Voisin rakentaa autotallini naapuron puolelle
Mulla on pieni tontti
10
643
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan. Ei haittaa kauhajoella.
- Anonyymi
Sano naapurilles, ettei aja omaa autoaan sinne.
- Anonyymi
Onko lehemät samallla tontilla?
- Anonyymi
Koiratarha on ja lassen roskapuut.
- Anonyymi
Mulla on iso tontti ja 120ha peltoa ja 95ha metsää, rakennusoikeuttakin riittävästi. Voin vuokrata sinulle maata rakentamaasi tallia varten. Teen myös maanrakennustyöt järkihintaan.
- Anonyymi
Mulla on valtavan suuri tontti, kartano, 140ha peltua ja 115ha mettää. Kesämökki ja rakennusoikeuttakin liikaa. Voin vuorata sulle riistohintaan maata luvattomasti rakentamaasi halllia varten. Teen maarakennustyöt ja ajan sorat törkyhinnalla. Hoitelen myös vaimosi samalla kuntoon.
- Anonyymi
Katton suuttuuko naapuri jos meen sen puolelle?
- Anonyymi
mä voisin päästää ulosteet naapurin markille
- Anonyymi
vasikat on ihan oma lukunsa.
- Anonyymi
Hai, kyl siä saat naapurin tontille rakentaa . Minä ainakin sain . kun muistutin ettei saa syrjiä . uhkasin "oikeus"toimillaaa
. ny on komiaa talli pystys . siihenkin sai avustusta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55935- 47922