Eikö olisi jo aika sulkea Raahen päivystys ?

Anonyymi-ap

23

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se pian suljetaan.tänne jää vain arvauskeskus ja kappeli.onhan tuo ollut tiedossa jo kauan.lääkärit yms ovat epäpäteviä ja tottekevat lahkon sanaa.

    • Anonyymi

      Ei olisi aika. Toivottavasti Pysyy.

    • Anonyymi

      Ainoastaan raahelainen voi tehdä aloituksen, jossa toivoo oman alueensa tärkeän peruspalvelun lopettamista.

      • Anonyymi

        Paitsi että ne fiksut raahelaiset muuttaa pois ennen pikkukaupungin lopullista romahdusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että ne fiksut raahelaiset muuttaa pois ennen pikkukaupungin lopullista romahdusta.

        Todella jotka väittävät olevansa fiksuja eivät kirjoittele tänne. No ei itseään fiksuna pitävä Pattijokinen mopo poika kovin fiksu olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella jotka väittävät olevansa fiksuja eivät kirjoittele tänne. No ei itseään fiksuna pitävä Pattijokinen mopo poika kovin fiksu olekkaan.

        No miksi itse olet täällä kirjoittelemassa ? Myönnät siis julkisesti, ettet kuulu fiksuihin ?


      • Anonyymi

        Lestat ajaneet raahen alas.hyväveli toimii saatanan.


    • Anonyymi

      Ihan sitä varten, että joku kaikkipätevä voisi avata keskustelun tänne!

    • Anonyymi

      Raahen "päivystys" on täyttä kuraa. Jonottaa saa todella pitkään. Epäpätevää henkilökuntaa ja nämäkin tekevät lähetteen ouluun kun eivät itse osaa hoitaa.

      • Anonyymi

        Olen tyytyväinen raahen osaamiseen ja toivottavasti pysyy ennallaan.


      • Anonyymi

        Kaikesta kaiken tietävä typerys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyytyväinen raahen osaamiseen ja toivottavasti pysyy ennallaan.

        Kyllä monesti olen saanut apua etenkin yöpäivystyksessä koska sydänvaivat ym. sairaudet öisin pahimmillaan. Ja hyvähän se on jos Raahesta Oulun Oys:iin laitetaan. Siellä enemmän laitteita ja erikoistunutta hlökuntaa. Toivottavasti Raahen yöpäivystys säilyy..


    • Anonyymi

      Pyllistän, mittaatko kuumeen nyt??

      • Anonyymi

        Joo pyllstä, täältä tulee mittari. Pidä silmät kiinni.


      • Anonyymi

        Katsotaan lämpö pylltstäsi heti.ettekö tollot rajua että ouksiin tehtiin laajennus ja tuli tämä sote uudistus vielä niin onhan se selvää että raahesta lähtee sairaala.terveyskeskus jää.tuonhan tietää raahen lestakin.saahan nämä puhua paskaa mutta uskoa ei kannata.noin siinä tulee käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan lämpö pylltstäsi heti.ettekö tollot rajua että ouksiin tehtiin laajennus ja tuli tämä sote uudistus vielä niin onhan se selvää että raahesta lähtee sairaala.terveyskeskus jää.tuonhan tietää raahen lestakin.saahan nämä puhua paskaa mutta uskoa ei kannata.noin siinä tulee käymään.

        Puhut täysin itse tekemiäsi päätelmiä faktana Piste.


    • Anonyymi

      Ja höpön höpön. Kyllä Raahessa pitää päivystys säilyttää. Olen aina saanut avun kun olen tarvinnut. Tuollaiset uhoamiset ovat todella outoa.

      • Anonyymi

        Eikö päivystys ole vain erikoisluvalla ja vuoden kerrallaan voimassa ?

        Kai se nyt lähtee samalla, kun väkiluku laskee esimerkiksi terästehtaan poistuessa.


    • Anonyymi

      Kohta loppuu ja arvauskeskus jää hyvin ovat ns viisaat hoitaneet asiat raahessakin.paskaa puhuvat vaan ja kaikki uskovat.siis muutkin kuin uskovat lestapaskat.

      • Anonyymi

        Terveyskeskus riittää. Sairaalaa ei tarvitse näin pienessä pitäjässä ja herrat kyllä sen tietää.


    • Anonyymi

      Lähtee sairaala raahesta.ouluun siirtyy kuten tiedätte.arvauskeskus lestoineen tänne jää.aamen ja muuta paskaa.

      • Anonyymi

        Kommari kannetaan Piehinkiin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe