Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Terska miehiä

Anonyymi-ap

Onko muita joita terska kiihottaa❓Mä aina katselen,erilaisia. Paljaita,esinahka takana,joko vedetty tai parhaat on kun itsestään rullautuneet taakse. Tai sit niitä,että tosi pitkä esinahka peittää koko kyrvän. Kerran vävypoika sammui saunaan,menin herättelemään poikaa,jäin katselemaan kun pojankyrpä puoliseisokissa,ja pitkä esinahka peitti kyrvän kokonaan,kiihottavaa katsella...

42

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä, itsellä on terska koko ajan paljas,minusta kiihoittava on sellainen missä velttona näkyy vain vähän mutta jäykistyessään koko terska paljastuu

      • Anonyymi

        Aaash,juurikin näin. Kiihottavaa katsella kun kyrpä jäykistyy ja komia terska tulee esiin..Muutaman kerran tullut nähtyä,mutta ne sellasia tarinoita mitä ei kehtoo kertoa🤣


      • Anonyymi

        Sut on jo vissiin kuohittu vai mitä eunukki.


    • Anonyymi

      Mulla terska välillä piilossa löysänä,mut seisokissa paljaana.
      Saunassa ja nakurannalla vedän teron aina esille näytille,jos vaikka jotain kiinostaa katsella.
      Itse katselen mielelläni paljaita terskoja ja komeita kulleja.

      • Anonyymi

        Niin minäkin,kun komia terska esillä meinaa kyrpä jäykistyä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin,kun komia terska esillä meinaa kyrpä jäykistyä....

        Niinpä.kun näkee komean terskan,tulee mieleen, mitä tuntuisi suussa,ajatuskin saa oman kullin kovenemaan,niinkuin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.kun näkee komean terskan,tulee mieleen, mitä tuntuisi suussa,ajatuskin saa oman kullin kovenemaan,niinkuin nyt.

        On pakko vähän hivellä omaa suurta terskaa ja kyrpää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pakko vähän hivellä omaa suurta terskaa ja kyrpää...

        Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

        Seisoo ja kovana,tuu kattoon kun kiinnostaa niin kovin....ja Spede ei kilahda,hän on kuollut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.

        Tule turkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule turkuun

        Turku on hieno kaupunki,pidetään mielessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.

        Missä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin

        Kouvolan seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

        Sulla se järki ei ainakaan seiso. Sitä pitäs olla buaahaa


    • Anonyymi

      Kyllä vain :) Ihanaa katsottavaa kun kulli kovana ja terska paljaana :)

      • Anonyymi

        Niin on ,olis kiva vaikka saada sisään.


      • Anonyymi

        Suuri terska kiiltelee edessä,ja kova kyrpä seisoo,kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri terska kiiltelee edessä,ja kova kyrpä seisoo,kiihottavaa...

        En malta edes käydä nukkumaan,kun alan miettimään kovaa kyrpää jonka vois ottaa suuhun .
        Runkkaan omaa kalua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta edes käydä nukkumaan,kun alan miettimään kovaa kyrpää jonka vois ottaa suuhun .
        Runkkaan omaa kalua.

        Niin runkkaan minäkin kyrpää,suuri terska pullistelisi kovana,jonka pintaa rupeis kielellä kiusaamaan,ottais suuhun,ei meinais mahtua,tuntis kuinka kyrpä sykkii suussa...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Leikitäänkö sää olisut isä ja mä äityli joka antaa persettä sun kiihkeän kookkaalle kyrvälle?!
      Ihkuu ihkuu! Olet rakas, kunnes tapaan kookkaamman kalun!

      • Anonyymi

        Avaisin pikku pyllysi tällä suurella terskalla....


    • Anonyymi

      Mä tykkään saunassa katsella erilaisia kyrpiä ja terskoja,jollain suuressa kyrvässä järkyttävä terska,sitten on niitä kun on pitkä suippo terävä terska ja sitten pikkupoikien pippelit ja terskat,on niitäkin erilaisia,pikkupojat aika hanakasti vetävät terskan paljaaksi...aina on yhtä kiihottavaa katsella...

    • Anonyymi

      Ympärileikkaus on tehty ja terska aina paljas. On paljastavampi fiilis kuin jos olisi esari päällä.

      • Anonyymi

        Siistii,itellä leikattu jo 80luvun lopulla.
        Nyt vielä sokerilla karvat pois kun paikat sallii,niinkui mulla tänään ja nauttimaan kullista ja kesästä...menee talvellakin!


      • Anonyymi

        Sinä olet todella alasti, mikään ei peitä terskaa


      • Mulla myös.


    • Anonyymi

      Kerran itse seisottanu appiukolle

      • Anonyymi

        Mites Appiukko reagoi kyrpääsi❓


    • Anonyymi

      Minulla kans ympärileikattu ja terska aina paljaana jo tuulen vire saa kalun kovaks

    • Anonyymi

      Sama vika, on lähes pakko nähdä uimahallin saunassa paljon erilaisia kulleja. Itsellä poikkeavan suuri terska ja pidän sen usein näkyvissä saunoessa. On kiva huomata miten monen katseet sen havaitsevat. Vain pari kertaa olen nähnyt samankokoisen ja siitä ylpeänä annan omani näkyä muillekkin.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa nähdä suuri terska esillä...välillä saunoissa säpsähtää kun näkee komian kyrvän kruunattuna järkyttävällä terskalla.....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiihottaaa paksu paljas tatti naisten pikkupöksyissä. Ukm61

      • Anonyymi

        Semmoinen olisi kyllä ilo nähdä ja imeä. 52v ukm


      • Anonyymi

        Kyllä totisesti, sitä kun aikansa ihailisi niin varmasti haluaisi ottaa suihinsa ja jatkaa niin kauan kunnes saisi nesteet suuhunsa. Olisi tosi ihanaa


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe