ETTÄ KAIKKEA PAHUUTTA VASTAAN OLEVAT
KRISTILLISET paljasti päätöksensä JO ennen äänestystä.
Ryhmä aikoo äänestää yksimielisesti Junnilan luottamuksen PUOLESTA.
Paradoksaalista
14
379
Vastaukset
- Anonyymi
Me kristillisdemokraatit rakastamme Israelia, joten tottakai kävimme perusteellisen keskustelun siitä, voimmeko tukea ministeri Junnilaa.
Viisitoista sekuntia keskusteltuamme päätimme, että Junnila saa 100 % tukemme.- Anonyymi
Alussa olit enemmän rehellinen, toinen kappale taas valhetta, miksi?
- Anonyymi
Ovatko kaikkea pahuutta vastaan kovuuden suosijat?
Suomesta entistä pahempi paikka heikossa asemassa oleville. Ahnaasti ja epäreilusti nuokin itselleen lisää sallivat ja muilta pois ottavat.
On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan.- Anonyymi
"On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan."
Näyttää tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien ja saamiesi vastausten perusteella vahvasti siltä, että sinua ei kohdella niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan. Yrityksesi on kyllä kova, mutta muut eivät ole vielä lähteneet valheilla ja solvauksin hyökkäämään sinua vastaan niin kuin sinä teet tällä palstalla kristityille ja kristillisdemokraattiselle puolueelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan."
Näyttää tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien ja saamiesi vastausten perusteella vahvasti siltä, että sinua ei kohdella niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan. Yrityksesi on kyllä kova, mutta muut eivät ole vielä lähteneet valheilla ja solvauksin hyökkäämään sinua vastaan niin kuin sinä teet tällä palstalla kristityille ja kristillisdemokraattiselle puolueelle.Tämä on kyllä totta.
- Anonyymi
Junnilaa tuki yksimielisesti ainoastaan kristillisdemokraatit ja perussuomalaiset.
- Anonyymi
Kokoomuksessa on eniten kansanedustajia ja kokoomuksesta vain kaksi jätti äänestämättä ja yksi oli poissa. Kaikki muut äänestivät hallituksen ja sen ministerin puolesta, ei Junnilan tekojen puolesta. Asia ei ollut helppo. Junnila ei ole kuitenkaan rikkonut lakia, eikä ole sortunut tyhmiin juttuihinsa ministeriaikana ja on osoittanut sanallisesti katumusta, nimittänyt toimintaansa typeräksi ja tuominnut ääriliikkeet. Junnila on hoitanut työnsä hyvin hallitusneuvotteluissa ja valiokunnissa.
- Anonyymi
Mihin rikokseen Junnila on syyllistynyt ja tuomittu?
- Anonyymi
Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.
Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.
Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.
Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.
Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.
Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.
Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.Kristillisdemokraatit eivät ole tukeneet natsismia. Miksi valehtelet KD:stä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.”Kahdeksan kansanedustajan ryhmä pitää Vasemmistoliiton kansanedustajan Veronika Honkasalon lakialoitetta antisemitistisenä. – On erittäin huolestuttavaa, kun hallituspuolueen kansanedustaja tekee lakialoitteen asiasta, joka on Suomen hallituksen hyväksymän kansainvälisen sopimuksen vastainen, kannanotto huomauttaa.
Kansanedustaja Veronika Honkasalo kerää parhaillaan eduskunnassa kansanedustajien allekirjoituksia lakialoitteelleen Maahantuontikielto miehitetyiltä alueilta.
– Mielestämme aloite on antisemitistinen, koska se on suunnattu lakiesityksen perusteluissa erityisesti vain yhtä maata, Israelia, ja sen juutalaisia asukkaita ja yrittäjiä kohtaan, Kristillisdemokraattien kansanedustaja ja lakivaliokunnan jäsen Antero Laukkanen toteaa.
Kahdeksan kansanedustajan kannanotossa ovat mukana koko Kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä, eli Antero Laukkasen lisäksi Päivi Räsänen, Sari Tanus, Sari Essayah sekä Peter Östman. Lisäksi kannanottoon osallistuvat Kokoomuksen Wille Rydman sekä perussuomalaisten Mika Niikko ja VILHELM JUNNILA.
– Honkasalon täytyy olla tietoinen siitä, että Suomen hallitus on aikaisemmin hyväksynyt kansainvälisen holokaustin muistoa kunnioittava liiton (International Holocaust Remembrance Alliance, IHRA) määritelmän antisemitismistä, jonka mukaan kaksoisstandardien soveltaminen vaatimalla Israelilta käyttäytymistä, jota ei odoteta tai vaadita miltään muulta demokraattiselta kansakunnalta, on antisemitismiä.
Kaksoisstandardien soveltaminen vaatimalla Israelilta käyttäytymistä, jota ei odoteta tai vaadita miltään muulta demokraattiselta kansakunnalta, on antisemitismiä. – Suomen hallituksen hyväksymä määritelmä antisemitismistä
IHRAn määritelmä toteaa: Rikokset ovat antisemitistisiä silloin, kun hyökkäysten kohteet, joko ihmiset tai omaisuus – kuten rakennukset, koulut, hartaudenharjoituspaikat ja hautausmaat – on valittu siksi, että ne ovat juutalaisia tai liittyvät juutalaisiin, tai jos kyseisiä kohteita pidetään juutalaisina tai juutalaisiin liittyvinä.
Antisemitistinen syrjintä on muiden saatavina olevien mahdollisuuksien tai palvelujen kieltämistä juutalaisilta, mikä on monissa maissa lain vastaista.
– On erittäin huolestuttavaa, kun hallituspuolueen kansanedustaja tekee lakialoitteen asiasta, joka on Suomen hallituksen hyväksymän kansainvälisen sopimuksen vastainen ja on omiaan edistämään antisemitismiä, kannanotto muistuttaa.”
https://www.kdlehti.fi/2021/12/03/kdn-antero-laukkanen-yhdessa-7-kansanedustajan-kanssa-veronika-honkasalon-boikottilakialoite-edistaa-antisemitismia/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.KD ei ole osoittanut tukeaan natsismille. Lukisit heidän kommenttejaan asiaan ja myös Junnilan kommentit.
- Anonyymi
KD on PS:n eli inatsien puolella. Sen osoitti ääenstys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569