ja linnut pitävät konserttia ja sekään ei häiritse. Psykoosi se on mikä teillä siellä on ja ei onnellisuuteen tarvita pillereitä, kun ihminen oppii näkemään ja nauttimaan luonnosta ja luomakunnasta ja näkemään sen kauneuden

        Minä en voi käsittää teidän onnellisuutta, kun onnellisuuteen tarvitaan ihmisen hyvä olo. Siihen ei voi sisältyä pelkoja ja tarpeita tehdä sitä sun tätä valtion määräminä päivinä, vaikka he muuttavat ajat juhlapäivät. Onnellisuutta ei ole olla veloissa ja taakoissa ja tavoissa.

        Pinnallista rakkautta ei myöskään pidä ihannoida, sillä se kauneus on katoavaista. Eikä myöskään mässätä ja syödä ja juoda, sillä se muokkaa ihmisen maallista ruumista. Kun, te joskus edes kokisitte saman, kuin minä etuoikeutettuna eläkeläisenä täällä Kambodzassa expattina. Niin, kuinka kaunis on jokainen hetki täällä. Täällä on kaikki se tarpeellinen mitä ihminen tarvitsee elämässä.

        Tiedän, että monen ihmisen silmien päällä on se peite, jotta he eivät näkisi ja ymmärtäisi. He elävät ylpeydestä olevansa jotakin ja arvostelevat toiset alempiarvoiseksi ja olemalla ovat ollakseen ja näin kadotukseen heidän tie vie.

        Kun mietitte muuttoa ja muutosta elämäänne ja sitä määränpäätä mihin matkaatte, niin kuin annoin profetian jossa kerroin mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Kyllä lapsenne muuttavat enenemissä määrin pois Suomesta ja valtiostanne. Eli myös lastenne kannalta on hyvä tehdä tietä heidän tulevaisuudelle. Rahat ja rikkaudet tulevat aina olemaan niillä, jotka ylittävät valtioiden rajoja. Ne, jotka eivät sitä tee ovat valtioiden hyväksikäytettävinä. Tämä on selkeä, koska jo eri veropolitiikka ja maantiede perustaa perustan tälle.

        Onko ulkomailla hyvä elää. Totisesti totisesti maailmassa on onnellisia ihmisiä. Älkää uskoko valtio saastaa, sen lähtökohtana on jo se toinen herra. Lukekaa ja katsokaa tubea ja kaikki tieto kaikesta on nyt tällä sukupolvella.

        Sulta puutuu järki, olet psykoosissa, totisesti ja totaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti totisesti minä sanon teille, että kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa. Minä yritän aina muistaa herraa siitä, kuinka hän on minusta huolta pitänyt. Kun katsoo luonnon kauneutta ja ihmisen eloa täällä, niin totisesti totisesti täällä ihmiset on iloisempia ja onnellisempia, kuin Suomessa.

        Mitä minulta puuttuu, kun herra on paimeneni. Minulla on länsimainen eläke ja Kambodzalaisilla on perhe ja viljelykset. On kanoja, sikoja, puhveleita, lehmiä ja runsaasti erilaisia kaloja merissä ja joissa. Mopoja on ja niillä hoidetaan riittävästi eri tarpeita. Ei täällä tarvitse kasata krääsää ja turhuuksia. Asua voi, vaikka riippuukeinussa ja uskokaa tai älkää, mutta siinä on hyvä.

        Mitä sinä teet sillä koriste-esineellä tai monella lautasella tai hienolla soppa kattilalla. Ei se krääsä onnea tuo. Velkaa teille yritetään siellä asettaa taakaksi ja erilaisia tarpeita ja juhlia ja oltavaksi annettuja asioita. Ollaksenne teidän pitää siellä valtiossa olla ihan olemalla olla. Muistan, että vappu pallosta lähtien eri joulun tarpeisiin tonttuineen. Kesä lomasta teette ongelman, vaikka kesää on koko vuoden maailmassa. Voi kuinka etuoikeutettuna tunnen oloni täällä Kambodzassa.

