Uusi valehoitoja paljastui E-P Hyvinvointialue

Anonyymi-ap

Jälleen E-P Hyvinvointi uutisissa.
Valehoitaja paljastui ja nyt kaikkien pätevyydet tarkistetaan koko alueella....samalla voisi tutkia johtoportaan pätevyydet.

8

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kaikkea paljastuukin jos oikein käännetään ja penkomaan aletaan. Mutta eikö tuohonkin löydy jostain oikotie joka ei päitä pölkylle vie.

    • Anonyymi

      mun mielestä ihan sama kun oikeasti sairaanhoitajat ja laitoshuoltajat saa niin huonoa palkkaa ettei niitä huvita koko homma. siksi oli väärin että persut torppas sen maahanmuutto ohjelman. filippiineiltä,thaimaasta ym..olis tullu koulutettavaksi niitä kyllä

    • Anonyymi

      Ei tuossa mitää pahaa ole....tuomiot tekemään hoitajien töitä sekä lääkärin hommia mutta opetellaan puhumaan suomea niin että sitä ymmärtää eikä tarvi jäädä arvailemaan mitä se / hän sanoi. Todella vee mäistä kuunnella minun omasta terveydestä / sairaudesta puhuttaessa jos siitä ymmärtää sanan tästä toisen tuosta...sama kuin robotti puhuisi ns.TEKOÄLY!
      Burana kouraan ja kotiin !

      • Anonyymi

        aikoinaan 80 luvullakin oli ihan sama mitä valitti tuli antibiotti kuuri...nykyään niitä ei kyllä enää määrätä,toki ihan syystä tuhoaa ihmisen vastustuskyvyn liikaa käytettynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aikoinaan 80 luvullakin oli ihan sama mitä valitti tuli antibiotti kuuri...nykyään niitä ei kyllä enää määrätä,toki ihan syystä tuhoaa ihmisen vastustuskyvyn liikaa käytettynä

        oon ihmetelly kuinka nykyaikana voi olla yleensä valehoitajia? luulis että paperit tarkistetaan myös niiden jotka tulee välityksen kautta


    • Anonyymi

      Etelä-Pohjanmaalle on aina ollut tyypillistä hiljaisuuden ja vaikenemisen kulttuuri. Vaikka tietää sukulaisensa olevan vale-jotain, pysytään hiljaa. Jotain hyötyä siitä ittelle ja suvulle. Tosin suuri häpeä kaikille sukulaisille, kun tieto sitten tuleekin julkiseksi, ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Turvehoidot oli suurin valehoitojuttu mistä vaan ei kukaan tajunnu valittaa


    • Anonyymi

      Jos nyt joku ei enää muista, koronarokotuksen aikaan potkittiin hoitajia pellolle, kun eivät ottaneet piikkiä.
      Nyt sitten on kauhea puute hoitajista, joten palkataan ilman täyttä pätevyyttä.

      Hoitajia nöyryytettiin niin törkeästi, ettei nuoriso vapaaehtoisesti enää lähde kouluttautumaan alalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe