Hyvää iltaa ja hyvää tulevaa yötä. 🐺🎶🎻
Susi toivottaa
37
374
Vastaukset
Ei ees kasva? Voi ku tietäisit. 😅
- Anonyymi
mikä ei kasva?
Anonyymi kirjoitti:
mikä ei kasva?
Kaipa hän tuota alakertaa tarkoitti, jonka viesti poistui. 😁
- Anonyymi
Soitatko toista viulua? 🤭
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä voin soittaa. 😊
tiiät sä susi mitä toi toisen viulun soittaminen edes tarkoittaa. Se tarkoitta alistumista mutta se varmaan sopii sudelle.
Anonyymi kirjoitti:
tiiät sä susi mitä toi toisen viulun soittaminen edes tarkoittaa. Se tarkoitta alistumista mutta se varmaan sopii sudelle.
Jaa? Ok no eipä ollut terminä tuttu. En harrasta sateenkaari väestön juttuja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa? Ok no eipä ollut terminä tuttu. En harrasta sateenkaari väestön juttuja.
ota jooko susi asioista selvä ennenkin hymyssä suin vastaat.
Anonyymi kirjoitti:
ota jooko susi asioista selvä ennenkin hymyssä suin vastaat.
Niin se kai on parempi...
mustasusi kirjoitti:
Niin se kai on parempi...
En ole kyllä koskaan kuullut minäkään😆🎻 kaikkea sitä kanssa on, kaksoismerkityksiä…
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä voin soittaa. 😊
Saa olla musiikillinen😌 eräs ilta tuli torvea soitettua, tänään viulua 👂🏻🎶
Koska on mustasuden iltarummutus?
🥁🐺Prinsessasi kirjoitti:
En ole kyllä koskaan kuullut minäkään😆🎻 kaikkea sitä kanssa on, kaksoismerkityksiä…
Älä muuta viserrä. Kaikki pitäisi tietää... 😆
Prinsessasi kirjoitti:
Saa olla musiikillinen😌 eräs ilta tuli torvea soitettua, tänään viulua 👂🏻🎶
Koska on mustasuden iltarummutus?
🥁🐺😅 aika hyvä ehdotus. 😁
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
sananlaskujen googlettaminen ei ole kielletty.Mulla meni pari sekunttia kun googletin tuon merkityksen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Älä muuta viserrä. Kaikki pitäisi tietää... 😆
en minäkään tiennyt. mutta googletin ja sieltä löytyi tuo merkitys.
Anonyymi kirjoitti:
en minäkään tiennyt. mutta googletin ja sieltä löytyi tuo merkitys.
En ajatellut sen olevan mikään sananlasku.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ajatellut sen olevan mikään sananlasku.
no mitä sä sitten luulit että että haluat soittaa kakkosviulua orkesterissa?
Anonyymi kirjoitti:
no mitä sä sitten luulit että että haluat soittaa kakkosviulua orkesterissa?
Kyllä minä ihan viulunsoittamista ajattelin, enkä muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä ihan viulunsoittamista ajattelin, enkä muuta.
Osaatko muka soittaa viulua ja oletko soittanut orkesterissa kakkosviulua?
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko muka soittaa viulua ja oletko soittanut orkesterissa kakkosviulua?
Kyllä ääntä saan tuotettua viulullakin. Olen kokeillut joskus soittaa sitäkin. En kuitenkaan orkesterissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ääntä saan tuotettua viulullakin. Olen kokeillut joskus soittaa sitäkin. En kuitenkaan orkesterissa.
Luuletko susi oikeesti että tällä palstalla tarkoitettiin oikean viulun soittamista. Täällä on puttu tortuista ja piirakoista ja olet ymmärtänyt ne naisen sukupuolielimeksi mutta kakkosviulun soittamista et osannut yhdistää alistamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko susi oikeesti että tällä palstalla tarkoitettiin oikean viulun soittamista. Täällä on puttu tortuista ja piirakoista ja olet ymmärtänyt ne naisen sukupuolielimeksi mutta kakkosviulun soittamista et osannut yhdistää alistamiseen.
No ei ole tuttua mitkään alistamiset, että voi johtua ihan siitäkin. En harrasta mitään mp kerhojen leikkejä ja väkivaltafantasioita. Sairaita juttuja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei ole tuttua mitkään alistamiset, että voi johtua ihan siitäkin. En harrasta mitään mp kerhojen leikkejä ja väkivaltafantasioita. Sairaita juttuja.
Mutta laitoit hymyemojin kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tortut ja piiraat viittaavat leipomiseen. 😀
Anonyymi kirjoitti:
Mutta laitoit hymyemojin kuitenkin.
No niin laitoin, kun luulin kommentin olevan vilpittömästi laitetun ja mukavan. Mutta täällä on näitä käärmeitä, sylkemässä myrkkyään joka paikkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tortut ja piiraat viittaavat leipomiseen. 😀
Kyllä. Mitään muuta piirasta koskaan tule enää saamaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
sananlaskujen googlettaminen ei ole kielletty.Mulla meni pari sekunttia kun googletin tuon merkityksen.
Miten voi tulla edes mieleen googlettaa, mitä tarkoittaa viulunsoittaminen?😆
siis siinä tapauksessa, että ei tiedä yhtään sillä olevan joku seksuaalinen merkitys? Ei susi tiennyt, enkä minäkään. Ikinä koskaan kuullutkaan…😅Prinsessasi kirjoitti:
siis siinä tapauksessa, että ei tiedä yhtään sillä olevan joku seksuaalinen merkitys? Ei susi tiennyt, enkä minäkään. Ikinä koskaan kuullutkaan…😅Näin sitä oppii ikä kaikki. 😁
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
siis siinä tapauksessa, että ei tiedä yhtään sillä olevan joku seksuaalinen merkitys? Ei susi tiennyt, enkä minäkään. Ikinä koskaan kuullutkaan…😅Onneksi et ole kireä kuin viulunkieli!
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi et ole kireä kuin viulunkieli!
Mitähän kireyttä mahdat sinä tarkottaa?😂
- Anonyymi
https://youtu.be/czBSj6_6rkE
Ei kait tässä mitään sairasta ole?
T. Entinen orkesterin kakkosviulisti 😀No ei tässä tietenkään, vaan niissä alistamisissa mitä tuo yksi väittää kakkosviulistina olemisen olevan... Hohhoijaa näitä sekopäitä.
- Anonyymi
Klassikko😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165