Katselua saunassa

Anonyymi-ap

Mä tykkään seurata suuria kyrpiä saunassa,on vaan merkillistä kuinka jäätäviä kyrpiä jollain on,ja ihan levossa...jollain lauteilla saakka makaa kun istuvat lauteilla,kyllä toisten kelpaa.....

12

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurempi levossa kasvaa vain vähän valmiustilassa, mutta levossa pienempi voi kasvaa suunnilleen samoihin mittoihin kuin edellinen.

Mutta kannataa elää savuttomasti, normipainoisena, liikunnallisena ja terveellisesti ilman roskaruokaa, jotta se veitikkakin olisi pidempään hyvässä kunnossa.

Mikään ei voita naisia.

• Totta. Monilla miehillä on uskomattoman komeita kulleja heilumassa jalkovälilssään. Niitä on mukava katsella. Eikä minua aina edes kiinnosta paljonko vielä paisuisivat jäykistyessään. Siinä tilassa niitä harvoin pääsee näkemään, mutta onneksi velttoina pääsee.

• Anonyymi

Tätä just tarkoitan. Vaan katselemisen ilosta nauttii suurista kyrvistä....

• Anonyymi

Kiitos tiedoista.

Niilo 11-v.

• Anonyymi

Annan mielellään katsella isoa kaluani saunoissa ja suihkussa. Kylpälässä mukava lähteä huoneesta suoraan pillun päältä saunaan kalu turpeana. Suihkussa vasta saunan jälkeen kalun pesu.

• Anonyymi

Ja tuokin vain unelmissas onneton eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuokin vain unelmissas onneton eunukki

Semmostahan se sun elämäs Niuvanniemellä on. Lääketokkuraisen unelma elämää.

• Anonyymi

Tuhmeeli oot,ei noin saa kiusata...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä tykkään kuvitella ylälauteelle istumaan vierekkäin kaksi naista. Heidän ihonsa on aivan hiestä märät ja sitten he alkavat hyväilemään toisiaan. Ensin rintoja ja vartaloa, sitten suutelemaan antautuneesti ja lopulta toinen nostaa jalkansa toisen naisen jalan yli ja he siirtyvät istumaan lähemmäs lauteen etureunaa, jotta saavat haarat paremmin levälleen. Siitä he jatkavat toistensa pillujen hyväilyä, kauniisti ympäri vulvaa ja vähitellen keskittyen klitorikseen ja sormien sisään laittoon. Lopulta he pyytävät minut mukaan leikkiin, kysyvät että kumman sisään haluan ensin.
      Tällainen on minun suosikki saunafantasia. Joskus siihen mahtuu toinen mies naisten väliin istumaan.

• Anonyymi

Haluutko katella kun runkkaan autossa. JKL

• Anonyymi

Kerran oon nähnyt livenä kun mahti kyrpä seisoi,kaveri sammui saunalle ja yhtäkkiä kyrpä nousi kovaksi,oli pikkasen kiihottavaa katsella näkymää

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2221
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1742
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1430
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1427
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1373
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      366
      1171
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      334
      1123
    Aihe