Tosiasia on että meidät loi suuri viisaus mutta maapallo oli olemassa jo ennen luomista. Sen todistaa itse maapallo ja luonto. Maapallo oli olemassa jo ennen aikojen alkua.
Sen jälkeen alkoi luominen. Se joka lukee Raammattua ymmärtää että luomispäivat kestivät tuhansia vuosia, muuten tulee ristiriita joka sotii Raamatun kirjoituksia vastaan.
Itse olen lukenut ja hengellinen ihminen sanoisin että moniko teistä on lukenut Raamatun läpi. Toinen vaihtoehto on uskoa siihen mitä toiset puhuvat tästä asiasta.
Ei se Jumalan arvoa vähennä vaikka asiat ovatkin toisin. Sama lupaus sama pelastus.
Kreationismi ei aivan pidä paikkaansa.
5
192
Vastaukset
- Anonyymi
>> Se joka lukee Raammattua ymmärtää että luomispäivat kestivät tuhansia vuosia, muuten tulee ristiriita joka sotii Raamatun kirjoituksia vastaan.
Luomispäivien selittely tuhansia vuosia pitkiksi ei kunnioita Raamatun tarinaa, jossa nimenomaan painotetaan niiden konkreettisuutta: " Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, ensimmäinen päivä. jne."- Anonyymi
Helppo juttu. Alussa maapallo pyöri niin hitaasti, että vuorokausi kesti tuhansia vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo juttu. Alussa maapallo pyöri niin hitaasti, että vuorokausi kesti tuhansia vuosia.
Kun usko on sokeaa, niin silloin ei reaalimaailmaa eikä fysiikan launalaisuuksia tarvitse huomioida. Taruissa toki maapallon pyörimisen voi jopa pysäyttää.
Nämä kretujen selitykset on kyllä herttaisen lapsellisia.
- Anonyymi
Sinulle ei siis ole ristiriita kuinka kasvit luotiin kolmantena päivänä ja aurinko neljäntenä? Ja tuossa on siis tuhat vuotta välissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623