Renkaanpuhkojat Kasperissa

Anonyymi-ap

Missäspäin Kasperia nämä elämänkoululaiset puhkoivat autonrenkaita viime yönä? Ainakin 13 rengasta saivat rikki, lisää voi löytyä. Pari hampuusia on saatu kiinni, jännä nähdä, löytyykö massia korvauksiin.

11

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei elämänkoululaisilta mitään saa maksamatta jää.

• Anonyymi

Ristusku pitääsvähä retuuttaa

• Anonyymi

Ei taida mitään tuomiota tulla, eikä korvauksia...

• Anonyymi

On ne vissiin kiinni saatu, ku nimiäkin olivat huudelleet. Eikö se valtionkonttori korvaa vakuutusyhtiöillekkin korvauksia? Istuuvat sitte nuppulinnas sakkonsa, ellei pinkinväriset aineet vie sitä ennen.

• Anonyymi

Ilmajoelle kans tarvittaisiin renkaiden puhkojaa.

• Anonyymi

Faceen linkatun videopätkän mukaan olivat pussikaljaa vetäneitä teinipoikia. Eikä näköjään tarvita edes joukkoa, jotta tyhmyys olisi tiivistynyt. Yksi puhkoo ja toinen antaa vierestä ohjeita.

Tästä seuraa lastensuojeluilmoitus, Ankkuri-tiimin palaveri eli sossukeskustelut ja poliisin puhuttelu. Ja pappa betalar, jos pappa ylipäänsä on olemassa.

• Anonyymi

Ei enää teinejä vaan nuoria aikuisia. Mikä ihme miehiä nykyään riivaa? Mieshormonissa jotain outoa kehitystä meneillään? Ei ihme, ettei maatiaispojat enää tytöille kelepaa. Luonto tekee kohta jonkin korjausliikkeen, jos miehistä yhteiskunnassa ei enää ole kuin pelkkää haittaa. Ihminen kuitenkin edelleen on osa ihmeellistä luontoa.

• Anonyymi

Kaksi lähes 15 vee poikaa kiertelee kävellen ja skuutilla Nurmon Kehätien alueella yö aikaan pimputtamassa ovikelloja. Mikä ihme tuon ikääsiä poikia riivaa? On totta että pojat ovat kehityksessään tyttöjä useita vuosia jäljessä, jos tuollaasta vielä 15 vuotiaana tykkäävät harrastaa.

• Anonyymi

Justiin tuli televiissiossa että lastensuojelu ilmoitukset lisääntyny räjähdysmäisesti....uskon kyllä että osa olisi turhia jos vanhemmat viittis vähä murehtia mitä ne tekee iltaisin nämä 13-17v itekkin olen 3 sellaista kasvattanut siitäkin on jo jokunen vuosi,kaksi pääsi ilman ongelmia yhdellä oli pari tappelua ja rattikäry. toki työtä vaati mutta nyt olen onnellinen että viitsin sen työn tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiin tuli televiissiossa että lastensuojelu ilmoitukset lisääntyny räjähdysmäisesti....uskon kyllä että osa olisi turhia jos vanhemmat viittis vähä murehtia mitä ne tekee iltaisin nämä 13-17v itekkin olen 3 sellaista kasvattanut siitäkin on jo jokunen vuosi,kaksi pääsi ilman ongelmia yhdellä oli pari tappelua ja rattikäry. toki työtä vaati mutta nyt olen onnellinen että viitsin sen työn tehdä

Hieno kommentti. Respektiä sulle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe