Oletko luottavainen vai epäluuloinen?

Anonyymi-ap

Kysymys naiselle. Kumpi määritelmä kuvaa sinua paremmin tutustuessasi uuteen ihmiseen? Ryntäätkö heti ystävyyteen vai katsotko pitkään ja varautuneesti väärän puun takaa?

Jos huomaat erikoista tai outoa käytöstä, näetkö siinä uhkaavia vai mielenkiintoa herättäviä piirteitä?

32

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osittain molempia. Haluan kyllä uskoa ihmisistä hyvää, mutta mm. menneiden kokemusten takia on mukana myös tervettä epäluuloa. En ryntää heti mihinkään, mutta en nyt koe katselevani minkään puunkaan takaa. Se, miten tulkitsen outoa käytöstä riippuu ihan kontekstista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­­N­y­­m­­­f­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17916424X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä ystävyys vaatii aikaa. Voin jutella niitä näitä nyt oikeastaan kenen kanssa vaan ja olla tuttu ja kaveri. Mutta ystävystyn harvoin mutta ne ovatkin sitten kestäneen kymmeniä vuosia.

    • Anonyymi

      Riippuu ehkä ihmisestä mut yleensä pyrin ottamaan toisen ihmisen ihmisenä. Tutustun helposti ihmisiin mutta tosiaan riippuu ihmisestä kuinka kemiat pelaa. Erikoinen ja outo käytös on aika laaja käsitte mutta ihmisiä kuitenkin ollaan eli sitä myöten ihmiset voi eri tilanteissa tiedostamattaankin käyttäytyä erikoisesti. Painotan että ihmisten kesken jos tutustuu niin pitäisi nyt ainakin olla kunnioittava molemminpuolinen käytös.

    • Anonyymi

      En ryntää mutta suhtaudun avoimin mielin uuteen ihmiseen. Siis ystävällisesti ja kohteliaasti. Positiivisesti. Annan tilaa.
      Olen myös hiukan sellainen tarkkailija tyyppi.
      Riippuu tietenkin miten erikoista tai outoa on käytös.
      Olen kait itsekin vähän erikoinen muiden mielestä.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä olenko itsetuhoisella päällä.. tämä riittää varmaan fiksulle ihmiselle vastauksesi.. osaa päätellä siitä oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Enemmän luottavainen. Joistakin tulee fiilis, ettei kannata. Silloin ei.

      • Anonyymi

        Non se juuri on. Jos tulee se tunne ettei kannata tutustua, niin se tunne ei muutu. Se on ehdoton ei!


    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta ja ihmisestä. EI tuollaisiin voi vastata kyllä tai ei.

    • Olen varautunut ja epäluuloinen. Tarkkailen toista aika pitkään, ennen kuin teen mielipiteen hänestä.

    • Anonyymi

      Hyvin vahvasti sekä, että ja en kumpaakaan.

      • Anonyymi

        Hämmennys ja kulku varassa on seksikästä, ajattele, se, tekee ilo...


    • Anonyymi

      ” Jos huomaat erikoista tai outoa käytöstä, näetkö siinä uhkaavia vai mielenkiintoa herättäviä piirteitä?” Mieti

      • Anonyymi

        Kyllä se on niin että erikoinen käytös tuntuu aina uhkaavalta.


      • Anonyymi

        Sekä, että tykkään just niin.


    • Anonyymi

      Hmmm. Kun ihastuu niin ei mieti rationaalisesti tai tarkkaile outouksia vaan kaikki tuntuu hyvältä henkilössä, joka aiheuttaa sydämen läpättämistä. Ihan kaikki. Sama mitä hän tekee, se on kivaa ja ok.

      Muuten rakastan erikoisia ihmisiä. Kunhan hyväntahtoisia ja lempeitä eikä julmia.

      • Anonyymi

        OOn vaan hyvän tahtoinen sadisti. Kai se on ok?


    • Anonyymi

      Ei kumpaakaan, avoin ja vastaanottavainen mutta realistinen

      • Anonyymi

        No, sehän on just siinä.


    • Uusia ihmisiä kohtaan olen aina varautunut ja vähän epäluuloinen. Pohjimmiltaan olen kuitenkin hyväuskoinen. Minun täytyy tuntea ihminen melko hyvin, että pystyn luottamaan. Lähelleni on vaikea päästä.
      Hyväuskoisella tarkoitan sitä, että uskon ihmisistä helposti hyvää ja en usko ihmisellä normaalisti olevan mitään pahaa tarkoitusta ketään taikka mitään kohtaan.
      Joistakin ihmisistä sitten aistin todella nopeasti ne pahat aikeet, vaikka ei tämä varsinaisesti mitään signaalia siihen suuntaan antaisikaan.
      Erikoinen/outo käytös, se riippuu aina siitä, millä tavalla tällainen käytös ilmenee ja missä tilanteessa. Mutta näin yleisesti ottaen se merkitsee mulle lähes poikkeuksetta uhkaa.

      • Minä koen aika samalla tavalla tuon. Aistin helposti sen, jos toinen vaikuttaa epärehelliseltä ja uhkaavalta. Sitten en yritä edes tehdä tuttavuutta sellaisen kanssa. Samoin sen aistii nopeasti, jos toinen on mukava, ja on helppo tehdä tuttavuutta. Niitä vaan on harvemmassa sellaisia, jostain syystä.