        Kuten kerroin, niin kyllä täällä ihmiset on onnellisempia, kuin Suomessa. Thaimaa on sanottu hymyjen maaksi ja kyllä onnellisuuteen ei tarvitse sääntöjä. Teitä häiritsee pienikin asia ja ääni siellä. Täällä on musiikkia ja iloista elämää ja kukot ja linnut pitävät konserttia ja sekään ei häiritse. Psykoosi se on mikä teillä siellä on ja ei onnellisuuteen tarvita pillereitä, kun ihminen oppii näkemään ja nauttimaan luonnosta ja luomakunnasta ja näkemään sen kauneuden

        Minä en voi käsittää teidän onnellisuutta, kun onnellisuuteen tarvitaan ihmisen hyvä olo. Siihen ei voi sisältyä pelkoja ja tarpeita tehdä sitä sun tätä valtion määräminä päivinä, vaikka he muuttavat ajat juhlapäivät. Onnellisuutta ei ole olla veloissa ja taakoissa ja tavoissa.

        Pinnallista rakkautta ei myöskään pidä ihannoida, sillä se kauneus on katoavaista. Eikä myöskään mässätä ja syödä ja juoda, sillä se muokkaa ihmisen maallista ruumista. Kun, te joskus edes kokisitte saman, kuin minä etuoikeutettuna eläkeläisenä täällä Kambodzassa expattina. Niin, kuinka kaunis on jokainen hetki täällä. Täällä on kaikki se tarpeellinen mitä ihminen tarvitsee elämässä.

        Tiedän, että monen ihmisen silmien päällä on se peite, jotta he eivät näkisi ja ymmärtäisi. He elävät ylpeydestä olevansa jotakin ja arvostelevat toiset alempiarvoiseksi ja olemalla ovat ollakseen ja näin kadotukseen heidän tie vie.

        Kun mietitte muuttoa ja muutosta elämäänne ja sitä määränpäätä mihin matkaatte, niin kuin annoin profetian jossa kerroin mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Kyllä lapsenne muuttavat enenemissä määrin pois Suomesta ja valtiostanne. Eli myös lastenne kannalta on hyvä tehdä tietä heidän tulevaisuudelle. Rahat ja rikkaudet tulevat aina olemaan niillä, jotka ylittävät valtioiden rajoja. Ne, jotka eivät sitä tee ovat valtioiden hyväksikäytettävinä. Tämä on selkeä, koska jo eri veropolitiikka ja maantiede perustaa perustan tälle.

        Onko ulkomailla hyvä elää. Totisesti totisesti maailmassa on onnellisia ihmisiä. Älkää uskoko valtio saastaa, sen lähtökohtana on jo se toinen herra. Lukekaa ja katsokaa tubea ja kaikki tieto kaikesta on nyt tällä sukupolvella.

        Minä olen tosi onnellinen tässä maassa missä asun, eli Suomessa , meillä oma velaton omakotitalo ja mökki Pyhäjärven rannalla, on puhdasta ruokaa, ilmasto maailman puhtainta, ihana puoliso ja yksi aikuinen tytär, joka myös onnellisesti naimisissa ja yhden pikkupojan äiti ja me puolison kanssa onnellisia isovanhempia. Olemme terveitä , mikä on pääasia.
        Mitä ihminen voi muuta tarvita, ei mitään.


    • Anonyymi

      Mitä se sinulle kuuluu mitä Suomessa tapahtuu.

    • Anonyymi

      Kyllä minä luin, on kauheaa elää maassa eläkekkeellä missä pitää esittää pankkikirja ja kun minulla on monessa maassa pankkitili, niin minä en kait saisi edes mitään.

      Oli kauheaa lukea, kun köyhä eläkeläinen oli voittanut lotossa muutaman euron, niin KELA oli vähentänyt sen tuista. Mutta kuinka paljon vanhat eläkeläiset laittaa rahaa peleihin ja miten peliautomaatti voitot vähentävät KELA tukija seuraavassa kuussa... Kyllä sydäntä särkee.

      Kuinka toivon, että ihmiset Suomessa saisivat vapauden ja saisivat riittävästi varallisuutta, jotta kykenevät poistumaan maasta ja asumaan vapaina. Edes eläkkeellä.

      • Anonyymi

        Ei Suomessa ole mitään pankkikirjoja ollut enää 40 vuoteen , me olemme vapaita, täältä saa poistua ja muuttaa minne haluaa, mutta nuo köyhimmät eläkeläiset ovat jo 80 - 90 vuotiaita ja suuriosa sairaita ja vanhainkodeissa, ne ei enää muuta minnekään.
        Me työeläkeläiset emme halua muuttaa minekkään , kun täällä on hyvä olla.


      • Anonyymi

        "Oli kauheaa lukea, kun köyhä eläkeläinen oli voittanut lotossa muutaman euron, niin KELA oli vähentänyt sen tuista."

        Juu, näin ei voi tapahtua Kambodsassa, koska siellä ei ole kattavaa eläkejärjestelmää. Olot ovat säänkin puolesta ilmeisesti sinulle sopivat. Seuraavien kymmenen päivän aikana lämmintä on 34-35 astetta ja ukkonen jyrisee tasaisesti päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oli kauheaa lukea, kun köyhä eläkeläinen oli voittanut lotossa muutaman euron, niin KELA oli vähentänyt sen tuista."

        Juu, näin ei voi tapahtua Kambodsassa, koska siellä ei ole kattavaa eläkejärjestelmää. Olot ovat säänkin puolesta ilmeisesti sinulle sopivat. Seuraavien kymmenen päivän aikana lämmintä on 34-35 astetta ja ukkonen jyrisee tasaisesti päivittäin.

        Ilmastonmuutos vielä lisää lämpöä muutamassa vuodessa reippaasti yli 40 + astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutos vielä lisää lämpöä muutamassa vuodessa reippaasti yli 40 astetta.

        Aikamoinen lämmön lisäys tuo yli 40 astetta. En taira ukoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen lämmön lisäys tuo yli 40 astetta. En taira ukoa.

        Yli 40 plus asteen lämpötiloja on mitattu jo täällä Euroopassakin esim. Espanjassa Sevillassa ja Madridissa ja myös Italian Sisiliassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 40 plus asteen lämpötiloja on mitattu jo täällä Euroopassakin esim. Espanjassa Sevillassa ja Madridissa ja myös Italian Sisiliassa .

        Eurooppaa on koetellut tällä viikolla kesän toinen helleaalto, jonka kuumin päivä on tänään torstaina.

        Pariisissa rikotttiin torstaina kaupungin lämpöennätys, kun mittari kipusi 41 asteeseen. Ranskassa yli 70 prosenttiin maasta ennustettiin torstaille vähintään 40 asteen lämpötilaa.

        Belgiassa mitattiin torstaina maan kaikkien aikojen lämpöennätys 40,2 astetta. Raja meni rikki heti sen jälkeen, kun maassa mitattiin keskiviikkona edellinen lämpöennätys 38,9 astetta.

        Belgia antoi koko maahan ensimmäistä kertaa punaisen eli korkeimman säävaroituksen helteen takia.

        Myös Hollannissa mitattiin torstaina maan historian korkein lämpötila 39,3 astetta.

        Britanniaan ennustettiin ennätyksellisen kuumaa, 39-asteista päivää. Asukkaita neuvottiin oleskelemaan sisätiloissa. Junille annettiin kehotus liikennöidä tavallista hitaammin, jotta ne pysyisivät kuumuneilla raiteilla.
        Myös Kreikassa ja Espanjassa ylitettiin 40 astetta
        Tämä juttu vuodelta 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutos vielä lisää lämpöä muutamassa vuodessa reippaasti yli 40 astetta.

        "Ilmastonmuutos vielä lisää lämpöä muutamassa vuodessa reippaasti yli 40 + astetta."
        Tuohan tarkottaa sitä, että pian lämpötilat ovat yli 80 astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmastonmuutos vielä lisää lämpöä muutamassa vuodessa reippaasti yli 40 astetta."
        Tuohan tarkottaa sitä, että pian lämpötilat ovat yli 80 astetta.

        Saivartelija, minä ainakin ymmärsin ,mitä tuo yksi tarkoitti.


    • Anonyymi

      Mittailkaa te vain pakkasia kohta... Syksy tulee.

      • Anonyymi

        Luojan kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojan kiitos!

        Samoin, olen syksystä tykkäävä ihminen, samoilu metsässä raikkaassa säässä marjastan ja sinestäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, olen syksystä tykkäävä ihminen, samoilu metsässä raikkaassa säässä marjastan ja sinestäen.

        Sienestäen , ja marjastaen, korjaus edelliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sienestäen , ja marjastaen, korjaus edelliseen.

        Talvella seisot jäässä, kuin tatti. Minä olen aina ja aina ollut sitä mieltä, että jäät kuuluu lasiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvella seisot jäässä, kuin tatti. Minä olen aina ja aina ollut sitä mieltä, että jäät kuuluu lasiin.

        Ei toki, harrastan laskettelua, hiihtoa ja avantouintia.
        Myös matkustan Kanarialle joka talvi maaliskuussa, olen siellä kaksi kuukautta.


    • Anonyymi

      Kambodza aamiainen... Joo kesät talvet kivaa. Aluksi söin Dragon fruittia punaista ja aamiaisesta kuva. https://aijaa.com/plpCzN

      • Anonyymi

        Joopa joo. Välipalaksi on jugurtti ja tomaatit mehu ja pieni pala suklaata. Sitten illallinen voisi olla Kreikkalaisessa ravintolassa täytetty munakoiso. Ruoka juoma sooda. Iltapalana ennen nukkumaanmenoa loppu avocado näkkileivällä. Minulta on paino pudonnut liki 30 kiloa. Pituutta on 186 ja painoa enää 96 ... Joku 10 on vielä ihannepainon yli.... Sehän oli yksi syy miksi pääsin TK-eläkkeelle. Oli muuten ihan oikea ajankohta ja siitä saa kiittää Jeesusta Kristusta ja isää taivaan. Olen kyllä täällä vähän etuoikeutettuna eläkeläisenä ja joo toki edustan suomea ja suomalaisia täällä, joten olkaa minusta ylpeitä.

        Varmaan nämä poliittiset johtajat tulevat tänne aurinkoon eläkkeellä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Välipalaksi on jugurtti ja tomaatit mehu ja pieni pala suklaata. Sitten illallinen voisi olla Kreikkalaisessa ravintolassa täytetty munakoiso. Ruoka juoma sooda. Iltapalana ennen nukkumaanmenoa loppu avocado näkkileivällä. Minulta on paino pudonnut liki 30 kiloa. Pituutta on 186 ja painoa enää 96 ... Joku 10 on vielä ihannepainon yli.... Sehän oli yksi syy miksi pääsin TK-eläkkeelle. Oli muuten ihan oikea ajankohta ja siitä saa kiittää Jeesusta Kristusta ja isää taivaan. Olen kyllä täällä vähän etuoikeutettuna eläkeläisenä ja joo toki edustan suomea ja suomalaisia täällä, joten olkaa minusta ylpeitä.

        Varmaan nämä poliittiset johtajat tulevat tänne aurinkoon eläkkeellä sitten.

        Voi raukkoja siellä Suomessa. Yksi oli yrittänyt tuoda Virosta ja EU:sta lihaa Suomeen. No, joo onhan se halpaa Latviassa ja Puolassa ja Tanskassa.

        Nyt alkavat kyyläämään lihaa ja elintarvikkeiden kuljetuksia Virosta Suomeen. Olikohan Kirkko joka yritti tuoda ruokaa kolehti rahoilla? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Välipalaksi on jugurtti ja tomaatit mehu ja pieni pala suklaata. Sitten illallinen voisi olla Kreikkalaisessa ravintolassa täytetty munakoiso. Ruoka juoma sooda. Iltapalana ennen nukkumaanmenoa loppu avocado näkkileivällä. Minulta on paino pudonnut liki 30 kiloa. Pituutta on 186 ja painoa enää 96 ... Joku 10 on vielä ihannepainon yli.... Sehän oli yksi syy miksi pääsin TK-eläkkeelle. Oli muuten ihan oikea ajankohta ja siitä saa kiittää Jeesusta Kristusta ja isää taivaan. Olen kyllä täällä vähän etuoikeutettuna eläkeläisenä ja joo toki edustan suomea ja suomalaisia täällä, joten olkaa minusta ylpeitä.

        Varmaan nämä poliittiset johtajat tulevat tänne aurinkoon eläkkeellä sitten.

        Ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule.

        Lihaa ja ruokaa yritetään salakuljettaa EU:sta ja Virosta. vanhainkodeista varastetaan vaatteita jo. Onhan vaatteet toki tarpeellisia. Jooseppi elokuvassa oli dokumentin tuntua ja kohta, kait vanhainkodissa sosiaalinen valtion. Kysytään, että kenen vuoro on mennä ulos... On muutama pari saappaita ja yhdet pakkaskengät.

        Tämä oli tänään lehdessä. Kaveri sanoi, että poliittiset johtajat ei muuta ulkomaille eläkkeellä... Meneekö jo niilläkin noin huonosti.? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Välipalaksi on jugurtti ja tomaatit mehu ja pieni pala suklaata. Sitten illallinen voisi olla Kreikkalaisessa ravintolassa täytetty munakoiso. Ruoka juoma sooda. Iltapalana ennen nukkumaanmenoa loppu avocado näkkileivällä. Minulta on paino pudonnut liki 30 kiloa. Pituutta on 186 ja painoa enää 96 ... Joku 10 on vielä ihannepainon yli.... Sehän oli yksi syy miksi pääsin TK-eläkkeelle. Oli muuten ihan oikea ajankohta ja siitä saa kiittää Jeesusta Kristusta ja isää taivaan. Olen kyllä täällä vähän etuoikeutettuna eläkeläisenä ja joo toki edustan suomea ja suomalaisia täällä, joten olkaa minusta ylpeitä.

        Varmaan nämä poliittiset johtajat tulevat tänne aurinkoon eläkkeellä sitten.

        Entä maistuuko Durian hedelmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä maistuuko Durian hedelmä?

        Täytyy rehellisesti sanoa, että siitä on aikaa, kun olen maistanut... Niitä myydään toki joka paikassa. En ole aikaisemmin itse avannut niitä ja jääneet sillä lailla vähän sivuun... Ne on olleet vähän kalliita mitä olen nähnyt hintoja. Ei, siis kauheasti mutta vähän kalliimpia.

        Kyllä ne maistuvat varmasti en kiistä. Täytyy kokeilla avata sellainen itse... Haisee pahalle jos jää kuoret sisälle päiväksi. Se pitää kait syödä melko pian kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaa ja ruokaa yritetään salakuljettaa EU:sta ja Virosta. vanhainkodeista varastetaan vaatteita jo. Onhan vaatteet toki tarpeellisia. Jooseppi elokuvassa oli dokumentin tuntua ja kohta, kait vanhainkodissa sosiaalinen valtion. Kysytään, että kenen vuoro on mennä ulos... On muutama pari saappaita ja yhdet pakkaskengät.

        Tämä oli tänään lehdessä. Kaveri sanoi, että poliittiset johtajat ei muuta ulkomaille eläkkeellä... Meneekö jo niilläkin noin huonosti.? ?

        Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen tosi huonoa, opettele lukemaan ja myös kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen tosi huonoa, opettele lukemaan ja myös kirjoittamaan.

        Tänään oli lehdessä, että portsarit ampuvat ravintola asiakkaita ja joskus joku kuolee siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli lehdessä, että portsarit ampuvat ravintola asiakkaita ja joskus joku kuolee siellä.

        Tänään oli yhdessä lehdessä, että Kambodzassa alkaa sisällissota, siellä voi tulla tapetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raukkoja siellä Suomessa. Yksi oli yrittänyt tuoda Virosta ja EU:sta lihaa Suomeen. No, joo onhan se halpaa Latviassa ja Puolassa ja Tanskassa.

        Nyt alkavat kyyläämään lihaa ja elintarvikkeiden kuljetuksia Virosta Suomeen. Olikohan Kirkko joka yritti tuoda ruokaa kolehti rahoilla? ?

        Voi raukkoja siellä Kambodzassa . Yksi oli yrittänyt tuoda Thaimaasta ja Laosista lihaa ja muuta ruokaa Kambodzaan . No, joo onhan se halpaa Kiinassa , Filippiineillä ja Malesiassa

        Nyt alkavat kyyläämään lihaa ja elintarvikkeiden kuljetuksia Thaikuista Kambodzaan Olikohan Buddalaiset munkit joka yritti tuoda ruokaa ”kolehti” rahoilla? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli lehdessä, että portsarit ampuvat ravintola asiakkaita ja joskus joku kuolee siellä.

        Tämäkin oli lehdessä, että Kambodzassa on nälänhätä köyhillä ihmisillä.


