Viisaus joka on jo alusta ollut, tulee esiin rakkaudessa. Yhteinen sydän palaa Jumalan ylistystä ja halu auttaa yhdistää Herran omat. Herra meidän Jumalamme, iankaikkinen on sinun kunniasi, sinua me tahdomme kiittää. Sinä annat janoaville vettä, lasket suojelevan kätesi yllemme. Sinulta tulee sivut aikaamme, jokainen sen tietää. Kuka voi erhetykset ymmärtää, sinä olet ne voittanut. Ilolaulu ylistyksen, sinä lunastit meidät sortajamme alta.
Ja kun oma käteni minua vei, jalkani kiiruhtaen unholaan, sinä tartuit sydämeeni ja kuljetit paikkaan avaraan. Luokse liljojen alle tähtien. Siinä minä olin kasvojesi edessä, nähden Isäni, nähden itseni. Silloin ymmärsin, ettet sinä minua hyljännyt. Pahat teot ne erottavat minut sinusta. Ylpeää ja kopeaa katsetta sinä vihaat, ahneutta ja valhetta et sietää voi.
Sinä lähetit poikasi meitä varjelemaan. Kuoleman voittaen, pelastit meidät. Tänäkin päivänä sanallasi opetat, ei olisi hyvä yksin olla, mutta kuinka monta hylättyä, särjettyä ja poljettua täällä onkaan ja kuka sen huomaa? Hyvät teot saavat siunauksen. Jumalan perintö ja kirkkaus on lastenkaltaisten, sen Poikasi Jeesus meille ilmoitti. Sinä elät. Emme ole yksin. Kiitos elämästä. Autuas on se, joka on pienessäkin uskollinen. Herra meidän kanssamme. Herra olkoon sinun kanssasi. Herra, sinua tahdomme kiittää.
kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä
Anonyymi-ap
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Lontoossa kun asuin, niin näitä, joita henki yht'äkkiä liikutti, alkoivat saarnaamaan bussissa. Kanssamatkustajat 'oh shut up won't ya!', ja bussikuski että nyt suu kiinni tai ulos seuraavalla pysäkillä.
- Anonyymi
Joo no tuo oli 6vuotta sitten kirjoitettamani teksti, ajattelin hetken mielijohteesta heittää tänne kun koneelta löysin, toki sitä voihan sitä sydämessään miettiä saako siitä sitten itselleen mitään mukaan. Noh, kiitos kun kommentoit ja kerroit kokemuksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379