Hei hottis mies, oletko kuunnellut joskus

Anonyymi-ap

Tauskin "Lintu pieni"- kappaletta? Tuli äsken itku sitä kuunnellessa yksinäni.
Ei, en ole ihan selvinpäin. Mutta tiedäthän, ei huolta! Ymmärtänet, mitä tarkoitan..
En vaan kestä tätä arkea. Kun ei mitään läheisyyttä, ei mitään. Enkä kyllä haluaisikaan, kun ikävöin aina vain sinua, vaikka tutustuminen jäikin alkutekijöihinsä.

Onnellinen olen kyllä sinun puolestasi. Siis edellyttäen tietysti, että olet oikeasti onnellinen.

En kylläkään ole erityisemmin Tauskin fani. En ole oikeastaan koskaan fanittanut ketään musiikin saralla. Tykkään monistakin laulajista, mutta en palvo ketään erityisesti.

En vaan ole pystynyt unohtamaan sinua.

18

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelen nainen sinua päivittäin..... Mutta ruoska lyö liian kovaa.

      • Anonyymi

        Ruoska? Tykkäätkö sellaisista jutuista?? Itse en ole kokeillut, enkä ole ihan varma, haluaisinko kokeilla.
        Yritetäänkö vaan unohtaa vaan toisemme vai mitä tehdään? Tosin tätä yritystä unohtaa on jo kestänyt ikuisuuden..


      • Anonyymi

        Ihana juttu, kun tunnistit itsesi tuosta hottiksesta! Sillä sellainenhan sinä todella olet!
        Sinä tulet ajatuksiini myös päivittäin, itse asiassa useita kertoja päivässä. Eikä siitä sen enempää, kun alkaa punastuttaa, vaikket sitä näekään. Toisaalta voisin kertoakin, mutta enpä tiedä, kestäisitkö..
        Vähän tässä olen pähkäillyt tuota ruoska-juttua, että jospa tarkoitit sittenkin vertauskuvallisesti.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana juttu, kun tunnistit itsesi tuosta hottiksesta! Sillä sellainenhan sinä todella olet!
        Sinä tulet ajatuksiini myös päivittäin, itse asiassa useita kertoja päivässä. Eikä siitä sen enempää, kun alkaa punastuttaa, vaikket sitä näekään. Toisaalta voisin kertoakin, mutta enpä tiedä, kestäisitkö..
        Vähän tässä olen pähkäillyt tuota ruoska-juttua, että jospa tarkoitit sittenkin vertauskuvallisesti.. :)

        Koska ollaan nähty viimeksi..

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ollaan nähty viimeksi..

        sivusta

        Kolme vuotta sitten, taisi olla heinäkuu.. Vain nähtiin, ei juteltu silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme vuotta sitten, taisi olla heinäkuu.. Vain nähtiin, ei juteltu silloin.

        No huh huh sitten. Eipä taida tunnistaa itseään noin ympäripyöreästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh sitten. Eipä taida tunnistaa itseään noin ympäripyöreästä

        No huh huh vaan itelles, jos oli liian ympäripyöreää. Tarkennetaan vielä sen verran, että nähtiin Linnanmäellä. Enemmänkin voisin kertoa, mutta ehkä tämä riittänee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh vaan itelles, jos oli liian ympäripyöreää. Tarkennetaan vielä sen verran, että nähtiin Linnanmäellä. Enemmänkin voisin kertoa, mutta ehkä tämä riittänee.

        siis Lintsillä 3v sitten eikä silloinkaan muuta kuin näkeminen?

        Sun pitää panostaa otsikkoon! Hei hottis mies Lintsillä silloin..... tms se pitää olla heti otsikossa jotain oikeaa mikä saa lukemaan


      • Anonyymi

        Pystyisitköhän unohtamaan sen ruoskan edes vähäksi aikaa?


    • Anonyymi

      Toisaalta, jos olet ollut tuhmana, niin miksei.. sopivasti..

      • Anonyymi

        Siis tääkin viesti oli multa..


    • Anonyymi

      Edetään hitaasti ........ Tutustutaan ensin toisiimme........

      • Anonyymi

        Oon immuuni lauluille

        Korkeintaan klassista

        Ei se oo muuttunu

        En pysty

        Ehkä joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon immuuni lauluille

        Korkeintaan klassista

        Ei se oo muuttunu

        En pysty

        Ehkä joskus

        Etkö pystynyt yhtään enempää tiivistämään? :)
        Eli jokin ei oo muuttunu, jotain et pysty ja ehkä joskus tapahtuu jotain.... Selvä homma! :)


      • Anonyymi

        Tämän hitaammin ei ole kyllä kukaan maailman historiassa tutustunut toiseen, usko pois!!! Nauraisin, jos ei itkettäisi.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän hitaammin ei ole kyllä kukaan maailman historiassa tutustunut toiseen, usko pois!!! Nauraisin, jos ei itkettäisi.

        Aloittaja

        Se sit kestää

        Kuin datsun

        Ei mokia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sit kestää

        Kuin datsun

        Ei mokia

        Ai Datsun kestää? En ymmärrä autojen päälle yhtään mitään. Autoa kai tarkoitit?! :)


    • Anonyymi

      Käki kuksi kuusikossa pientä linturaukkaa,pientä linturaukkaa.vaikka lintu pieni onkin alta tahtoo auttaa.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe