Keskusta ja sosiaalidemokraatit eivät halua säästää mistään.
Todellisia säästöjä ei voi saavuttaa ilman henkilöstökuluihin puuttumista.
On silmän lumetta lopettaa kylien äänestyspaikat ja vedota säästöihin.
Kunta konkurssiin
15
553
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntaliitos kiitos kepu ja sdp.
- Anonyymi
Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Ja persut joka asiassa
- Anonyymi
Sossut ja kepu on nostamassa kuntaveroa.
- Anonyymi
Tarvitaan uusi sukupolvi. Nämä ikuisesti veronmaksajien rahaa jakamaan tottuneet punavihreät ei ymmärrä kuin oman etunsa ajamisen.
- Anonyymi
Kepu sitä ja Ahti tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu sitä ja Ahti tätä?
Niimpä. Ja Ahti vielä nappas pj:n tuolin kun persujen kyvyt rajoittuu tinttaaluun.
- Anonyymi
Persuthan ehdotti jo kouluavustajien määrän vähentämistä. Kyllä sillä jo hyvään alkuun päästään.
- Anonyymi
Kouluavustajat on tarpeellisia lapsille jokaisena koulupäivänä, äänestyspaikkoja harvemmin tarvitaan ja aikuiset pääsee muutaman kerran vuosikymmenessä äänestyspaikalle. Eikö joku ehdokas oikeen kuskaa väkeä äänestyspaikalle veloituksetta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluavustajat on tarpeellisia lapsille jokaisena koulupäivänä, äänestyspaikkoja harvemmin tarvitaan ja aikuiset pääsee muutaman kerran vuosikymmenessä äänestyspaikalle. Eikö joku ehdokas oikeen kuskaa väkeä äänestyspaikalle veloituksetta ?
Perussuomalaiset hoitaa kuljetukset. Tmi: Muilun kuljetus, vie tarvittaessa vaikka rajalle.
- Anonyymi
Mistään ei voi säästää, kepu pelkää menettävänsä lopunkin kannatuksen, äänet pitää ostaa veronmaksajien rahalla.
- Anonyymi
Keskustalaisten mielestä kuntaan pitää palkata lisää palkkiovirkoihin keskustalaisia.
Kaverin kaverit ja koko suku, kun keskustalaiset ovat tottuneet aina saamaan kaiken yhteiskunnalta, näkemättä itse vaivaa ja olematta ahkeria. - Anonyymi
KEPU PETTÄÄ...AINA
- Anonyymi
Työntekijöitä pois ja lisää johtajia tilalle?
- Anonyymi
Mitäs esityksiä keskustalaiset ovat tehneet uusista viroista?
Tämä kiinnostaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267