miten tehdään fritsu?

honeyhoney

Miten tehdään fritsu?

Olen kuullut puhuttavan niin imemisestä ("jätkä on tehny kaulaansa imurilla fritsun") kuin puremisestakin ("osta sille jätkälles makkara ettei tarvii sun kaulaa jyrsii").

Jos imetään niin en kyllä ihan ymmärrä miten siitä sellanen jälki syntyy, jos nyt omaa kättään vähän imasee niin eihän siihen mitään jää. Onko kaulan iho sit vaan niin paljon herkempää? Toisaalta ei kauloissa mitään hampaanjälkiäkään näy...

10

8222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • honeyhoney

Ja vielä sellaista, että sattuuko se jos joku tekee sulle fritsun kaulaan?

Antakaahan opastusta miten teen fritsun ;D

• mirca

Nii joo imemällä se nyt yleensä tehdään, ei kai se ihan vampyyritouhua oo. Pureminen sattuu :)

Imetään voimakkaasti sen toisen kaulaa, voithan sä kokeilla ite käsivarteen, siitä todellakin jää jäljet vaikka voi joillakin viedä aikaa. Riippuu siitä imemisen voimakkuudesta :D
        Kaulan iho todellakin on ohuempi.

Imet vaan sitä samaa kohtaa kaulassa koko ajan. Ei siinä kummempaa. Tuo on tavallaan kielikukkanen tuo "purtu kaula".
        Mut fritsuissa ei oo kyllä mitään ideaa, näyttää ihan pöljältä...:P

• nimittäin aivan

SAATANASTI!!

• aikuisen kokemuksella

Tässä mun nolo juttu. Kammoksuin teininä ajatustakin "syödystä kaulasta", koska se näytti ihan hirveän rumalta eikä mulla ois ollu mitään intoa pitää viikkotolkulla kauluspaitoja niiden takia. Sitä paitsi pelkäsin kipua. Nyt sitten päätin kerran kännipäissäni että pakkohan se on joskus kokea (olen siis 22-vuotias nainen, apua...) ja heräsin krapulassa kahden ison mustelman kanssa. Voin sanoa ettei ollut fiksua eikä kaunista. En tajua miksi se on niin suosittua. Sainpa sittenkin pitää niitä kauluspaitoja....Plus tietysti räkäiset naurut kavereilta. ;) Ja voin sanoa, että se sattui kyllä eikä tuntunut yhtään kivalta. Ja olin sentään humalassa eli tilassa jossa pientä kipua ei aina edes huomaa!

• imijä

Jos ukkos ei tiedä miten fritsu teehdään??? heitä pellolle

• ei mulle

Mihin niitä fritsuja tarvitaan tai käytetään?? En mää ainakaan halua itselleni. Minusta niitä ei tarvita mihinkään ja niihinkin käytetyn ajan voi käyttää panemiseen.

• mielensä muuttanut
        ei mulle kirjoitti:

Mihin niitä fritsuja tarvitaan tai käytetään?? En mää ainakaan halua itselleni. Minusta niitä ei tarvita mihinkään ja niihinkin käytetyn ajan voi käyttää panemiseen.

Ennen en voinut ymmärtää fritsuja, en ymmärtänyt niiden ideaa ja ne näyttivät mielestäni törkeiltä. Mieleni muuttui kun minulle tehtiin ensimmäinen fritsuni. (Siitä on jo aikaa.) Se tunne kun sitä tehdään... Sukat pyörii jaloissa, toisin sanoen se saa mut ihan kuumaksi. Tosin ne ovat vieläkin mielestäni hirveän näköisiä, muuta kyllä pienen ja siistin kestää. Etenkin kun nautinto on niin suuri.

• Miäs
        ei mulle kirjoitti:

Omasta mielestäni teinien fritsukaulat on hirveää katseltavaa ja sitä mieltä olen ollut silloinkin, kun itse olin teini. Vähän myöhemmällä iällä on kuitenkin ollut hauskaa kun tyttöystävä välillä vähän kiusoittelee ja tekee pienen jäljen. Siis ihan pienen vaan. Ja kyllähän se tuntuukin hyvältä. Kukin tietysti tyylillään, mutta meillä ainakin on usein hauskaa, kun kiusaamme toisiamme noin.

• Kivaa on
        mielensä muuttanut kirjoitti:

Ennen en voinut ymmärtää fritsuja, en ymmärtänyt niiden ideaa ja ne näyttivät mielestäni törkeiltä. Mieleni muuttui kun minulle tehtiin ensimmäinen fritsuni. (Siitä on jo aikaa.) Se tunne kun sitä tehdään... Sukat pyörii jaloissa, toisin sanoen se saa mut ihan kuumaksi. Tosin ne ovat vieläkin mielestäni hirveän näköisiä, muuta kyllä pienen ja siistin kestää. Etenkin kun nautinto on niin suuri.

Ne vaan tulee lemmen leikkien sivutuotteena.
        Eli samaa mieltä nautinto on suuri kun oma rakas syö ja suukottelee kaulaa. Tarkoitus ei suinkaan ole tehdä fritsuja ne ovat vaan ikään kuin sivutuote siitä kun toinen hyväilee suullaan toisen kaulaa.
        Kaulassa on nimittäin suuri määrä herkkiä hermonpäitä jotka reagoivat suukotteluun, sekä suulla hyväilyyn.
        Tyttöystäväni tulee ihan kuumaksi kun hyväilen häntä suulla kaulasta ja niin tulen kyllä totta vie minäkin kun hän tekee sen miunulle.
        Se on todella kiihottavaa esileikkiä. Ei siis mitään teinien juttuja vaikka ne siksi usein leimataankin. Itsekin olemme yli kolmekymppinen pari ja vietämme kiihkeitä öitä lalkanoiden välissä ja joskus sitä vaan on kaulassa fritsut tällaisen kiihkeän yön jäljiltä.

• 89878

imurilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe