Komeet on kieltomerkit ja lisää tulossa. Uinti aika rajoitetaan tuntiin ja kerta maksu 10€. Ulkopuolisilta 100€. Venepaikan hinnan voisi nostaa 250€/kk
Niin saisi sisäpiiri tutuille paikkoja.
Jokioistenjakomielikunnan veneranta
7
538
Vastaukset 7
- Anonyymi
jep, saman huomasin. ja eräs pariskunta käy uimassa ja shamppoo pullo kädessä, kiva uida siellä kun vaahtohattarat kelluu siinä nenän vieressä.
- Anonyymi
jep, toivotaan että luomua sentään.
- Anonyymi
Nevö hööt ov. Katsoin kartasta missä päin Kangasalla on Jokioinen. Eihän siellä ole mitään uimarantaa merkattuna lähimaillakaan. Mistä kyse?
- Anonyymi
Turha vinkua. Vieressä on kaupungin uimaranta ja veneranta. Sinne vaan uimaan ja venepaikkojakin löytyy. Liikennemerkit ovat hyvät, valitettavasti jotkut eivät ymmärrä pysäköintikieltoa ja eläinten uittamiskieltoa.
- Anonyymi
venevalkamassa uitettiin ennen hevoset ym, nyt sielä ei näy kun sikoja jotka sotkee rannan ja veden. vinkuheinälle tiedoksi tällainenkin asia.
- Anonyymi
Miksi tämäkin kirjoitus on kahteen kertaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398