Hei hottis mies, oletko kuunnellut joskus

Anonyymi-ap

Tauskin "Lintu pieni"- kappaletta? Tuli äsken itku sitä kuunnellessa yksinäni.
Ei, en ole ihan selvinpäin. Mutta tiedäthän, ei huolta! Ymmärtänet, mitä tarkoitan..
En vaan kestä tätä arkea. Kun ei mitään läheisyyttä, ei mitään. Enkä kyllä haluaisikaan, kun ikävöin aina vain sinua, vaikka tutustuminen jäikin alkutekijöihinsä.

Onnellinen olen kyllä sinun puolestasi. Siis edellyttäen tietysti, että olet oikeasti onnellinen.

En kylläkään ole erityisemmin Tauskin fani. En ole oikeastaan koskaan fanittanut ketään musiikin saralla. Tykkään monistakin laulajista, mutta en palvo ketään erityisesti.

En vaan ole pystynyt unohtamaan sinua.

18

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelen nainen sinua päivittäin..... Mutta ruoska lyö liian kovaa.

• Anonyymi

Ruoska? Tykkäätkö sellaisista jutuista?? Itse en ole kokeillut, enkä ole ihan varma, haluaisinko kokeilla.
        Yritetäänkö vaan unohtaa vaan toisemme vai mitä tehdään? Tosin tätä yritystä unohtaa on jo kestänyt ikuisuuden..

• Anonyymi

Ihana juttu, kun tunnistit itsesi tuosta hottiksesta! Sillä sellainenhan sinä todella olet!
        Sinä tulet ajatuksiini myös päivittäin, itse asiassa useita kertoja päivässä. Eikä siitä sen enempää, kun alkaa punastuttaa, vaikket sitä näekään. Toisaalta voisin kertoakin, mutta enpä tiedä, kestäisitkö..
        Vähän tässä olen pähkäillyt tuota ruoska-juttua, että jospa tarkoitit sittenkin vertauskuvallisesti.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana juttu, kun tunnistit itsesi tuosta hottiksesta! Sillä sellainenhan sinä todella olet!
        Sinä tulet ajatuksiini myös päivittäin, itse asiassa useita kertoja päivässä. Eikä siitä sen enempää, kun alkaa punastuttaa, vaikket sitä näekään. Toisaalta voisin kertoakin, mutta enpä tiedä, kestäisitkö..
        Vähän tässä olen pähkäillyt tuota ruoska-juttua, että jospa tarkoitit sittenkin vertauskuvallisesti.. :)

Koska ollaan nähty viimeksi..

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ollaan nähty viimeksi..

sivusta

Kolme vuotta sitten, taisi olla heinäkuu.. Vain nähtiin, ei juteltu silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme vuotta sitten, taisi olla heinäkuu.. Vain nähtiin, ei juteltu silloin.

No huh huh sitten. Eipä taida tunnistaa itseään noin ympäripyöreästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh sitten. Eipä taida tunnistaa itseään noin ympäripyöreästä

No huh huh vaan itelles, jos oli liian ympäripyöreää. Tarkennetaan vielä sen verran, että nähtiin Linnanmäellä. Enemmänkin voisin kertoa, mutta ehkä tämä riittänee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh vaan itelles, jos oli liian ympäripyöreää. Tarkennetaan vielä sen verran, että nähtiin Linnanmäellä. Enemmänkin voisin kertoa, mutta ehkä tämä riittänee.

siis Lintsillä 3v sitten eikä silloinkaan muuta kuin näkeminen?

Sun pitää panostaa otsikkoon! Hei hottis mies Lintsillä silloin..... tms se pitää olla heti otsikossa jotain oikeaa mikä saa lukemaan

• Anonyymi

Pystyisitköhän unohtamaan sen ruoskan edes vähäksi aikaa?

• Anonyymi

Toisaalta, jos olet ollut tuhmana, niin miksei.. sopivasti..

• Anonyymi

Siis tääkin viesti oli multa..

• Anonyymi

Edetään hitaasti ........ Tutustutaan ensin toisiimme........

• Anonyymi

Oon immuuni lauluille

Korkeintaan klassista

Ei se oo muuttunu

En pysty

Ehkä joskus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon immuuni lauluille

Korkeintaan klassista

Ei se oo muuttunu

En pysty

Ehkä joskus

Etkö pystynyt yhtään enempää tiivistämään? :)
        Eli jokin ei oo muuttunu, jotain et pysty ja ehkä joskus tapahtuu jotain.... Selvä homma! :)

• Anonyymi

Tämän hitaammin ei ole kyllä kukaan maailman historiassa tutustunut toiseen, usko pois!!! Nauraisin, jos ei itkettäisi.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän hitaammin ei ole kyllä kukaan maailman historiassa tutustunut toiseen, usko pois!!! Nauraisin, jos ei itkettäisi.

Aloittaja

Se sit kestää

Kuin datsun

Ei mokia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sit kestää

Kuin datsun

Ei mokia

Ai Datsun kestää? En ymmärrä autojen päälle yhtään mitään. Autoa kai tarkoitit?! :)

• Anonyymi

Käki kuksi kuusikossa pientä linturaukkaa,pientä linturaukkaa.vaikka lintu pieni onkin alta tahtoo auttaa.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      203
      9689
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      39
      4460
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3995
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      104
      3875
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      207
      3520
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      33
      2942
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      154
      1513
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1416
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1204
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1171
    Aihe