Mies 33 ja nainen 49 etsii naista

Anonyymi-ap

Hei. Etsitään naista kimppa kivaan. Paikka löytyy Helsingistä Munkkivuoren lähellä. Ota yhteyttä ja kerro itsestäsi.

7

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi bi nainen 40v, sinkku

• Anonyymi

Hei. Kiitos kun vastasit. Missä päin olet? Missä jatketaan keskustelua?

• Anonyymi

Joo pysy sinä vaan siellä. Eiköhän ne toiset hullut pidä susta hyvää huolta.

• Anonyymi

Älä hermostu kyllä hoitajat tulee sulle hätiin.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911033z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Heippa! M33v N49v, Olen 51v ex rva Roihuvuorest.
      Olen mielestäni erittäi kiva jopa tyylikäs xxl pullukka naine 159cm 75kg, rintava jämäkät isottissit, pyöreä pyllynen, tiukat lihvt takareidet.kutten reisie haarojeväli ihan jämäkät.kuten nätisti pyöreä lihv maha pyöristyy uumaan kohti haaroje väliä.
      Voin todeta siellä on sitten se tosi himottua lihaa kiima lihaa ovat häpyhuulet / lihat.
      Olen erittäi himokas halukas bi sexualinen, olen himokas halukas alistumaan että mua ottettaa esim. Tuhmaa rivoo sexii,vaikka sidottuna kisattaisii ,ja kiihkee rajusti ottaisii, ( siis vittuani tunnen kiimaise halun )
      Olen myös hetero ,niin paljo että olen myös mieste himottu naitava nainen,olenkin myös miesten alistettavana naisena, ymmärrän tämän on naisen velvollisuus olla miesten kanssa,sillä miehet Tarvii naista,aivan varmaa yhtä paljo kui nainen miehiltä kyrpääki.Tämä on elämisen edellytys.
      Halukas ex Rva olen alistumaan käyttöönne,mitä sitten haluattekin,kui vain kaikki tapahtuu luotettavasti.
      Haluaisin että tämä edistyisi tapaamisiin ja toimintaan.
      Rva 51v.

• Anonyymi

Hei. Miten päästään jutelemaan kahdestaan?

Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60