Okei, eli oon 13 v tyttö ja mulla on ollu rintakipua nyt 2 päivää putkeen, melkeimpä koko ajan. Rintakipu menee pois vain, kun on muuta ajateltavaa tai tekemistä, mutta tulee aina takaisin, kun ei ole. Tämän takia aina, kun ajattelen sitä, se tulee pahempana ja sitten luulen että sydämessäni on jotain vikaa, minua ahdistaa todella paljon. Mietin koko ajan sitä ja nyt luulen että minulla on sydänvika tai jokin todella vakava sairaus. Miettimisen takia en ole pystynyt nukkumaan ja olen vain itkenyt melkein koko ajan. Äitini ja isäni sanovat että se on luultavasti paniikkihäiriö tai ahdistuneisuushäiriö, mutta isäni on valmis viemään minut lääkäriin, joten pitäisikö mennä? Ahdistunut oloni sanoo että ei pitäisi, koska sieltä tulee kumminkin sydänlihastulehdus tai joku muu hengenvaarallinen, mutta samalla haluan mennä ettei tarvitsisi itkeä ja olla valveilla enää yhtään öitä.
Mitä te sanotte?
T: Todella huolestunut ja ahdistunut 13 v tyttö
Rintakipu ollut pari päivää ja ahdistaa
7
466
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt isän kanssa lääkäriin HETI
Halauksia ja vointeja- Anonyymi
Niin
Sinähän saatat kuolla milloin vain
Et välitä
Itsestäsi
Läheisistäsi
Olen varautunut
Niin monet muutkin kalaisesi
- Anonyymi
On parempi käydä näyttämässä ja tutkituttamassa asia lääkärissä, ettei tarvitse asiaa koko ajan miettiä ja pähkäillä.
- Anonyymi
Lääkäriin vaan niin asia selviää.Paniikkikohtaus on kamala olotila mutta vaaraton.
- Anonyymi
Pistävä vai painava? Rintarangan jumitus voi helpottaa ihan vaan kun pyörittelee käsiä ja vetää lapaluita taakse
- Anonyymi
Käy ihmeessä lääkärissä, mutta voi olla että vieressäsi on enkeli joka haluaa sinuun yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098