Rintakipu ollut pari päivää ja ahdistaa

Anonyymi-ap

Okei, eli oon 13 v tyttö ja mulla on ollu rintakipua nyt 2 päivää putkeen, melkeimpä koko ajan. Rintakipu menee pois vain, kun on muuta ajateltavaa tai tekemistä, mutta tulee aina takaisin, kun ei ole. Tämän takia aina, kun ajattelen sitä, se tulee pahempana ja sitten luulen että sydämessäni on jotain vikaa, minua ahdistaa todella paljon. Mietin koko ajan sitä ja nyt luulen että minulla on sydänvika tai jokin todella vakava sairaus. Miettimisen takia en ole pystynyt nukkumaan ja olen vain itkenyt melkein koko ajan. Äitini ja isäni sanovat että se on luultavasti paniikkihäiriö tai ahdistuneisuushäiriö, mutta isäni on valmis viemään minut lääkäriin, joten pitäisikö mennä? Ahdistunut oloni sanoo että ei pitäisi, koska sieltä tulee kumminkin sydänlihastulehdus tai joku muu hengenvaarallinen, mutta samalla haluan mennä ettei tarvitsisi itkeä ja olla valveilla enää yhtään öitä.
Mitä te sanotte?

T: Todella huolestunut ja ahdistunut 13 v tyttö

7

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt isän kanssa lääkäriin HETI
      Halauksia ja vointeja

• Anonyymi

Niin

Sinähän saatat kuolla milloin vain

Et välitä

Itsestäsi

Läheisistäsi

Olen varautunut

Niin monet muutkin kalaisesi

• Anonyymi

On parempi käydä näyttämässä ja tutkituttamassa asia lääkärissä, ettei tarvitse asiaa koko ajan miettiä ja pähkäillä.

• Anonyymi

Lääkäriin vaan niin asia selviää.Paniikkikohtaus on kamala olotila mutta vaaraton.

• Anonyymi

Pistävä vai painava? Rintarangan jumitus voi helpottaa ihan vaan kun pyörittelee käsiä ja vetää lapaluita taakse

• Anonyymi

Käy ihmeessä lääkärissä, mutta voi olla että vieressäsi on enkeli joka haluaa sinuun yhteyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7887
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4553
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4325
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3569
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2753
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2616
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2339
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2323
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      50
      1660
    Aihe