Paradoksaalista

Anonyymi-ap

ETTÄ KAIKKEA PAHUUTTA VASTAAN OLEVAT
KRISTILLISET paljasti päätöksensä JO ennen äänestystä.
Ryhmä aikoo äänestää yksimielisesti Junnilan luottamuksen PUOLESTA.

13

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me kristillisdemokraatit rakastamme Israelia, joten tottakai kävimme perusteellisen keskustelun siitä, voimmeko tukea ministeri Junnilaa.

      Viisitoista sekuntia keskusteltuamme päätimme, että Junnila saa 100 % tukemme.

      • Anonyymi

        Alussa olit enemmän rehellinen, toinen kappale taas valhetta, miksi?


    • Anonyymi

      Ovatko kaikkea pahuutta vastaan kovuuden suosijat?
      Suomesta entistä pahempi paikka heikossa asemassa oleville. Ahnaasti ja epäreilusti nuokin itselleen lisää sallivat ja muilta pois ottavat.
      On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan.

      • Anonyymi

        "On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan."

        Näyttää tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien ja saamiesi vastausten perusteella vahvasti siltä, että sinua ei kohdella niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan. Yrityksesi on kyllä kova, mutta muut eivät ole vielä lähteneet valheilla ja solvauksin hyökkäämään sinua vastaan niin kuin sinä teet tällä palstalla kristityille ja kristillisdemokraattiselle puolueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On unohtunut, kohtele lähimmäistäsi kuin toivot itseäsi kohdeltavan."

        Näyttää tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien ja saamiesi vastausten perusteella vahvasti siltä, että sinua ei kohdella niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan. Yrityksesi on kyllä kova, mutta muut eivät ole vielä lähteneet valheilla ja solvauksin hyökkäämään sinua vastaan niin kuin sinä teet tällä palstalla kristityille ja kristillisdemokraattiselle puolueelle.

        Tämä on kyllä totta.


    • Anonyymi

      Junnilaa tuki yksimielisesti ainoastaan kristillisdemokraatit ja perussuomalaiset.

      • Anonyymi

        Kokoomuksessa on eniten kansanedustajia ja kokoomuksesta vain kaksi jätti äänestämättä ja yksi oli poissa. Kaikki muut äänestivät hallituksen ja sen ministerin puolesta, ei Junnilan tekojen puolesta. Asia ei ollut helppo. Junnila ei ole kuitenkaan rikkonut lakia, eikä ole sortunut tyhmiin juttuihinsa ministeriaikana ja on osoittanut sanallisesti katumusta, nimittänyt toimintaansa typeräksi ja tuominnut ääriliikkeet. Junnila on hoitanut työnsä hyvin hallitusneuvotteluissa ja valiokunnissa.


    • Anonyymi

      Mihin rikokseen Junnila on syyllistynyt ja tuomittu?

      • Anonyymi

        Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.

        Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.

        Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.

        Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.

        Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.

        Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.

        Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.

        Kristillisdemokraatit eivät ole tukeneet natsismia. Miksi valehtelet KD:stä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.

        Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.

        Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.

        Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.

        ”Kahdeksan kansanedustajan ryhmä pitää Vasemmistoliiton kansanedustajan Veronika Honkasalon lakialoitetta antisemitistisenä. – On erittäin huolestuttavaa, kun hallituspuolueen kansanedustaja tekee lakialoitteen asiasta, joka on Suomen hallituksen hyväksymän kansainvälisen sopimuksen vastainen, kannanotto huomauttaa.
        Kansanedustaja Veronika Honkasalo kerää parhaillaan eduskunnassa kansanedustajien allekirjoituksia lakialoitteelleen Maahantuontikielto miehitetyiltä alueilta.
        – Mielestämme aloite on antisemitistinen, koska se on suunnattu lakiesityksen perusteluissa erityisesti vain yhtä maata, Israelia, ja sen juutalaisia asukkaita ja yrittäjiä kohtaan, Kristillisdemokraattien kansanedustaja ja lakivaliokunnan jäsen Antero Laukkanen toteaa.
        Kahdeksan kansanedustajan kannanotossa ovat mukana koko Kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä, eli Antero Laukkasen lisäksi Päivi Räsänen, Sari Tanus, Sari Essayah sekä Peter Östman. Lisäksi kannanottoon osallistuvat Kokoomuksen Wille Rydman sekä perussuomalaisten Mika Niikko ja VILHELM JUNNILA.
        – Honkasalon täytyy olla tietoinen siitä, että Suomen hallitus on aikaisemmin hyväksynyt kansainvälisen holokaustin muistoa kunnioittava liiton (International Holocaust Remembrance Alliance, IHRA) määritelmän antisemitismistä, jonka mukaan kaksoisstandardien soveltaminen vaatimalla Israelilta käyttäytymistä, jota ei odoteta tai vaadita miltään muulta demokraattiselta kansakunnalta, on antisemitismiä.
        Kaksoisstandardien soveltaminen vaatimalla Israelilta käyttäytymistä, jota ei odoteta tai vaadita miltään muulta demokraattiselta kansakunnalta, on antisemitismiä. – Suomen hallituksen hyväksymä määritelmä antisemitismistä
        IHRAn määritelmä toteaa: Rikokset ovat antisemitistisiä silloin, kun hyökkäysten kohteet, joko ihmiset tai omaisuus – kuten rakennukset, koulut, hartaudenharjoituspaikat ja hautausmaat – on valittu siksi, että ne ovat juutalaisia tai liittyvät juutalaisiin, tai jos kyseisiä kohteita pidetään juutalaisina tai juutalaisiin liittyvinä.
        Antisemitistinen syrjintä on muiden saatavina olevien mahdollisuuksien tai palvelujen kieltämistä juutalaisilta, mikä on monissa maissa lain vastaista.
        – On erittäin huolestuttavaa, kun hallituspuolueen kansanedustaja tekee lakialoitteen asiasta, joka on Suomen hallituksen hyväksymän kansainvälisen sopimuksen vastainen ja on omiaan edistämään antisemitismiä, kannanotto muistuttaa.”

        https://www.kdlehti.fi/2021/12/03/kdn-antero-laukkanen-yhdessa-7-kansanedustajan-kanssa-veronika-honkasalon-boikottilakialoite-edistaa-antisemitismia/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsismi ei ole rikos. Ihan vapaasti Junnila voi tukea natseja ja Hitleriä. Juutalaisilla voi olla asiasta omat käsityksensä, mutta rikos ei ole natsien tukemisessa. Siinä olet oikeassa.

        Ongelma on siinä mitä natsismin tukeminen merkitsee kansainvälisesti, sisäpoliitisesti tai äänestäjien keskuudessa. Nyt kun kristilliset ovat linnoittautuneet tukemaan natsismia, on kyseessä myös puolueen kannatus.

        Itse olen äänestänyt useimmiten kristillisdemokraatteja, mutta nyt kun he ovat julkisesti kannattaneet natsiministeriä, olen kääntynyt pois heistä.

        Jeesus ei halunnut kaasuttaa juutalaisia. Jeesus oli rauhan mies. Lukisit Raamattua, niin ymmärtäisit.

        KD ei ole osoittanut tukeaan natsismille. Lukisit heidän kommenttejaan asiaan ja myös Junnilan kommentit.


    • Anonyymi

      KD on PS:n eli inatsien puolella. Sen osoitti ääenstys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe