Tosiasia on että meidät loi suuri viisaus mutta maapallo oli olemassa jo ennen luomista. Sen todistaa itse maapallo ja luonto. Maapallo oli olemassa jo ennen aikojen alkua.
Sen jälkeen alkoi luominen. Se joka lukee Raammattua ymmärtää että luomispäivat kestivät tuhansia vuosia, muuten tulee ristiriita joka sotii Raamatun kirjoituksia vastaan.
Itse olen lukenut ja hengellinen ihminen sanoisin että moniko teistä on lukenut Raamatun läpi. Toinen vaihtoehto on uskoa siihen mitä toiset puhuvat tästä asiasta.
Ei se Jumalan arvoa vähennä vaikka asiat ovatkin toisin. Sama lupaus sama pelastus.
Kreationismi ei aivan pidä paikkaansa.
5
188
Vastaukset
- Anonyymi
>> Se joka lukee Raammattua ymmärtää että luomispäivat kestivät tuhansia vuosia, muuten tulee ristiriita joka sotii Raamatun kirjoituksia vastaan.
Luomispäivien selittely tuhansia vuosia pitkiksi ei kunnioita Raamatun tarinaa, jossa nimenomaan painotetaan niiden konkreettisuutta: " Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, ensimmäinen päivä. jne."- Anonyymi
Helppo juttu. Alussa maapallo pyöri niin hitaasti, että vuorokausi kesti tuhansia vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo juttu. Alussa maapallo pyöri niin hitaasti, että vuorokausi kesti tuhansia vuosia.
Kun usko on sokeaa, niin silloin ei reaalimaailmaa eikä fysiikan launalaisuuksia tarvitse huomioida. Taruissa toki maapallon pyörimisen voi jopa pysäyttää.
Nämä kretujen selitykset on kyllä herttaisen lapsellisia.
- Anonyymi
Sinulle ei siis ole ristiriita kuinka kasvit luotiin kolmantena päivänä ja aurinko neljäntenä? Ja tuossa on siis tuhat vuotta välissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346