Voisin rakentaa autotallini naapuron puolelle
Mulla on pieni tontti
11
609
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan. Ei haittaa kauhajoella.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17914274Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sano naapurilles, ettei aja omaa autoaan sinne.
- Anonyymi
Onko lehemät samallla tontilla?
- Anonyymi
Koiratarha on ja lassen roskapuut.
- Anonyymi
Mulla on iso tontti ja 120ha peltoa ja 95ha metsää, rakennusoikeuttakin riittävästi. Voin vuokrata sinulle maata rakentamaasi tallia varten. Teen myös maanrakennustyöt järkihintaan.
- Anonyymi
Mulla on valtavan suuri tontti, kartano, 140ha peltua ja 115ha mettää. Kesämökki ja rakennusoikeuttakin liikaa. Voin vuorata sulle riistohintaan maata luvattomasti rakentamaasi halllia varten. Teen maarakennustyöt ja ajan sorat törkyhinnalla. Hoitelen myös vaimosi samalla kuntoon.
- Anonyymi
Katton suuttuuko naapuri jos meen sen puolelle?
- Anonyymi
mä voisin päästää ulosteet naapurin markille
- Anonyymi
vasikat on ihan oma lukunsa.
- Anonyymi
Hai, kyl siä saat naapurin tontille rakentaa . Minä ainakin sain . kun muistutin ettei saa syrjiä . uhkasin "oikeus"toimillaaa
. ny on komiaa talli pystys . siihenkin sai avustusta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693225
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591674- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411500Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105