Onko muita joita terska kiihottaa❓Mä aina katselen,erilaisia. Paljaita,esinahka takana,joko vedetty tai parhaat on kun itsestään rullautuneet taakse. Tai sit niitä,että tosi pitkä esinahka peittää koko kyrvän. Kerran vävypoika sammui saunaan,menin herättelemään poikaa,jäin katselemaan kun pojankyrpä puoliseisokissa,ja pitkä esinahka peitti kyrvän kokonaan,kiihottavaa katsella...
Terska miehiä
42
1778
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä, itsellä on terska koko ajan paljas,minusta kiihoittava on sellainen missä velttona näkyy vain vähän mutta jäykistyessään koko terska paljastuu
- Anonyymi
Aaash,juurikin näin. Kiihottavaa katsella kun kyrpä jäykistyy ja komia terska tulee esiin..Muutaman kerran tullut nähtyä,mutta ne sellasia tarinoita mitä ei kehtoo kertoa🤣
- Anonyymi
Sut on jo vissiin kuohittu vai mitä eunukki.
- Anonyymi
Mulla terska välillä piilossa löysänä,mut seisokissa paljaana.
Saunassa ja nakurannalla vedän teron aina esille näytille,jos vaikka jotain kiinostaa katsella.
Itse katselen mielelläni paljaita terskoja ja komeita kulleja.- Anonyymi
Niin minäkin,kun komia terska esillä meinaa kyrpä jäykistyä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin,kun komia terska esillä meinaa kyrpä jäykistyä....
Niinpä.kun näkee komean terskan,tulee mieleen, mitä tuntuisi suussa,ajatuskin saa oman kullin kovenemaan,niinkuin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.kun näkee komean terskan,tulee mieleen, mitä tuntuisi suussa,ajatuskin saa oman kullin kovenemaan,niinkuin nyt.
On pakko vähän hivellä omaa suurta terskaa ja kyrpää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko vähän hivellä omaa suurta terskaa ja kyrpää...
Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin,kulli kovenee ja terska turpoaa kädessä...olis kiihottavaa ottaa isoa kalua nyt suuhun.
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisoo ja kovana,tuu kattoon kun kiinnostaa niin kovin....ja Spede ei kilahda,hän on kuollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule turkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule turkuun
Turku on hieno kaupunki,pidetään mielessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin
Kouvolan seudulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se järki ei ainakaan seiso. Sitä pitäs olla buaahaa
- Anonyymi
Kyllä vain :) Ihanaa katsottavaa kun kulli kovana ja terska paljaana :)
- Anonyymi
Niin on ,olis kiva vaikka saada sisään.
- Anonyymi
Suuri terska kiiltelee edessä,ja kova kyrpä seisoo,kiihottavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri terska kiiltelee edessä,ja kova kyrpä seisoo,kiihottavaa...
En malta edes käydä nukkumaan,kun alan miettimään kovaa kyrpää jonka vois ottaa suuhun .
Runkkaan omaa kalua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En malta edes käydä nukkumaan,kun alan miettimään kovaa kyrpää jonka vois ottaa suuhun .
Runkkaan omaa kalua.Niin runkkaan minäkin kyrpää,suuri terska pullistelisi kovana,jonka pintaa rupeis kielellä kiusaamaan,ottais suuhun,ei meinais mahtua,tuntis kuinka kyrpä sykkii suussa...
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K6r2V9
- Anonyymi
Leikitäänkö sää olisut isä ja mä äityli joka antaa persettä sun kiihkeän kookkaalle kyrvälle?!
Ihkuu ihkuu! Olet rakas, kunnes tapaan kookkaamman kalun!- Anonyymi
Avaisin pikku pyllysi tällä suurella terskalla....
- Anonyymi
Mä tykkään saunassa katsella erilaisia kyrpiä ja terskoja,jollain suuressa kyrvässä järkyttävä terska,sitten on niitä kun on pitkä suippo terävä terska ja sitten pikkupoikien pippelit ja terskat,on niitäkin erilaisia,pikkupojat aika hanakasti vetävät terskan paljaaksi...aina on yhtä kiihottavaa katsella...
- Anonyymi
Ympärileikkaus on tehty ja terska aina paljas. On paljastavampi fiilis kuin jos olisi esari päällä.
- Anonyymi
Siistii,itellä leikattu jo 80luvun lopulla.
Nyt vielä sokerilla karvat pois kun paikat sallii,niinkui mulla tänään ja nauttimaan kullista ja kesästä...menee talvellakin! - Anonyymi
Sinä olet todella alasti, mikään ei peitä terskaa
- Anonyymi
Kerran itse seisottanu appiukolle
- Anonyymi
Mites Appiukko reagoi kyrpääsi❓
- Anonyymi
Minulla kans ympärileikattu ja terska aina paljaana jo tuulen vire saa kalun kovaks
- Anonyymi
Sama vika, on lähes pakko nähdä uimahallin saunassa paljon erilaisia kulleja. Itsellä poikkeavan suuri terska ja pidän sen usein näkyvissä saunoessa. On kiva huomata miten monen katseet sen havaitsevat. Vain pari kertaa olen nähnyt samankokoisen ja siitä ylpeänä annan omani näkyä muillekkin.
- Anonyymi
Kiihottavaa nähdä suuri terska esillä...välillä saunoissa säpsähtää kun näkee komian kyrvän kruunattuna järkyttävällä terskalla.....
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O4s6L2
- Anonyymi
Kiihottaaa paksu paljas tatti naisten pikkupöksyissä. Ukm61
- Anonyymi
Semmoinen olisi kyllä ilo nähdä ja imeä. 52v ukm
- Anonyymi
Kyllä totisesti, sitä kun aikansa ihailisi niin varmasti haluaisi ottaa suihinsa ja jatkaa niin kauan kunnes saisi nesteet suuhunsa. Olisi tosi ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen olisi kyllä ilo nähdä ja imeä. 52v ukm
Tekee hyvää. t. ukm61
https://www.ashemaletube.com/pics/164412/white-bride-lingerie/
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930