    • Anonyymi

      Erikoiset oudot ihmiset on parhautta ,herättää mielenkiintoa.
      Kukapa ei rakastaisi ja ihailisi poikkeuksellisia rohkeita ihmisiä,jotka elää jotenkin muuten kuin pikkuporvarilliset tai keskiluokkaiset auto talo kultainennoutaja 2 mukulaa...

      Kun joku onkin taiteilija, tai reppureissaaja,hippi,boheemi, tai extracharmantti...

      Mutta ihastuminen tai rakkaus ei liity mihinkään mieltymykseen, jonka voi valita, että "pidän tällaisista ja tällaisista ja näistä en ..." se vain tapahtuu

    • No se vähän riippuu tilanteesta.. taidan silti olla vähän varautunut.

      No erilaisuus voi olla rikkaus😌 mielenkiintoista siis..

    • Anonyymi

      se, hetki ku must saadaa hyvä uskoinen...

    • Anonyymi

      Se tunne kun mieleen hiipii aavistus, että kaikki on teatteria.

    • Anonyymi

      Sen oon oppinut, ettei ihmisiltä kannata odottaa kauhean paljoa. Muuten joutuu pettymään. Aina. Varauksella vähän ja mielellään vähitellen tutustun. Toisten kanssa joskus nopeammin.

    • Anonyymi

      Olen nykyään aika epäluulonen. En ollut samanlainen 18-26 vuotiaana nuorena aikuisena. Tämän epäluulon on mulle antanut miehet oppina. Miehet ovat olleet mulle opettajia ja kasvattajia,joiden tekojen ja niistä selviytymistaistelujeni avulla olen oppinut naiivista Prinsessasatu rakkauksiin uskovasta epäluuloiseksi.

      Mutta se ei rajotu pelkästään parisuhde alueelle. Olen yhtä varovainen ihan minkä tahansa uuden ihmisen seurassa. Mä pysyttelen etäämmällä ja lyön mun ja muiden ihmisten väliin muurin. Mua pääsee tietyn matkan päähän lähelle, mutta sen jälkeen iskee muuri eteen.

      Mua tuskin tuntee kovin moni hyvin, vaikka fyysisesti viettäisi arjessa aikaa samassa tilassa kanssani. Uudet suhteet vaatii kanssani kärsivällisyyttä koska ekan vuoden joutuu vakuuttaan mulle että on aidosti musta kiinnostunu eikä yritä käyttää mua jotenkin hyväksi (esim. panona)

      Niin mun kanssa jokanen askel on hidas, vaikka päästän mun elämääni ja kykenen suhteisiin, mutta takaraivossa kiusaa ajatus et onks tolla joku taka-ajatus. Käyttääks se mua jotenkin hyväks? Mitä se haluu musta? Mihin se pyrkii?


      Enkä siis valehtele kun sanon että eka vuosi menee pelkästään siihen että mut saadaan vakuutettua että mun kanssa ollaan tosissaan.

      Jos mies ei jaksa ja lähtee meneen, niin mulle se on todiste että olin oikees. Haki musta vaan jotain helppoo panoo eikä ollu tosissaan. Ja sit mua ei oikein ees kiinnosta vaikka lähtee kun mielestäni mä säästyin kusetukselta.

      Tiedostan itsekin että väkivaltasuhde on tehny musta tosi tosi tosi skeptisen miehiä kohtaan erityisesti, mutta myös kaikkiin muihin, kun sillon kun apua tarvitsin ja hain koko yhteiskunnan jokainen tuki petti mut.

      Tiedättekö miltä tuntuu kun tuntuu että on yksin ja taistelee henkensä edestä selvitäkseen hengissä ja minkä puoleen tahansa sä käännyt sulle sulle lyödään ovi päin naamaa eikä uskota?

      Se opettaa ettei kannata luottaa kehenkään, koska kukaan ei ole luottamuksen arvonen vaan kääntää selkänsä ja pahimmillaan haukkuu huomiota hakevaks valehtelijaksi. Ammatti-ihmisetkin käänsi selkänsä. Liekö liian paljon nähny, niin turtunu? Ei enää jaksanu avata silmiään ja olla hereillä näkemään ja kuulemaan. Jos ois nähny: ois nähny nuoren naisen joka hajalla ja jonka puolesta mies puhuu ja pyrkii johtaan keskustelua ja hallitseen tietoa mitä naispuolinen antaa ja nuori nainen ilmaisee peläten sanojaan miehen kontrolloidessa vieressä että auttakaa mut pois ton luota.

      Mutta mä selvisin, sillä viimein joku kuunteli ja auttoi.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Alan epäileen ettet ole siitä exästäs eroon päässy. Tee ilmotus kun näyttää jahtaavan sua vieläkin.

        Noi kirjotukset viittaa exäs kantavan kaunaa ja haluavan satuttaa sua edelleen.

        Soita poliisille ja tee ilmotus siitä


      • Anonyymi

        Neuvon sua ettet enää vastaa sen kiusaan täällä vaan hiljaisuudessa ilmotat kaikki suoraan poliisille.

        Tee se hiljaisuudessa. Enempää et provosoidu kiusasta. Tee vaan ilmotukset kaikista mitä tulee tänne.


    • Anonyymi

      Oon haasatavaa seuraa.. eiks oo kivaa

    • Anonyymi

      Katson aina ihmisessä miten sanat ja teot mätsää.

    • Anonyymi

      Ottavainen ja silloin tällöin hankaavainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe