Törmäsin uuteen sivustoon, mitä en ole ennen nähnyt. Valtava määrä tuotteita ja hinnat ihan kihdallaan. Onko tämä joku uusi kauppa kun en ole ennen kuullut?
https://www.esconet.fi/shop
Onko suomeen tullut uusi venetarvikeverkkokauppa?
12
471
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen heater eli on ollut mutta eri nimellä...
- Anonyymi
Ahh, niinpä tietenkin. Olisihan se pitänyt arvata. Ei vaan heti lamppu syttynyt. Niillä lukee sen uuden myymälän seinässä vielä isolla, että heater.fi ovat laajentaneet tosi paljon viime aikoina.
- Anonyymi
Sivut on ainakin surkeat.
- Anonyymi
Itse itseään mainostaen 😁
Hiukan läpinäkyvää, mutta jos ei ole rahaa mainostamiseen, niin käyhän se näinkin.- Anonyymi
Eipä ole "vanhami" a näkynyt näillä foorumeilla enää vuosiin. Ei taida jaksaa kinata enää ääliöiden kanssa, tai on oikeasti kiire firman kanssa.
- Anonyymi
Sinä olit heti epäilemässä, että mainosta tässä haetaan.
Ilman tuota viestiäsi tämä ei olisi Suomi24 ketju, joten siltä osin tilanne on aivan normaali.
Aina näihin ensimmäisiin postuksiin kuuluvat erottamattomasti tuollaiset syyllisten etsimiset.
Minä olen aivan varma, ettei tuolla yrittäjällä ole aikaa tulla tuollaisia aloituksia tänne väsäämään.
Minusta meidän tulisi olla tyytyväisiä, että meillä on yrittäjiä, jotka pyörittävät tätä yhteiskuntaa.
Masaesbosta ( on kaikkien yrittäjien vankkumaton kannattaja) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit heti epäilemässä, että mainosta tässä haetaan.
Ilman tuota viestiäsi tämä ei olisi Suomi24 ketju, joten siltä osin tilanne on aivan normaali.
Aina näihin ensimmäisiin postuksiin kuuluvat erottamattomasti tuollaiset syyllisten etsimiset.
Minä olen aivan varma, ettei tuolla yrittäjällä ole aikaa tulla tuollaisia aloituksia tänne väsäämään.
Minusta meidän tulisi olla tyytyväisiä, että meillä on yrittäjiä, jotka pyörittävät tätä yhteiskuntaa.
Masaesbosta ( on kaikkien yrittäjien vankkumaton kannattaja)Seinässä lukee vielä isolla heater, mutta verkko-osoite ohjaa uuteen kauppaan. Ei ole tarvinnut enää Lauttasaareen ajaa, kun avasivat uuden myymälän Suomenojalle. Eihän se mikään. Maritim ole, mutta hämmästyttävän hyvin löytyy tavaraa ja tilattua saa vaikka mitä. Perustarvikkeet hyvin hyllyssä ja ystävällinen palvelu. Ainoa kunnollinen kauppa Helsingistä länteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinässä lukee vielä isolla heater, mutta verkko-osoite ohjaa uuteen kauppaan. Ei ole tarvinnut enää Lauttasaareen ajaa, kun avasivat uuden myymälän Suomenojalle. Eihän se mikään. Maritim ole, mutta hämmästyttävän hyvin löytyy tavaraa ja tilattua saa vaikka mitä. Perustarvikkeet hyvin hyllyssä ja ystävällinen palvelu. Ainoa kunnollinen kauppa Helsingistä länteen
Ainahan se on niin, että kun muutetaan tai vaihdetaan firman nimeä, niin jotkut asiat laahaavat jälessä.
Tärkeintä varmaan on, että asiakaspalvelu toimii koko prosessin läpi.
Masaesbosta
- Anonyymi
Minun viestini sensuuri vei.
Kerroin siinä, että olin saanut mailia, jonka mukaan heillä on pystytys vielä kesken, joten hieman odottamalla asiat paranevat.
Sensuurille tiedoksi, olen vain satunnainen asiakas ja heidän toimintaansa tyytyväinen.
Saa nähdä miten tälle viestille käy …- Anonyymi
Meidän sensorimme ei ole parhaasta päästä. Sensorin pitäisi olla mielestäni älykäs ja ymmärtää keskustelun henki. Läpän heittoon pitää saada enemmän vapauksia ja asiakirjoituksissa pysyä paremmin aiheessa.
Toisaalta ehkä sensorille ei makseta tarpeeksi ja se on parasta, minkä rahalla voi ostaa.
Katotaan, miten tälle käy 😎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035