Joko kaikki Kana mitä kaupassa myydään on koronarokotetta

Anonyymi-ap

Sisältävää lihaa? Mikäli näin on, en tule enää koskaan syömään sitä. Kyllä joku raja pitää olla tässäkin touhussa.

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kot, kot 🐔. Niin. Syön enää vain muuta lihaa ja kalaa en 🐔.

• Anonyymi

On se kumma kun ei tästäkään kukaan pidä meteliä

• Anonyymi

Vainoharhaisista vöyhötyksistä pitävät meteliä vain vainoharhaiset vöyhöttäjät, kun ketään täysjärkistä ei kiinnosta vainoharhaisten ääliömäiset öyhötykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhaisista vöyhötyksistä pitävät meteliä vain vainoharhaiset vöyhöttäjät, kun ketään täysjärkistä ei kiinnosta vainoharhaisten ääliömäiset öyhötykset.

Siinä sinulle Toopelle kun et muuten usko:
        https://yle.fi/a/74-20034930

• Anonyymi

Ihmiset ovat kiinnostuneita vain valtamedioiden tuputtamista valheista. Ei niitä kiinnosta, mitä kaikkia myrkkyjä kansalle syötetään kananmunien, kanojen, tai minkä tahansa elintarvikkeiden kautta. Vain harvalla riittää aivokapasiteetti selvittämään, mitä oikeasti tapahtuu ja mitkä tahot ovat taustalla.

• Anonyymi

Pitäskö kanojen käyttää maskeja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sinulle Toopelle kun et muuten usko:
        https://yle.fi/a/74-20034930

Minä olen lukenut tuon vanhan uutisen jo kuukausi sitten. Ei se asia vainoharhaisella vöyttämisellä sieltä miksikään muutu. Te rokotevastaiset olette täysiä idiootteja, eikä täysjärkisiä kiinnosta teidän ääliömäiset vöyhötyksenne, joilla ei koskaan ole mitään tekemistä oikean todellisuuden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö kanojen käyttää maskeja ?

Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen lukenut tuon vanhan uutisen jo kuukausi sitten. Ei se asia vainoharhaisella vöyttämisellä sieltä miksikään muutu. Te rokotevastaiset olette täysiä idiootteja, eikä täysjärkisiä kiinnosta teidän ääliömäiset vöyhötyksenne, joilla ei koskaan ole mitään tekemistä oikean todellisuuden kanssa.

Sinä se olet idiootti. Oikea Juntin asenne sinulla.
        Ota vain lisää terveyttäsi heikentäviä koronapiikkejäz jotta eliitti rikastuu sinun terveytesi kustannuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se olet idiootti. Oikea Juntin asenne sinulla.
        Ota vain lisää terveyttäsi heikentäviä koronapiikkejäz jotta eliitti rikastuu sinun terveytesi kustannuksella.

Eikös sen terveyden heikkenemisen pitäisi näkyä jossain? Terveystarkastuksen perusteella terveyteni ja kuntoni on ikäisekseni eläkeläiseksi erinomainen. Kaikki arvot hyviä tai erinomaisia. Ajelen päivittäin hikisiä kymmenien kilometrin kuntolenkkejä pyörälläni ja olen viimeksi ollut kipeänä joskus yli kolme vuotta sitten.

Mutta minä elänkin oikeassa todellisuudessa, enkä häiriintyneiden vöyhöttäjien umpipimeässä ja täysin sairaassa houremaailmassa.

• Anonyymi

Broileri elää 5 viikkoa, eli talvella voi jo syödä broiskua :)

Munintakana elää 1,5 vuotta, joten 2 vuoden päästä voi taas syödä munia.

• Anonyymi

Ķaikki on rokotettuja ja kuolleita on jo yli viisi miljoonaa Suomessa...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sinä se Aivokuollut olet ja Median aivopesemä.

• Anonyymi

Mitälie hörhöjen hevonpaskaa, sellasia olla myymässäkään. :DD

• Anonyymi

Kaikki ruoka on korona rokotettu ja myös kaupasta saatavat juomat. Sinun pitää muuttaa Venäjälle, sieltä löytyy syrjäseuduilta aitoa luomua, suosittelen.

• Anonyymi

Suomessa ei kanoja rokoteta. Ulkomailla kyllä. Saat automaattisesti tehosterokotetta kun syöt jossain ruokalassa, ravintolassa, baarissa, grillillä tai grillillä.

• Anonyymi

Voi ittu olen rokotteetta pärjännyt niin nyt sitten olen syönyt sitä tietämättäni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe