Nyt pakettiin đŠ
HyvÀÀ iltaa đ
HyvÀÀ yötĂ€ đ
Susi laittaa lauantain
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
HyvÀÀ yötĂ€ đâïžđ€
Kaikki on paketissa. - Anonyymi
HyvÀÀ yötĂ€đđ€
- Anonyymi
đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđŠđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ©đđđđđđđđđ©đđđđđđđđđđ
Tuosta voi laskea lampaita, jos uni ei tule.
Pari soluttautujaa on myös eksynyt sekaan.âšđ- Anonyymi
On tosi paljon lampaita nĂ€kösĂ€llĂ€.Ja yksi laama ja puudeli joukossa mukana.đ
Minulla taitaa löytyĂ€ pakasteesta myös âlammasta.âEhkĂ€
laitan pian âlammaspaistia.âđ
Rauhaisaa yötĂ€. đđđș
- Anonyymi
KÀvitkö kusemassa kiukoolle?
En edes muistanut ettĂ€ nyt on lauantaiđ
Eli lauantai âĄïž đŠ, nĂ€inđđ».
HyvÀÀ iltaa ja hyvÀÀ yötĂ€ myös sinne ja kaikkialle muuallekinđ tÀÀltĂ€ tĂ€hĂ€n.
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistÀvÀt vÀitetyn aviorikoksen
"YÂleiÂsesÂsĂ€ tieÂdosÂsa oleva asiaâ, sanovat Kalevan lĂ€hteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittĂ€mĂ€tön kaivatullesi?
MistÀ asioista tunnet riittÀmÀttömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistÀ kohtaan? Miksi koet, ettÀ et olisi tarpeeksi hÀnell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydÀltÀ
Mukavaa iltaa mukaville. đ â€ïž âïž Minusta ei kaikki tÀÀllĂ€ tykkÀÀ, eikĂ€ tarvitsekaan. Kun eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€, niin sitten ei2381971MitkĂ€ on ne arvot?
Itselleni sÀrÀhtÀÀ korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, ettÀ mikÀ on se minu2291355- 751299
TÀtÀ et nÀhnyt tv:ssÀ: TTK-voittaja Anssi HeikkilÀ avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestÀsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi HeikkilÀ voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöÀÀ121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
TÀhÀnkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo nÀin pitkÀllÀ, ei kait tÀtÀ aikuiset tee. MikÀ on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: MeidÀn on iskettÀvÀ ensin
Olen tÀysin samaa mieltÀ ja nÀmÀ iskut pitÀisi olla jo suunniteltu ja tuhota kÀytÀnnössÀ kaikki venÀjÀn hyökkÀysmateriaa2791165