En aio lähennellä, jos et tahdo

Anonyymi-ap

Minkä värinen sinun pallosi on nykyään? Harmaa, musta, vaiko vaaleanpunainen?

En pakota, en ahdista, annan sinun olla ja elää tavallasi, saat vapaasti tehdä mitä haluat. Älä siis väistä minua, älä lähde pakoon. Mutta anna joskus jutella ja höpöttää. Jos elämäsi on hyvää ilman minua, sen täytyy kelvata minulle vaikka se sattuukin.

30

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea vastata, kun ei tiedä keneltä tää on. En haluu kuitenkaan kannustaa jotain oikeaa ahdistelijaa vahingossa. :)

    • Anonyymi

      Yhtä asiaa haluaisin pyytää. Sitä että lähentelisit minua se on kivaa ja nautin seurastasi ja on tunteita sinuun vahvoja! Se sattuu jos et enää lähentelisi.

    • Anonyymi

      Elämä on nyt ruosteista kun ei sitä kultajuovaa vuoresta löytynyt

    • Anonyymi

      Jos olet se mies niin hiljaa siellä ja ala jo pussata minua.

      • Anonyymi

        Pusskissa
        Moiskiss


    • Mikä pallo?

      • Anonyymi

        Se pallo, joka on hänellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se pallo, joka on hänellä.

        Toivottavasti ei ole pallo hukassa kummallakaan😀


    • Anonyymi

      Ei ole auttaneet itselleni pitämät järkipuheet. Vahvat lämpimät tunteet pysyvät tiukassa. En tiedä toimisiko meidän juttu oikeasti, mutta kuka sen tietää? Ajatus siitä että en näkisi tai kuulisi sinusta koskaan enää tuntuu sydäntä särkevältä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa rakkaudelta.


      • Anonyymi

        Voisin sanoa samaa eräästä mieleni jo pidempään täyttäneestä henkilöstä...


    • Anonyymi

      Mun pallo on hukassa. Voisitko heittää uuden? Värin saat valita itse.

      Naiselta

    • Anonyymi

      Ei ole hyvää elämä ilman häntä. Hänen elämästä en tiedä kenen kanssa olisi hyvää.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ihastukseni lähentelee.

      Mielellään.

      Mutta todennäköisintä on, että ei tee niin, koska hänellä on jo tarpeeksi kaikkea kuten romantiikkaa.

      • Anonyymi

        Eipä ole romantiikkaa...


      • Anonyymi

        Rappio romantikkaa


    • Anonyymi

      Jaa mikähän pallo ja kenelkä neonkeltanen pallo vois olla ihan kiva heijastavan pinnan kanssa ni ois autoilijan ihan turha väittää ettei se nähny pihalta eteen pyörinyttä palloa knäjes kun asuinalueella ajellessa jos joltain pihalta pyörii pallo tielle on odotettavissa että pallon perässä hetken päästä juoksee lapsikin tielle

    • Anonyymi

      Palloni on kaikissa sateenkaaren väreissä. Aurinko ja sade, spektri, you know 😎 kuka sitten oletkaan.

    • Anonyymi

      No ei kuulu sulle.

    • Anonyymi

      Ei se oo hyvää ilman sua. En tiiä minkä värinen pallo on, mietin vain miten sitä käyttäisin. Jos vaikka jokin muuttuisi sillä.

    • Anonyymi

      Oon lopettanut pakoon juoksemisen 😌 saat tulla höpöttään ihan mitä vaan.

      • Anonyymi

        Kiva. Tätä olen odottanut. Tulen kyllä rupattelemaan kivoja juttuja sulle, ja kuulemaan kuulumisia.


    • Anonyymi

      V a a l e a n p u n a i n e n!

    • Anonyymi

      Mustavalkoinen. Kuten ennenkin, se uppoaa. Ja on siellä lämpimiä ja huumori pallojakin. Muutama tummanpunainenkin. Hyvä, että kaikki on vapaan valinnan piirissä. Se sama koskee myös sinua. Tee, niin kuin haluat, eikai kukaan halua jotakin, mitä toinen ei itse halua. Eli, jos teet itseäsi vastaan, niin... Ei kannata niin kysellä muiden tunteista, vaan omistaa omansa. Ja kuunnella niitä.

    • Anonyymi

      Kunpa lähentelisit. Haliruttaisin jos sallisit.

    • Anonyymi

      Kyllä sille miehelle vilkkuu ihan vihreä valo pallo🟢.

      - järvestä huutelen

    • Anonyymi

      Aloittaja on ymmärtänyt jotain oleellista. Kunpa ne kaikki, jotka yli-innokkuudellaan ylittää toisen ihmisen henkilökohtaiset rajat, tajuaisivat tuon saman. Minua ahdistaa liikaa iholle tulevat ihmiset. Sen tuloksena vetäydyn entistä kauemmaksi eikä sille normaalillekaan aloittajan mainitsemalla höpöttelylle jää sijaa.

    • Anonyymi

      Toi on syvältä

    • Anonyymi

      Annan jutella todellakin.. 😊 ei ne tunteet noin vain katoa. En mä sua vihaa.. Toki vähän pelkään että loukkatko taas yhtäkkiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe