Viisaus joka on jo alusta ollut, tulee esiin rakkaudessa. Yhteinen sydän palaa Jumalan ylistystä ja halu auttaa yhdistää Herran omat. Herra meidän Jumalamme, iankaikkinen on sinun kunniasi, sinua me tahdomme kiittää. Sinä annat janoaville vettä, lasket suojelevan kätesi yllemme. Sinulta tulee sivut aikaamme, jokainen sen tietää. Kuka voi erhetykset ymmärtää, sinä olet ne voittanut. Ilolaulu ylistyksen, sinä lunastit meidät sortajamme alta.
Ja kun oma käteni minua vei, jalkani kiiruhtaen unholaan, sinä tartuit sydämeeni ja kuljetit paikkaan avaraan. Luokse liljojen alle tähtien. Siinä minä olin kasvojesi edessä, nähden Isäni, nähden itseni. Silloin ymmärsin, ettet sinä minua hyljännyt. Pahat teot ne erottavat minut sinusta. Ylpeää ja kopeaa katsetta sinä vihaat, ahneutta ja valhetta et sietää voi.
Sinä lähetit poikasi meitä varjelemaan. Kuoleman voittaen, pelastit meidät. Tänäkin päivänä sanallasi opetat, ei olisi hyvä yksin olla, mutta kuinka monta hylättyä, särjettyä ja poljettua täällä onkaan ja kuka sen huomaa? Hyvät teot saavat siunauksen. Jumalan perintö ja kirkkaus on lastenkaltaisten, sen Poikasi Jeesus meille ilmoitti. Sinä elät. Emme ole yksin. Kiitos elämästä. Autuas on se, joka on pienessäkin uskollinen. Herra meidän kanssamme. Herra olkoon sinun kanssasi. Herra, sinua tahdomme kiittää.
kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä
Anonyymi-ap
2
200
Vastaukset
- Anonyymi
Lontoossa kun asuin, niin näitä, joita henki yht'äkkiä liikutti, alkoivat saarnaamaan bussissa. Kanssamatkustajat 'oh shut up won't ya!', ja bussikuski että nyt suu kiinni tai ulos seuraavalla pysäkillä.
- Anonyymi
Joo no tuo oli 6vuotta sitten kirjoitettamani teksti, ajattelin hetken mielijohteesta heittää tänne kun koneelta löysin, toki sitä voihan sitä sydämessään miettiä saako siitä sitten itselleen mitään mukaan. Noh, kiitos kun kommentoit ja kerroit kokemuksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18116790Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271834Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141284- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043