Homohuoli vaivaa montaa poikaa ja nuorta miestä
Anonyymi-ap
2023-06-28 07:40:27
Ilmoita
Mikä on mennyt vikaa? Ei ennen mitään homohuolia ollut.
https://yle.fi/a/74-20034054
Vastaukseni:
Anonyymi
2023-06-28 11:29:43
UUSI
Homous on aina huoli nuorilla ennen seksuaalista suuntautumista vakaaseen heteroseksuaalisuuteen.
Asenteet kumpuavat negatiivisesta asenne kasvatuksesta heteroseksuaaleiksi.
Opiksi ja ojennukseksi.
40
464
Vastaukset
Ei kukaan ymmärrä mitä tarkoitat.
Homo on homo koko elämänsä ajan.- Anonyymi
Ja paljastui feikisi.
Eiköhän se ole jo kaikille ihan selvä asia, että nuorten miesten homohuoli johtuu pääosin homoseksuaalisuuden hyväksynnän johdonmukaisesta ja koko yhteiskunnan läpäisevästä tuputtamisesta. Kun homouteen suhtauduttiin kriittisesti, sanotaan vielä 70- ja 80-luvulla, mitään homohuoli-ongelmia ei ollut. Homoseksuaalisuus ei ollut koululaitosten opetusohjelmassa saati julkisuudessa kuin satunnaisesti kummallisena poikkeamana.
Ironista erityisesti on se, että tuo Ylen artikkeli ja se tutkimus johon siinä viitataan, ei ole mitään muuta kuin samaa jatkumoa sille samalla homouden hyväksynnän painostukselle, jonka seurauksia siinä sitten analysoidaan. Pitää kysyä, että mistä pojat ylipäätään ovat saaneet päähänsä, että he voisivat olla homoja? Sehän on hyvin harvinaista. En tosiaankaan näe tälle parhaana selityksenä muuta kuin homouden hyväksynnän tuputtamisen.
Ironista on tietenkin se, että homomyönteiset tutkijat eivät itse ymmärrä olevansa osa ongelmaa, jonka he nyt ovat löytäneet. On se vaan kummallista, että heteroseksuaalisuus nähdään yhä enenevässä määrin vaikeana yhteiskunnallisena ongelmana. Tällaisessa nurinkurisessa maailmassa me nykyään elämme.
Onneksi Jeesus Kristus pelastaa jokaisen, joka häneen uskoo. Me uskovaiset olemme turvassa.- Anonyymi
Heteroseksistin valheet saavat jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heteroseksistin valheet saavat jäädä.
Pesusmailojen kanssa homobaarien edessä oleskelu oli satunnaista.
Kyllä se oli suurempi ongelma epävarmoille nuorille miehille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesusmailojen kanssa homobaarien edessä oleskelu oli satunnaista.
Kyllä se oli suurempi ongelma epävarmoille nuorille miehille.Pesismailojen...
Kun olin nuori, niin homo oli haukkumasana.
Ei millään halunnut olla homo muiden silmissä. Se oli huoli. Nyt olen 66 v.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei millään halunnut olla homo muiden silmissä. Se oli huoli. Nyt olen 66 v.Näytät 98-vuotiaalta🤔
Anonyymi kirjoitti:
Näytät 98-vuotiaalta🤔
Sain eilen toisen arvion: olisin 70- vuotias. Se oli lähempänä
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sain eilen toisen arvion: olisin 70- vuotias. Se oli lähempänä
Ilmeisen heikkonäköinen arvioitsija.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisen heikkonäköinen arvioitsija.
Ero oli vain neljä vuotta. Erittäin hyvä arvio 14- vuotiaalla.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ero oli vain neljä vuotta. Erittäin hyvä arvio 14- vuotiaalla.
Näytät vanhaIta kääkältä.
Anonyymi kirjoitti:
Näytät vanhaIta kääkältä.
Esimerkiksi 70- vuotiaalta. Kun 66 tuli täyteen, niin huomasin elämän olevan vielä ihan hyvää.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei millään halunnut olla homo muiden silmissä. Se oli huoli. Nyt olen 66 v.Vanha homo tai viekas huijari olet.
Anonyymi kirjoitti:
Vanha homo tai viekas huijari olet.
Koska minulla ei ole mielikuvitusta, enkä osaa keksiä mitään, niin "viekkaus" ei sovi siihen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Esimerkiksi 70- vuotiaalta. Kun 66 tuli täyteen, niin huomasin elämän olevan vielä ihan hyvää.
Tosiaan 98-vuotiaalta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Koska minulla ei ole mielikuvitusta, enkä osaa keksiä mitään, niin "viekkaus" ei sovi siihen.
OIet paatunut vaIehtelija.
- Anonyymi
On sulla huolet.
- Anonyymi
Älä etsi vastauksia turhista trendeistä, täällä ei normaliutta enää näe, kun kaikki ovat vain nykyaikana luulleet perhearvojen sijaan seksuaalikasvatuksen olevan vain samaa sukupuolta olevien hekumaa keskenään. Homoseksuaalisuus ei ole mikään arvo. Jos Suomessa kaikki ovat kohta homoja ja lesboja. Ei täällä ole enää kohta Suomen kansaa. Ei korosteta äitiyttä, eikä isyyttä oikealla tavalla, eikä sitoutumista aviopuolisoon, eikä normaalia perhekasvatusta, jossa on yhtenäinen perhe: "Isä, äiti ja lapsia". Kristilliset arvot korostavat juuri perhekeskeisyyttä oikealla tavalla.
- Anonyymi
Bi-seksuaalisuus sanaa kartetaan aivan kuin se liippaisi vaarallisen läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bi-seksuaalisuus sanaa kartetaan aivan kuin se liippaisi vaarallisen läheltä.
Ja Torre, vaikene nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ja Torre, vaikene nyt.
Uskoville näyttää olevan vain heteroja ja homomiehiä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Miten muka homo voi panna naista yli 20 vuotta?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinulla vaihtelee mielipide kuin heikommalla sukupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muka homo voi panna naista yli 20 vuotta?
Naista pannaan samalla tavalla kuin heterotkin normaalisti panee. Vaikka ethän sinä vanhana impotenttina asiasta tietenkään mitään tiedä tai ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla vaihtelee mielipide kuin heikommalla sukupuolella.
Olen ollut sitä mieltä nähdyn perusteella, että uskovat näkevät vain heteroja ja homomiehiä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olen ollut sitä mieltä nähdyn perusteella, että uskovat näkevät vain heteroja ja homomiehiä.
Katso peiliin.
Ota malka pois silmäkulmasta. Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin.
Ota malka pois silmäkulmasta.Milloin täällä uskova puhuu lesboista tai biseksuaalisista?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Leikit heteroa 21 vuoden ajan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Milloin täällä uskova puhuu lesboista tai biseksuaalisista?
Sinä väität välillä että eivät ole bi-seksuaaleja kun raotat naamiotasi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä väität välillä että eivät ole bi-seksuaaleja kun raotat naamiotasi.
Että biseksuaaliset eivät ole biseksuaalisia?
Mitä ihmettä taas hölistet?- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Että biseksuaaliset eivät ole biseksuaalisia?
Mitä ihmettä taas hölistet?Sinä olet sellainen kun panit naista 21 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sellainen kun panit naista 21 vuotta.
"Eivät ole biseksuaalisia". En ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sellainen kun panit naista 21 vuotta.
Ja entinen Setan puheenjohtaja sanoi, että moni homo on ollut naimisissa naisen kanssa elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja entinen Setan puheenjohtaja sanoi, että moni homo on ollut naimisissa naisen kanssa elämänsä loppuun asti.
Olet oikeassa sillä moni, itseasiassa kaikki homot taistelevat homouttaan vastaan kunnes tulee joku joka pakottaa homouteen.
- Anonyymi
Homoseksuaalit ovat homofobisia ja vieroksuvat homouttaan kun huomaavat sitä itsessään!
- Anonyymi
Näin siis homouden alkuvaiheessa kunnes eräänlainen paatumus ja luovuttaminen astuu mukaan kuvioihin. Mutta ihminen aina luonnostaan vieroksuu homoutta - sekä homoseksulaalit että heterot ym.
Anonyymi kirjoitti:
Näin siis homouden alkuvaiheessa kunnes eräänlainen paatumus ja luovuttaminen astuu mukaan kuvioihin. Mutta ihminen aina luonnostaan vieroksuu homoutta - sekä homoseksulaalit että heterot ym.
En itse sinänsä vieroksunut. Mutta tajusin että kaikilla miehillä oli nainen. Se sai minut tuntemaan itseni todella erilaiseksi.
- Anonyymi
Latentisti bi-seksuaalit eivät tajua omaa vaihtoehtoaan, koska propagandassa ovat vain heterot ja homot.
Tai pelkäävät maineensa menetystä ja sopetuvat heteroiksi vihaten homoutta.
- Anonyymi
Onko Jumala tyttö vai poika?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1916102Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1535656BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2444222- 2333559
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1233382Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1263210HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai102486Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1952067- 1292001