Sisältävää lihaa? Mikäli näin on, en tule enää koskaan syömään sitä. Kyllä joku raja pitää olla tässäkin touhussa.
Joko kaikki Kana mitä kaupassa myydään on koronarokotetta
19
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kot, kot 🐔. Niin. Syön enää vain muuta lihaa ja kalaa en 🐔.
- Anonyymi
On se kumma kun ei tästäkään kukaan pidä meteliä
- Anonyymi
Vainoharhaisista vöyhötyksistä pitävät meteliä vain vainoharhaiset vöyhöttäjät, kun ketään täysjärkistä ei kiinnosta vainoharhaisten ääliömäiset öyhötykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhaisista vöyhötyksistä pitävät meteliä vain vainoharhaiset vöyhöttäjät, kun ketään täysjärkistä ei kiinnosta vainoharhaisten ääliömäiset öyhötykset.
Siinä sinulle Toopelle kun et muuten usko:
https://yle.fi/a/74-20034930 - Anonyymi
Ihmiset ovat kiinnostuneita vain valtamedioiden tuputtamista valheista. Ei niitä kiinnosta, mitä kaikkia myrkkyjä kansalle syötetään kananmunien, kanojen, tai minkä tahansa elintarvikkeiden kautta. Vain harvalla riittää aivokapasiteetti selvittämään, mitä oikeasti tapahtuu ja mitkä tahot ovat taustalla.
- Anonyymi
Pitäskö kanojen käyttää maskeja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinulle Toopelle kun et muuten usko:
https://yle.fi/a/74-20034930Minä olen lukenut tuon vanhan uutisen jo kuukausi sitten. Ei se asia vainoharhaisella vöyttämisellä sieltä miksikään muutu. Te rokotevastaiset olette täysiä idiootteja, eikä täysjärkisiä kiinnosta teidän ääliömäiset vöyhötyksenne, joilla ei koskaan ole mitään tekemistä oikean todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö kanojen käyttää maskeja ?
Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔Kot, kot 🐔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lukenut tuon vanhan uutisen jo kuukausi sitten. Ei se asia vainoharhaisella vöyttämisellä sieltä miksikään muutu. Te rokotevastaiset olette täysiä idiootteja, eikä täysjärkisiä kiinnosta teidän ääliömäiset vöyhötyksenne, joilla ei koskaan ole mitään tekemistä oikean todellisuuden kanssa.
Sinä se olet idiootti. Oikea Juntin asenne sinulla.
Ota vain lisää terveyttäsi heikentäviä koronapiikkejäz jotta eliitti rikastuu sinun terveytesi kustannuksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet idiootti. Oikea Juntin asenne sinulla.
Ota vain lisää terveyttäsi heikentäviä koronapiikkejäz jotta eliitti rikastuu sinun terveytesi kustannuksella.Eikös sen terveyden heikkenemisen pitäisi näkyä jossain? Terveystarkastuksen perusteella terveyteni ja kuntoni on ikäisekseni eläkeläiseksi erinomainen. Kaikki arvot hyviä tai erinomaisia. Ajelen päivittäin hikisiä kymmenien kilometrin kuntolenkkejä pyörälläni ja olen viimeksi ollut kipeänä joskus yli kolme vuotta sitten.
Mutta minä elänkin oikeassa todellisuudessa, enkä häiriintyneiden vöyhöttäjien umpipimeässä ja täysin sairaassa houremaailmassa.
- Anonyymi
Broileri elää 5 viikkoa, eli talvella voi jo syödä broiskua :)
Munintakana elää 1,5 vuotta, joten 2 vuoden päästä voi taas syödä munia. - Anonyymi
Ķaikki on rokotettuja ja kuolleita on jo yli viisi miljoonaa Suomessa...
- Anonyymi
Tätä samaa typeryyttä te aivokuolleet salaliittovouhot olette kierrättäneet täällä jo aikaisemminkin, eikä se pohjaton tyhmyys kierrättämisellä miksikään muutu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17882565/kohta-loppuu-kananmunienkin-syominen-- Anonyymi
Sinä se Aivokuollut olet ja Median aivopesemä.
- Anonyymi
Mitälie hörhöjen hevonpaskaa, sellasia olla myymässäkään. :DD
- Anonyymi
Kaikki ruoka on korona rokotettu ja myös kaupasta saatavat juomat. Sinun pitää muuttaa Venäjälle, sieltä löytyy syrjäseuduilta aitoa luomua, suosittelen.
- Anonyymi
Suomessa ei kanoja rokoteta. Ulkomailla kyllä. Saat automaattisesti tehosterokotetta kun syöt jossain ruokalassa, ravintolassa, baarissa, grillillä tai grillillä.
- Anonyymi
Voi ittu olen rokotteetta pärjännyt niin nyt sitten olen syönyt sitä tietämättäni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197