Ei mulla nyt muuta. Terv. M
Ihana vihreäpaitainen Jossu 90-luvulta
9
385
Vastaukset
- Anonyymi
Heti tunnistin itseni ❤️🙏 ihana että viimein kirjoitat tänne. Vähänkö oon ootellu että kuulisin susta jotain!! T. Jossukka
- Anonyymi
Ootko valokuvaaja?
- Anonyymi
Herranjumala. Sopii muhunkin kuvaus, enkä oo uskovainen, luojan kiitos.
- Anonyymi
No tuota niin... Teitähän nyt sitten on vähän enemmänkin ilmeisesti. Terv. M
- Anonyymi
Vihreä oli 90-luvulla muotiväri ja Johanna nimisiä on yli 148000kpl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä oli 90-luvulla muotiväri ja Johanna nimisiä on yli 148000kpl.
No mut ei ollu ku 1 minä. Nii.
- Anonyymi
No mut kylhä sä mut tunnistat 😧 se oon mää 🖐️
- Anonyymi
Itteles vaan niin... Mä käyn nyt ihan jäykäksi. Terv. M
- Anonyymi
Ehkä hän saa uniinsa viestin tästä intohimosta... Terv. M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki722800Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752338Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22075Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51504Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101439- 791193
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81080- 691077
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034