    • Anonyymi

      Juuri tänäänkin kiitin Jeesusta Kristusta, että saan olla täällä ja saman kerroin myös lapsilleni. Istuin tänään juuri äsken rantakadulla joen rannalla ja kävin kävelemässä siinä edes taas ihan kuntoilua. Sitten istuin kivetykselle ja nautin olosta ihmisten kanssa ja kuinka paljon oli ihmisiä ihan samalla tarkoituksella. Ihailemassa ilmaa ja tunnelmaa ja alku yötä. Siellä oli tyttöjä kaiken ikäisiä ja myös poikia kaiken ikäisiä. Ihmiset oli hyvän tuulisia ja kaikkialla oli rauhoittunut ja rento tunnelma.

      Olen täällä ymmärrätänyt, että raha ei tuo onnea, vaan se kaikki mihin ihmiset on tyytyväisiä. Kyllä täällä on mopo melkein jokaisella ja jokaisella on kännykkä ja iPhonea myös. Ihmiset on täällä onnellisia, kuten minäkin olin ja muistin kiittää Jumalaa tästä etuoikeutetusta asemastani. Paikka oli Kampot Kambodza rantakatu. Katso toki Tubelta ja vapaasta mediasta.

      • Anonyymi

        Minä en, niin kuin tajua, että mitä se valtion vatipää vinkuu tällä palstalla. Kaikki voi katsoa Tubelta minkälaista täällä on. Suomi ja sen paska on todella kaukana tästä ihmisiä miellyttävästä elämästä...
        https://youtube.com/watch?v=C5jQm7fxN2A&feature=share


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en, niin kuin tajua, että mitä se valtion vatipää vinkuu tällä palstalla. Kaikki voi katsoa Tubelta minkälaista täällä on. Suomi ja sen paska on todella kaukana tästä ihmisiä miellyttävästä elämästä...
        https://youtube.com/watch?v=C5jQm7fxN2A&feature=share

        Minä en, tajua, että mitä se Kambodzan valtion vatipää vinkuu tällä palstalla joka ainut päivä Kaikki voi katsoa Tubelta minkälaista täällä on. Kambodza ja sen paska on todella kaukana tästä ihmisiä miellyttävästä elämästä...


      • Anonyymi

        Olen täällä ymmärrätänyt, että raha tuo onnea , ja se kaikki mihin ihmiset on tyytyväisiä. Kyllä täällä on auto melkein jokaisella ja jokaisella on kännykkä ja iPhonea puhelimia myös. Ihmiset on täällä onnellisia, kuten minäkin olen ja muistin kiittää itseäni ja eläkevakuutusyhtiötäni tästä etuoikeutetusta asemastani. Paikka on Espoon keskusta
        . Katso toki Tubelta ja vapaasta mediasta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muutin loma ja kurjuus ja ei sivistys ja syrjäytyneiden ja alhaisten ihmisten kerjäläiskaupunkiin Kampotiin Kambodzaan. Ilman veroa ja ilman sosiaalitukia ihan eläkkeellä rohkeasti.

        Kyllä kärvistelen myös jatkuvasti vajaalla 1300 dollarilla mikä jää vuokran ja sähkön jälkeen elämiseen. Onhan se kauheeta, mutta en minä saanut sosiaalitukia siellä kuten te, siellä onnen maassa Suomessa. Missä kaikilla suomalaisilla on asunto ja auto ja kesämökki ja sata lomalentoa ulkomaille aina vuodessa. Kyllä Teidän rotu suomalaisten kelpaa yli 3000 euroa käteen jopa Kela eläkkeellä ja kaikki sosiaalituet siihen. Yhtenäinen ja toisia rakastava yhteisö. Minä raukka en osannut hakea oikealta ihmiseltä näitä etuja ja tein kauhean kohtalo päätöksen muuttaa Kambodzaan. Ei edes Kambodzan aurinko voita suomalaista isä aurinkoista, joka jakaa sosiaalitukia vain suomalaisille ja rotu suomalaisille eläkeläisille... Joiden ei, niin tärkeä markinaalinen eläke ei numeroina ole, niin merkityksellinen. Sosiaalitukia ja kunnan lääkäri ja vahusasemalla on myös happikone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutin loma ja kurjuus ja ei sivistys ja syrjäytyneiden ja alhaisten ihmisten kerjäläiskaupunkiin Kampotiin Kambodzaan. Ilman veroa ja ilman sosiaalitukia ihan eläkkeellä rohkeasti.

        Kyllä kärvistelen myös jatkuvasti vajaalla 1300 dollarilla mikä jää vuokran ja sähkön jälkeen elämiseen. Onhan se kauheeta, mutta en minä saanut sosiaalitukia siellä kuten te, siellä onnen maassa Suomessa. Missä kaikilla suomalaisilla on asunto ja auto ja kesämökki ja sata lomalentoa ulkomaille aina vuodessa. Kyllä Teidän rotu suomalaisten kelpaa yli 3000 euroa käteen jopa Kela eläkkeellä ja kaikki sosiaalituet siihen. Yhtenäinen ja toisia rakastava yhteisö. Minä raukka en osannut hakea oikealta ihmiseltä näitä etuja ja tein kauhean kohtalo päätöksen muuttaa Kambodzaan. Ei edes Kambodzan aurinko voita suomalaista isä aurinkoista, joka jakaa sosiaalitukia vain suomalaisille ja rotu suomalaisille eläkeläisille... Joiden ei, niin tärkeä markinaalinen eläke ei numeroina ole, niin merkityksellinen. Sosiaalitukia ja kunnan lääkäri ja vahusasemalla on myös happikone.

        Olisit sinäkin tehnyt töitä, etkä lusmuilut koko työikääsi , niin olis sinullakin kunnon eläke , se on ihan oikein ettei tuollaiselle vätykselle annettu sosiaalitukea. Hyvä että lähdit pois täältä , sinua ei täällä kaivata, mutta sinä kaipaat joka päivä tänne sivistykseen.
        Pysy siellä kehitysmaassa kuolemasi asti ja vierelläsi se wi…tun ” happikone” jonka siellä köyhässä maassa saa kaikki , jos on tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sinäkin tehnyt töitä, etkä lusmuilut koko työikääsi , niin olis sinullakin kunnon eläke , se on ihan oikein ettei tuollaiselle vätykselle annettu sosiaalitukea. Hyvä että lähdit pois täältä , sinua ei täällä kaivata, mutta sinä kaipaat joka päivä tänne sivistykseen.
        Pysy siellä kehitysmaassa kuolemasi asti ja vierelläsi se wi…tun ” happikone” jonka siellä köyhässä maassa saa kaikki , jos on tarve.

        Karvaita sanoi Kettu ...
        Niin, kyllä täällä on lämmintä ja halpaa ... Asua voi myös edullisesti ja ei ole parkki patea ja muita kyttääjiä. Ravintoloissa ja baareissa saa olutta ja ei tarvitse pelätä portsareita, jotka tappavat asiakkaita... Ei ei tarvitse tapella oluesta ja ei se edes ole kallis alle 50 senttiä. Litran pullon viinaa saa alle 5 euroa ja apteekista saa pirtua 97 %:sta parilla dollarilla.

        Ei, vuokra päätä huimaa, kaveri maksaa 70 dollaria kuussa vähän vaatimaton mutta asua voi kuitenkin. Minulla Luxus Bungalowi 150 dollaria kuussa. Ei voi valittaa... Lämmintä on ja ei tarvitse paleltua... Olettehan huomanneet, että jäät lasissa viilentää juomaa.. minä olen sitä mieltä, että jäät kuuluu lasiin.


    • Anonyymi

      Tuosta voi valtion vatipää katsoa.. onko sulla siellä valtiossa vastaavia videoita... Eläkeläisille.

      https://youtube.com/watch?v=aNHlyz0QTTo&feature=share

      • Anonyymi

        Pelkkää valtion propagandaa .


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sulla meni varmaan väärä video???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla meni varmaan väärä video???

        Eikö mitä. Näkee, että ei ole varaa parturiin ja ruokaa voi yrittää saada seuraavana päivänä. Kambodzassa ruoka on aika edullista ja parturi myös ja on lämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitä. Näkee, että ei ole varaa parturiin ja ruokaa voi yrittää saada seuraavana päivänä. Kambodzassa ruoka on aika edullista ja parturi myös ja on lämmin.

        Unohdit vuokran ja OLUEN.😂😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3178
    2. 121
      1395
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      135
      1253
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1142
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      952
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      814
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      802
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      793
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    10. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      775
    Aihe