Sastamalan miesten ikiaikaiset ns. jokamiehenoikeudet paikkakunnan suositussa illanviettopaikassa Äijänkivellä ovat vaakalaudalla. Äijänkivivellähän ovat miehet saaneet tähän asti toimia vapaasti niin vaaka-asennossa kuin pystyasennossa, ovatpa jotkut edenneet jopa kontaten.
Muuten, se Käärijän viisu esityksesssä nähty hauska possujuna koreografia on tiettävästi alunperin lähtöisin Äijänkiveltä. Vaikka joku ruotsalainen Benke Rydman väittää sen itse kehittäneensä.
Tummat pilvet kerääntyvät Sastamalan ylle. Miesten kulttuuriperintö on vaarassa turmeltua, jos Metsähallitus alkaa sorkkia "Äijän" jokamiehenoikeuksia. Äijä on miesten, eikä jokaisten. Voiko Äijänkivi säilyä ja selvitä ennallaan tästä uhkaavasta muutoksesta?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fbee394-aaba-48e7-9f0c-7d95434923ef
Jokamiehenoikeudet vaarassa Äijänkivellä
21
1149
Vastaukset
- Anonyymi
artsilta jäi viime sessiosta huulipuna kivelle. .
- Anonyymi
Ei tarvii palauttaa. Miljonäärimies ja ministeri, se ei yhtä huulikiilleputkiloa ole paitti. Avustaja hakee kaupasta tilalle uuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii palauttaa. Miljonäärimies ja ministeri, se ei yhtä huulikiilleputkiloa ole paitti. Avustaja hakee kaupasta tilalle uuden.
Mut siltä jäi myös ne sukkahousut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siltä jäi myös ne sukkahousut...
Aromit on sukkiksissa tallella, niitä voit haistella itse.
- Anonyymi
Vanha sanonta meni että siitä puhe mistä puute!
- Anonyymi
Onkohan meidän ministerin rouva "taas" linnanjuhlissa ?
- Anonyymi
Artsi on sellainen "Äijien äijä.." :o)
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla mainostamallaan äijänkivellä ainut kävijä . Mutta jostain syystä on kateuden- ja katkeruudenpirulainen häneen nyt iskenyt. Yksinkö aloittaja kivellä tumputtelee ja unelmoi riettaista menoista?
- Anonyymi
joo ja aloittaja tuntuu kuvaavaan tarkkaan mitä hänen mielestään äijänkivellä tapahtuu :)
- Anonyymi
Artsi lupas antaa mulle..
- Anonyymi
Ei ole lainkaan tavatonta kokea seksuaalista mielenkiintoa julkisuuden henkilöä kohtaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että todellisessa elämässä olisi edes halukas toteuttamaan fantasioitaan. Fantasian idea on olla fantasia. Tosielämä on ihan eri juttu. Siltikin olisi parempi olla levittelemättä tämän tasoisia henk.koht. ajatuksiaan julkisesti.
- Anonyymi
Sukupuolineutraalisuus on mennyt överiksi.
- Anonyymi
Älkää vaan sanoko, että tää tapahtu Sastamalassa ...
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/59539706-3d9e-4930-9728-a38fd4c01c20- Anonyymi
Vai tällaisia luet. No makunsa kullakin.
- Anonyymi
Muuten, onko senaattori-Artsi mielestäsi enemmän jokamies vai ihan vaan mies?
- Anonyymi
hae ihmeessä apua jos julkisuuden henkilöt kiinnostavat sinua noin paljon.
- Anonyymi
Taitaa olla pirtti ja koski siirtynyt näille mestoille myös, kun ei valepan porukassa kukaan ole heille suosuunut antautumaan.
- Anonyymi
Mielensäpahoittajat ovat lobbanneet jokamiehenoikeudet nimeä vastaan ja se on nykyään ilmeisesti nyt jokaisenoikeudet.
- Anonyymi
Aion jatkossakin käyttää jokamiehenoikeutta, olkoot mielensäpahoittajat mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Nämä jokaisenoikeudet perustuvat ikiaikaiseen käytäntöön, ei lakiin. Ne kyseenalaistaan aina silloin tällöin, ja erityisesti silloin, kun kepulaisten "oikeuksia" heidän valtaviin tukiaisiin kehtaa joku taho ottaa tarkasteluun. Tämä on maanomistajille sellainen jokerikortti, jota vastaan muu yhteiskunta on voimaton. Siksi näitä jokaisenoikeuksia ei ikinä tulla kirjaamaan lakiin perustuviksi. Ne päättyvät heti kun maanomistajat niin päättävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882