Rintakipu ollut pari päivää ja ahdistaa

Anonyymi-ap

Okei, eli oon 13 v tyttö ja mulla on ollu rintakipua nyt 2 päivää putkeen, melkeimpä koko ajan. Rintakipu menee pois vain, kun on muuta ajateltavaa tai tekemistä, mutta tulee aina takaisin, kun ei ole. Tämän takia aina, kun ajattelen sitä, se tulee pahempana ja sitten luulen että sydämessäni on jotain vikaa, minua ahdistaa todella paljon. Mietin koko ajan sitä ja nyt luulen että minulla on sydänvika tai jokin todella vakava sairaus. Miettimisen takia en ole pystynyt nukkumaan ja olen vain itkenyt melkein koko ajan. Äitini ja isäni sanovat että se on luultavasti paniikkihäiriö tai ahdistuneisuushäiriö, mutta isäni on valmis viemään minut lääkäriin, joten pitäisikö mennä? Ahdistunut oloni sanoo että ei pitäisi, koska sieltä tulee kumminkin sydänlihastulehdus tai joku muu hengenvaarallinen, mutta samalla haluan mennä ettei tarvitsisi itkeä ja olla valveilla enää yhtään öitä.
Mitä te sanotte?

T: Todella huolestunut ja ahdistunut 13 v tyttö

7

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt isän kanssa lääkäriin HETI
      Halauksia ja vointeja

• Anonyymi

Niin

Sinähän saatat kuolla milloin vain

Et välitä

Itsestäsi

Läheisistäsi

Olen varautunut

Niin monet muutkin kalaisesi

• Anonyymi

On parempi käydä näyttämässä ja tutkituttamassa asia lääkärissä, ettei tarvitse asiaa koko ajan miettiä ja pähkäillä.

• Anonyymi

Lääkäriin vaan niin asia selviää.Paniikkikohtaus on kamala olotila mutta vaaraton.

• Anonyymi

Pistävä vai painava? Rintarangan jumitus voi helpottaa ihan vaan kun pyörittelee käsiä ja vetää lapaluita taakse

• Anonyymi

Käy ihmeessä lääkärissä, mutta voi olla että vieressäsi on enkeli joka haluaa sinuun yhteyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe