Pääs reistaa, jos puhut shittii sivareista, totaaleista tai joistain muista radikaaleista...
Pääs reistaa, jos puhut shittii sivareista, totaaleista tai joistain muista radikaaleista...
3
340
Vastaukset
- Anonyymi
Shittiä puhutaan parhaimmistakin ja niin on aina ollut. Ihmiset etsivät aina jonkun syntipukin ahdistuksilleen. Väkivallattomuus on myös voimaa, ja sillä on kaadettu jopa diktatuureja. Asiasta ja lukuisista esimerkkitapauksista voit lukea Gene Sharpin kirjasta: Väkivallattomuus.
Tiesitkö että 9/11 jälkeen Irakin ja Afganistanin sodissa kuoli yhteensä 7057 amerikkalaista sotilasta, mutta näiden sotien jälkeen kotimaahansa USA:aan palattuaan on kuollut 30177 amerikkalaista sotilasta itsemurhaan?
Lähde: Brown University, Costs of war:
https://watson.brown.edu/costsofwar/costs/human/military/killed#:~:text=Over 7,000 U.S. service members,Iraq, Afghanistan, and elsewhere.
Mistä tämä kertoo? Se kertoo, että he eivät kyenneet elämään itsensä kanssa, eli toisisanoen kokivat sietämättömäksi elää sen kanssa millaisia heistä oli tullut. Voiko sivari olla NATOn kannattaja?
- Anonyymi
Moktar.Gubta on totaalikieltäytyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046