https://youtube.com/watch?v=kBCe6hSemGQ&feature=sharec
Sosiaalityöntekijä valehtelee perheestäni, koska estin sosiaalityöntekijää tekemästä asiaa miten halusi.
Itse asiassa on johdonmukaista ajatella, että mentalisaatiohäiriö, itsereflektion puute, epävakaus, perhekuntoutuksen rajoituspäätös ja valvotun tapaamisen rajoituspäätökset ovat vain vastaus siihen, kun puhuin hoitajille tai Toivolle päinvastoin kuin mitä sosiaalityöntekijä halusi eivätkä ne ole todellisia syitä. En suostunut päästämään Toivoa yksin päiväkotiin käskettäessä, koska hän ei halunnut. Pidin häntä sylissä ja sain hänet
menemään itse sisään, kun hän uskalsi. Lisäksi kieltäydyin puhumasta muusta kuin Toivosta neuvolassa, koska viimeksi meistä tehtiin uhkaava lastensuojeluilmoitus. Siksi näytän väärää mallia Toivolle yhteiskunnassa toimimisessa tai siis siksi koska en alistu autoritaristiselle holhoukselle, ihan kuin lastensuojelun näkemys vastaisi koko yhteiskuntaa ja ollessani sen vastainen, olen ns. ”väärä malli yhteiskunnassa toimimisesta.” Kiipeilin kysyttyäni luvan siihen ja rohkaistakseni ilman isää jäävää Toivoa leikkimään. Siksi en kykene erottamaan aikuisten ja lasten roolia. Puhuin Toivolle psykoterapeutin aikana huolettomasti ja omistautuneesti sekä ikätasoisesti ja saan hänet luottamaan isäänsä, koska meillä ei ole sellaisia ongelmia kuin muilla lastensuojeluperheillä. Siksi en kykene erottamaan omia ajatuksia ja tunteita Toivon ajatuksista tunteista. Silti psykoterapeutti sanoi meille, että ”en näe mitään ongelmaa isän ja Toivon tai äidin ja Toivon välisessä suhteessa vaan isän ja äidin” ja avosossu valehteli päätöksessä. En suostunut lopettamaan itse keksimääni dieettiä, koska lääkäri hyväksyi sen. Siksi Toivo on alipainoinen. En suostunut lopettamaan autossa pitoa, koska Toivo voi siellä hyvin. Siksi auto on kuuma tai ei ole turvallinen. Kieltäydyin avohuollosta, kun olin itse kutsunut avosossun käymään. Olin järjestänyt kodin äidin viereiseen taloon ja uskoin antavani siellä turvallisemman kodin Toivolle, koska äidille muutti kumppani ulkomailta. Äidin vierestä siksi, että korjasin äidin eron aiheuttamaa lapsen etäisyyttä äitiin ja isään. Siksi meillä molemmilla on sossun kirjauksen mukaan pitkään jatkuneita mielenterveyshuolia ja isän asuminen on vaihtelevaa ja ennakoimatonta ja vaihtotilanteet turvattomia ja olen kiinni avioliitossa. Selitin huostan ”täti ei osaa, täti luulee, että isä ei ole hyvä isä”. Tein sitä myös ennen huostaanottoa ja ensimmäisen laittoman kiireellisen sijoituksen jälkeen, jotta Toivo ymmärtäisi eikä kokisi turvattomuutta. Taustalla oli se, että Toivo koki minut luotettavana ja itsensä arvostettuna. Sossu halusi, että Toivo kotiutuu. Lastensuojelun mielestä jos ei ole kunnon syytä kotoa pois viemiseen ja Toivo tietää sen, se estää sijaisperheeseen kotiutumisen. Siksi minulla on pahoja puheita ja mentalisaatiohäiriö. Yritin selittää heidän väärinkäsityksensä, joka estää heitä käskemästä minua. Siksi hän kirjasi, etten ilmeisesti kykene itsereflektioon ja joku sanoi kuulemisessa, että Teemusta huokuu jotain ja kirjattiin, että olen jumissa huostaanotossa eikä keskusteluissa päästä siitä pidemmälle ja että vuonna 1995 nuorisopsykiatrisen hoidon jälkeen minulla ei ole ollut hoitosuhdetta tässä välissä, ihan niin kuin oirehdintaa olisi nykyäänkin. Vuonna 1994 minulla ei ollut oireita vaan minulle tehtiin epäoikeudenmukainen vapaudenriisto 1.5 vuodeksi. Sanoin perhekuntoutuksen hoitajalle, että älä huuda meille, valvotun tapaamisen valvojille en tee enää niin kuin käskette ja valvon saksien käyttöä syödessä, joten älä ole huolissasi, kun hän käski laittaa sakset piiloon. Siksi sain rajoituspäätökset ja huostasossu kirjasi, että psyykkisen voinnin huoli ei ole vähentynyt. Kirjoitin nettiin, että sosiaalityöntekijä valehtelee. Siksi hän kirjasi minun näyttäytyvän epävakaana. Hain sijaishuollon lopetusta ja tarjosin kirjallisesti isän ja äidin kykyää sopia yhdessä lapsen hoidosta. Äiti vastasi, ettei ole ollut missään tekemisissä kanssani. En vastannut kuulemiseen ja löin sossulle luurin korvaan. Siksi emme kykene sopimaan äidin kanssa lapsenhoidosta.
Miksi meille tehtiin huostaanotto 25.8.2021
8
291
Vastaukset
- Anonyymi
Otettiin huostaan kun 18000 lasta täytyy olla pörssivetoisessa huostabisneksessä joka vuosi, pörssiyhtiöitä lisääntyvässä määrin sijoituskodit.
18 - vuotiaat täytyy korvata uusilla.
Olit vain sopiva vanhempi seuraavana jonossa.
14-vuotias kuuro poika, yh-äiti vuorotöissä, koulussa keskusteltu ja poika erehtyi sanomaan olevan yksin usein kotona, ei silti mitään ongelmia.
Vaihtoehdot, aiti kotiin työttömäksi tai huostaanotto.
Näin se toimii- Anonyymi
Kokoomus bi-seksuaali ruotsinkielinen Alexander Stubbin allekirjoittama lastensuojelu-lakiin
pohjautuva LASTENSUOJELU-bisnes ON TUOTTAVIN BISNES-ALA SUOMESSA tällä hetkellä!
https://www.youtube.com/@lastensuojelu5505/videos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus bi-seksuaali ruotsinkielinen Alexander Stubbin allekirjoittama lastensuojelu-lakiin
pohjautuva LASTENSUOJELU-bisnes ON TUOTTAVIN BISNES-ALA SUOMESSA tällä hetkellä!
https://www.youtube.com/@lastensuojelu5505/videosSiksi kun kukaan ei ole käyny nirhaamassa lastenryöstäjä-piirejä suomessa?
- Anonyymi
Sääli että aloitus on yhtä sekava kuin huostahimmelikin.
- Anonyymi
Proomu hyvä, tottahan se on ettet kykene itsereflektioon. Muistatko kaikki ne kerrat, kun haastoit riitaa pikaruokaloiden henkilökunnan kanssa ja sinulle naurettiin täällä?
- Anonyymi
Lähinnä tuosta kirjoituksesta tulee mieleen että lapsi olisi pitänyt ottaa huostaan jo aiemmin.
- Anonyymi
Julkiseen sairaalaankin mennessä on luovuttava omasta tahdosta ja omasta päätösvallasta jos haluaa asiallista hoitoa.
Jos on omia mielipiteitä niin saa merkinnän hoitovastaisuudesta.
On oltava alistuvainen.
Kiitän Jumalaa joka päivä siitä kostosta joka tulee sairaaloille ja satanistien yhteiskunnalle hyvin pian ja on jo alkanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997