Susi huutelee kuopassaan

Hyvää yötä. 🐺🎶🌝

51

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit toivottaa Netalle erikseen hyvää yötä.

    • Mitä sinä siellä kuopassa? 😃 tuu pois sieltä.

      • Yritän kyllä. 😁


      • Nyt on salilla hikkoiltu. Sitten suihkuun... Jossain vaiheessa petiinkin... Pitää vähän syödä ensin. :)


    • Hyvää yötä Netalle ihanalle. 😊

      • Anonyymi

        tulihan se sieltä kun pyydettiin . siis toivottaa netalle hyvää yötä. Hän varmasti lukee joka ilta suden toivotukset hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tulihan se sieltä kun pyydettiin . siis toivottaa netalle hyvää yötä. Hän varmasti lukee joka ilta suden toivotukset hänelle.

        Aivan saletisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tulihan se sieltä kun pyydettiin . siis toivottaa netalle hyvää yötä. Hän varmasti lukee joka ilta suden toivotukset hänelle.

        Varmaan edes tiedä, kuka olen.


      • ja voit ottaa ne estotkin jo pois. Ei niitä tarvitse. En kuitenkaan viestiä laita, kun lupasin olla laittamatta. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja voit ottaa ne estotkin jo pois. Ei niitä tarvitse. En kuitenkaan viestiä laita, kun lupasin olla laittamatta. 😊

        eikö toi ole vainoharhaista. Sä oot sata varma että netta lukee näitä sun viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö toi ole vainoharhaista. Sä oot sata varma että netta lukee näitä sun viestejä.

        Ei satavarma voi olla ikinä mistään.


      • Sellaisena symboolisena eleenä, että vanhat kaunat on nyt unohdettu.


      • En minä tungeksi viestein, enää ikinä kenenkään someen tai muuhun vastaavaan, ilman henkilökohtaista lupaa. Sen olen oppinut. En myöskään lähesty naisia. Ne saa itse lähestyä, sillä ainakin varmistaa sen, että kiinnostusta on sillä toisellakin, eikä vain itsellä yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tungeksi viestein, enää ikinä kenenkään someen tai muuhun vastaavaan, ilman henkilökohtaista lupaa. Sen olen oppinut. En myöskään lähesty naisia. Ne saa itse lähestyä, sillä ainakin varmistaa sen, että kiinnostusta on sillä toisellakin, eikä vain itsellä yksin.

        Eiköhän netta tiedä kelle on laittanut some-estot. eiköhän siellä somessa näy kelle on laittanut estot. Jos on unohtanut sut niin silloin et ole hänen mielessään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tungeksi viestein, enää ikinä kenenkään someen tai muuhun vastaavaan, ilman henkilökohtaista lupaa. Sen olen oppinut. En myöskään lähesty naisia. Ne saa itse lähestyä, sillä ainakin varmistaa sen, että kiinnostusta on sillä toisellakin, eikä vain itsellä yksin.

        Kuule kun nettaa ei kiinnosta. Hän saa kyllä suhun yhteyden jos haluaa sut elämäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän netta tiedä kelle on laittanut some-estot. eiköhän siellä somessa näy kelle on laittanut estot. Jos on unohtanut sut niin silloin et ole hänen mielessään.

        No sitähän minä olen myös tässä sanonut, että tuskin edes muistaa laittaneensa estoja. En ole hänen mielessä varmaan ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun nettaa ei kiinnosta. Hän saa kyllä suhun yhteyden jos haluaa sut elämäänsä.

        Juu ja ei varmaan ole syytä, miksi haluaisi. Tasokkaampaakin seuraa löytyy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja ei varmaan ole syytä, miksi haluaisi. Tasokkaampaakin seuraa löytyy.

        miksi 19 vuotiaan teinin pitäis olla 50 vuotiaan miehen ystävä. Mitä yhteistä teillä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi 19 vuotiaan teinin pitäis olla 50 vuotiaan miehen ystävä. Mitä yhteistä teillä on?

        Sulle kun tuo on niin iso ongelma, en osaa sitä sinulle selittää mitenkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle kun tuo on niin iso ongelma, en osaa sitä sinulle selittää mitenkään.

        No kait teillä on jotain yhteistä kun haluat pitää yhteyttä nettaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kait teillä on jotain yhteistä kun haluat pitää yhteyttä nettaan?

        esim mitä puheenaiheita teillä on


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kait teillä on jotain yhteistä kun haluat pitää yhteyttä nettaan?

        Koko ajan on ollut kysymys siitä, että jos hän haluaa. En minä tässä ole yrittänyt ketään aivopestä ja manipuloida. Ihmeellisiä väärinymmärtämisiä koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        esim mitä puheenaiheita teillä on

        Tarviiko niitä nyt tässä ruotia ja miettiä erikseen. Onhan Prinsessakin nuori, ja hänen kanssa olen rupatellut niitä näitä. Miten ihmeellistä sen juttelun pitäisi olla että kelpaa sanoa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koko ajan on ollut kysymys siitä, että jos hän haluaa. En minä tässä ole yrittänyt ketään aivopestä ja manipuloida. Ihmeellisiä väärinymmärtämisiä koko ajan.

        no kait te juttelitte vai tuijotitko monttu auki netan silmiä? Kai te jostain olette puhuneet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tarviiko niitä nyt tässä ruotia ja miettiä erikseen. Onhan Prinsessakin nuori, ja hänen kanssa olen rupatellut niitä näitä. Miten ihmeellistä sen juttelun pitäisi olla että kelpaa sanoa?

        esim harrastukset, vapaa-ajan vietto tavat, tulevaisuuden suunnitelmat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim harrastukset, vapaa-ajan vietto tavat, tulevaisuuden suunnitelmat .

        Prinsessa käy lenkillä,töissä ja suihkussa ja nukkumassa. Sen hän on kertonut. Hän ei ole puhunut esim tulevaisuuden suunnitelmista .millaista työtä haluaa tehdä kun valmistuu ammattiin. Eikö sua oikeesti kiinnosta prinsessan tulavaisuuden suunnitelmat. vaan se että hän menee ja pääsee töistä,syö,nukkuu ja käy suihkussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kait te juttelitte vai tuijotitko monttu auki netan silmiä? Kai te jostain olette puhuneet?

        Olenhan sen jo kertonut... Emme ole jutelleet oikeasti kunnolla mistään. En minä saanut silloin suutani auki, kun vielä olisi ihan normaalisti voinut tutustua ihmiseen ihmisenä. Meni aika vaikeaksi sitten kun olin niissä tunteissa, en uskaltanu edes hengittää vieressä. Ihan pöhköksi tulin silloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa käy lenkillä,töissä ja suihkussa ja nukkumassa. Sen hän on kertonut. Hän ei ole puhunut esim tulevaisuuden suunnitelmista .millaista työtä haluaa tehdä kun valmistuu ammattiin. Eikö sua oikeesti kiinnosta prinsessan tulavaisuuden suunnitelmat. vaan se että hän menee ja pääsee töistä,syö,nukkuu ja käy suihkussa.

        No sellaista se joskus on, ettei pääse syvemmälle. En halua liikaa udella, jos vaikuttaa siltä ettei halua kaikkea kertoa. Mutta ei kaikkea tarvitse heti kertoakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        esim harrastukset, vapaa-ajan vietto tavat, tulevaisuuden suunnitelmat .

        Niin... No tuollaisia voi jutella jos tuntee ihmistä muutenkin kuin nimeltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan sen jo kertonut... Emme ole jutelleet oikeasti kunnolla mistään. En minä saanut silloin suutani auki, kun vielä olisi ihan normaalisti voinut tutustua ihmiseen ihmisenä. Meni aika vaikeaksi sitten kun olin niissä tunteissa, en uskaltanu edes hengittää vieressä. Ihan pöhköksi tulin silloin.

        eli tuijotit 17 vuotiaan tytön silmiä monttu auki. hieno oli teidä ensi tapaaminen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... No tuollaisia voi jutella jos tuntee ihmistä muutenkin kuin nimeltä.

        eli prinsessalta ei voi kysyä millaista työtä hän haluaa tulevaisuudessa tehdä tai mitä puuhaa töiden jälkeen muuta kuin käy lenkillä. Eikö prinsessa ikinä puhu kenenkään kanssa. Hän on tosi yksinäinen 23 vuotias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli tuijotit 17 vuotiaan tytön silmiä monttu auki. hieno oli teidä ensi tapaaminen

        Tytöllä oli kyllä enemmän monttu auki silloin jos oikein muistan, ja hänellä jäi työkaverin kanssa juttu kesken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli prinsessalta ei voi kysyä millaista työtä hän haluaa tulevaisuudessa tehdä tai mitä puuhaa töiden jälkeen muuta kuin käy lenkillä. Eikö prinsessa ikinä puhu kenenkään kanssa. Hän on tosi yksinäinen 23 vuotias.

        Kyllä hän minun kanssa juttelee...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tytöllä oli kyllä enemmän monttu auki silloin jos oikein muistan, ja hänellä jäi työkaverin kanssa juttu kesken.

        ja sä menit siihen väliin tuijottaa netan silmiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hän minun kanssa juttelee...

        niin on ollut tänään niin puhelias, ai että sitä prinsessan puheen määrää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sä menit siihen väliin tuijottaa netan silmiä.

        En mennyt kenenkään väliin vaan kävelin ohitse ja näin hänet ekan kerran siinä. Myöhemminkin monta kertaa kävi vähän sama juttu. Se oli sellaista teini-ihastumista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mennyt kenenkään väliin vaan kävelin ohitse ja näin hänet ekan kerran siinä. Myöhemminkin monta kertaa kävi vähän sama juttu. Se oli sellaista teini-ihastumista.

        Niin nettahan rakastaa sua oli some estot tai potkujen aiheuttaminen niin rakkaus säilyy ...suden puolelta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nettahan rakastaa sua oli some estot tai potkujen aiheuttaminen niin rakkaus säilyy ...suden puolelta

        Niin... Entä sitten?


    • No, eipä tänne kukaan tule hyvää yötä toivottamaan, joten turha näitä on enää tehdä.

      • Hyvää yötä 😊


      • mustasusi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä 😊

        Katsotaan nyt miten tässä saa unta... Nyt kävin vasta suihkussa ja vielä syödäkin ajattelin...


      • mustasusi kirjoitti:

        Katsotaan nyt miten tässä saa unta... Nyt kävin vasta suihkussa ja vielä syödäkin ajattelin...

        Selviän kyllä todella vähillä unilla työvuoron läpi. Rankemmalta se vaan tuntuu kun ei tahdo jaksaa siellä sitten, mutta jotenkin sinnikkyydellä aina kuitenkin…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Selviän kyllä todella vähillä unilla työvuoron läpi. Rankemmalta se vaan tuntuu kun ei tahdo jaksaa siellä sitten, mutta jotenkin sinnikkyydellä aina kuitenkin…

        Kyllä sitä nuorena jaksaa... :) Vaikka sanovat että vanhana ei tarvitse niin paljon unta, mutta minä en taida olla vielä tarpeeksi vanha.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä nuorena jaksaa... :) Vaikka sanovat että vanhana ei tarvitse niin paljon unta, mutta minä en taida olla vielä tarpeeksi vanha.

        Tuon oon kuullut niin monesti😁 että kyllä nuorena jaksaa. Joo onhan siinä kai eroa, että parikymppinen jaksaa niitä työputkia ja vuorotyötä fyysisesti paremmin kuin kuuskymppinen. Mutta sillä henkisellä jaksamisella ei ole iän kanssa mitään tekemistä, sitä oon aina sanonut.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tuon oon kuullut niin monesti😁 että kyllä nuorena jaksaa. Joo onhan siinä kai eroa, että parikymppinen jaksaa niitä työputkia ja vuorotyötä fyysisesti paremmin kuin kuuskymppinen. Mutta sillä henkisellä jaksamisella ei ole iän kanssa mitään tekemistä, sitä oon aina sanonut.

        Totta näin tietysti. Kyllä se väsymys ja unenpuute rasittaa nuorta ihan yhtä paljon.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä 😊

        Minä siirryn nyt makkariin odottelemaan unta... 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä siirryn nyt makkariin odottelemaan unta... 😊

        Noniin toivottavasti nukkumatti on nyt skarppina ja heittää ne hiekkansa nyt hyvissä ajoin oikeaan paikkaan😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin toivottavasti nukkumatti on nyt skarppina ja heittää ne hiekkansa nyt hyvissä ajoin oikeaan paikkaan😁

        Heittää ne sängylle, niin sitten on aika ikävä nukkua... 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Heittää ne sängylle, niin sitten on aika ikävä nukkua... 😁

        Olisi inhottavan karheaa😕


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      941
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe