Aamutuimaan. Kahvi tippuu, vettä sataa ja on mukavaa. ☕🐺🥪
Huomenia tänne
88
1146
Vastaukset
Aamutauko töissä meneillään☕️
- Anonyymi
Kas kas.. Oletkohan se sinä, mustasusi? https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009697805.html
Ok. No voin poistua täältä kokonaan. Se on tahtonne selvästi. Eipä täällä mitään minulle edes ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. No voin poistua täältä kokonaan. Se on tahtonne selvästi. Eipä täällä mitään minulle edes ole.
Älä taas valehtele. Viimeksikään et poistunut vaikka sanoit niin. Haet sääliä ja huomiota tollasella uhkailulla.
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas valehtele. Viimeksikään et poistunut vaikka sanoit niin. Haet sääliä ja huomiota tollasella uhkailulla.
Ei kiinnosta sinun kanssa täällä väitellä. mitään muutahan täällä ei enää nykyisin tapahdu. Netta ei täällä ole eikä minulle kirjoittele, joten turhaa on ollut täällä ollo. Ja tuota veetuilua aiheesta on saanut jo kuunnella kokonaisen vuoden putkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Voit rutkuttaa jollekin toiselle ja valittaa sielusi kyllyydestä.
- Anonyymi
Oli muuten aika sama kuin sudella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta sinun kanssa täällä väitellä. mitään muutahan täällä ei enää nykyisin tapahdu. Netta ei täällä ole eikä minulle kirjoittele, joten turhaa on ollut täällä ollo. Ja tuota veetuilua aiheesta on saanut jo kuunnella kokonaisen vuoden putkeen.
Oliko eilen vai toissa päivänä kun uhkailit jättää palstat. Mutta näin sinä olet vielä täällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voit rutkuttaa jollekin toiselle ja valittaa sielusi kyllyydestä.
Hienoa kun poistut- en jää kaipaa. mutta et sä mihinkään lähde täältä. Turha mua on haukkua siitä että jäät palstoille.
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun poistut- en jää kaipaa. mutta et sä mihinkään lähde täältä. Turha mua on haukkua siitä että jäät palstoille.
Et ole minulle kukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et ole minulle kukaan.
joko meet
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikä luulet olevasi?
mikä itse. Uhkailet toista päivää jättäväsi palstat mutta et tee sitä. miksi uhkailet jättää jos et tee sitä. Luuletko etten näe sun juttuja täällä.
Anonyymi kirjoitti:
mikä itse. Uhkailet toista päivää jättäväsi palstat mutta et tee sitä. miksi uhkailet jättää jos et tee sitä. Luuletko etten näe sun juttuja täällä.
Minua ei kiinnosta. Sinä se näytät olevankin ainoa joka näitä mun juttuja täällä noin tarkkaan seuraa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta. Sinä se näytät olevankin ainoa joka näitä mun juttuja täällä noin tarkkaan seuraa.
Mulla ei ole dementiaa samalla tavalla kuin sulla.
- Anonyymi
Ihana kuva.
- Anonyymi
Ihana kuva.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sulle ole. Mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole dementiaa samalla tavalla kuin sulla.
Mitä horiset? Mene nyt kun lupasit mies.
Oot daiju, suorastaan pöljä.
Mut sinähän jo asutkin dementiatalossa. Mummojen kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Mitä horiset? Mene nyt kun lupasit mies.
Oot daiju, suorastaan pöljä.
Mut sinähän jo asutkin dementiatalossa. Mummojen kanssa.Olen täällä ihan sinua ärsyttääksesi. Vitutaako?
Lähden oikean elämän ja harrastuksen pariin nyt.
- Anonyymi
hieno homma. mä olin jo päivällä pois .
Anonyymi kirjoitti:
hieno homma. mä olin jo päivällä pois .
No hyvä. Niin olin minäkin töissä.
- Anonyymi
Sun harrastus on vessassa med nyrkkikyllikki.
Anonyymi kirjoitti:
Sun harrastus on vessassa med nyrkkikyllikki.
Mene nyt rassaamaan sitä mopoas.
- Anonyymi
Olet, ollut parasta, seuraa, koskaan täällä palstalla,
ja, toivon sinulle unelmien elämää,
joka, tieteen hurjan kehityksen, myötä, toivottavasti ikuisesti jatkuisi,
ja, samoin rakkaillesi,
jos, toiveet, antavat, myöden jo lähivuosina,
=)
N- Anonyymi
Taas yksi Netta. Susi menee taas sekasin koska taas yksi aito Netta on palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi Netta. Susi menee taas sekasin koska taas yksi aito Netta on palstalla.
Tämän nimi on Paksu Pekka. Ei ole mikään netta. Sinä et ole palstalla ollut niin kauan että tietäisit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tämän nimi on Paksu Pekka. Ei ole mikään netta. Sinä et ole palstalla ollut niin kauan että tietäisit.
totta. en ole ollut niin pitkään.
Anonyymi kirjoitti:
totta. en ole ollut niin pitkään.
Niin, sitten et voi kovin paljon sanoa siitä, mitä kaikkea minä olen täällä ehtinyt nähdä ja kokea.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, sitten et voi kovin paljon sanoa siitä, mitä kaikkea minä olen täällä ehtinyt nähdä ja kokea.
tiesitkö susi että sun vanhat viestit palstaprinssinä ja nimettömänä löytyy googlen kautta.
Anonyymi kirjoitti:
tiesitkö susi että sun vanhat viestit palstaprinssinä ja nimettömänä löytyy googlen kautta.
Totta kai ne löytyy. Olen niitä sieltä etsinyt itsekin monesti. Mutta se ei ole edes koko tarina, kun olen ollut täällä ennen rekkautumista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Totta kai ne löytyy. Olen niitä sieltä etsinyt itsekin monesti. Mutta se ei ole edes koko tarina, kun olen ollut täällä ennen rekkautumista.
no sori susi mutta sut tunnistaa niistä kirjoituksista ilman nimimerkkiäkin.
Anonyymi kirjoitti:
No siinä ainakin tulee selväksi, etten ole mikään trolli ja palstahahmojen tehtailija, vaan aina ollut oma itseni täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kävit taas nettaa leikkimässä tuolla toisessa ketjussa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kävit taas nettaa leikkimässä tuolla toisessa ketjussa.
Sain hyvät naurut taas. Koita tajuta ettei netta tule tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Sain hyvät naurut taas. Koita tajuta ettei netta tule tänne.
Luulitko että uskoin sekuntiakaan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Luulitko että uskoin sekuntiakaan?
eikö vaan niin sukunimeni loppuu äähän
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tunne sinua, jos loppuu äähän.
loppuu n kirjaimeen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä nyt alkoi kalastelu...
eli on nen loppuinen. kiitti. pistän hänelle viestiä. asuu jyväskylässä
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä viestiä kelle haluat. En näe tuossa kylläkään mitään järkeä. Haluat vaan pilata ihmisten elämät. Olet todella kipeä yksilö.
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo muualta tullut vastauksia?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Laita sinä viestiä kelle haluat. En näe tuossa kylläkään mitään järkeä. Haluat vaan pilata ihmisten elämät. Olet todella kipeä yksilö.
jes eli löysin oikean netan. alkaako pelottaa
Anonyymi kirjoitti:
jes eli löysin oikean netan. alkaako pelottaa
Miksi pitäisi pelottaa? Sinähän siinä itsestäsi hölmöä teet. Tuskin kukaan ymmärtää, mitä tuolla tavoittelet ja luulet saavasi aikaan. Pelkkä kiusanhenki olet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko jo muualta tullut vastauksia?
ei mutta nyt taisin löytää oikean netan. alkaako pelottaa kun laitoin hänen kavereilleen saman viestin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi pitäisi pelottaa? Sinähän siinä itsestäsi hölmöä teet. Tuskin kukaan ymmärtää, mitä tuolla tavoittelet ja luulet saavasi aikaan. Pelkkä kiusanhenki olet.
Koska netta saa nyt tietää susta. ja se on oikein
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten niin nätisti laitoin että pyydän anteeksi kun häiritsen jne.
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin nätisti laitoin että pyydän anteeksi kun häiritsen jne.
Olet mielestäsi nyt joku sankari sitten?
Ei edes ole... Minulle on yks hailee. Joko hän vihastuu siitä. Ei tuumaa mitään. Tai sitten kaikki on ok. Ja minulle alkaa olla yksi lysti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet mielestäsi nyt joku sankari sitten?
miksi netta ei saa tietää susta ja kuvien katselusta. ja rakastumisesta
En jaksa välittää enää yhtään mistään... Ei täälläkään ole enää sydämet vilkkuneet ruudulla aikoihin. Kaikki on vaan tätä yhtä ja samaa lässytystä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei sitä jo tiedä, niin tuskin sillä tiedolla mitään tekee sitten.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei edes ole... Minulle on yks hailee. Joko hän vihastuu siitä. Ei tuumaa mitään. Tai sitten kaikki on ok. Ja minulle alkaa olla yksi lysti.
miks olet noin loukkaantunut jos minulla on väärä netta
Anonyymi kirjoitti:
miks olet noin loukkaantunut jos minulla on väärä netta
Koska sinä haluat minulle pelkkää paskaa. Ei tuolla ole mitään muuta tarkoitusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska sinä haluat minulle pelkkää paskaa. Ei tuolla ole mitään muuta tarkoitusta.
Eihän sulla ole mitään hätään jos kyseessä on väärä netta. miksi olet tuollainen jos ei ole mitään pelättävää
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla ole mitään hätään jos kyseessä on väärä netta. miksi olet tuollainen jos ei ole mitään pelättävää
No ennen pitkään tulee se oikea kohdalle kun jokaiselle laitat sitä viestiä. Vaikka voi siinä hetki mennä kun niitä laittelet. Mitä järkeä tuossa on? Kerropa se? Mitä luulet saavuttavasi tuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii-i.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLLLLLÄ.
Anonyymi kirjoitti:
Nii-i.
Ja entäs sitten? Niissä kun ei ole kertaakaan mitään pahaa kirjoitettu kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppuu n kirjaimeen
Sukunimi kuusi kirjainta.
Eka on p.
Vika on n. Anonyymi kirjoitti:
Eka on p.
Vika on n.Nämä kirjainleikit on nyt leikitty. Kaikki leikit on nyt ohi. Voitte kerätä ne lelut siitä hiekkalaatikolta nyt pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaan tyttärelleen isän touhuista. Näin tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska netta saa nyt tietää susta. ja se on oikein
Pian menee tyttärelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppuu n kirjaimeen
Eka p.
Vika n. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä nyt alkoi kalastelu...
Hiljaisuus myöntymisen merkki
- Anonyymi
Jos minua haluaa joku tuijotella, ei haittaa.
Mä olen vain mä. Ainutlaatuinen. Ihminen. Kädellinen. Neandertalilailainen. - Anonyymi
🦍🐥
- Anonyymi
🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤.......
- Anonyymi
Tipu-tii-Tipu-tii….mistä tulit sinä tänne?
Tuntureilta Lapinmaan ja olen ystävänne.😘
Eipä ole millään enää mitään väliä.
- Anonyymi
susi kusessa olet nyt
Anonyymi kirjoitti:
susi kusessa olet nyt
Sitten olen. Elämäni on ollukin ihan pelkkä paska syntymästä saakka.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitten olen. Elämäni on ollukin ihan pelkkä paska syntymästä saakka.
ei kannattais kaikkea kertoa julkisesti
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Myöhäistä katua.
sä olit niin tyhmä että sain selvitettyä oikean henkilön
- Anonyymi
❤️Aidolla rakkaudella on aina väliä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä.
Hyvää yötä ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165