Kuka on se kankoonpeeläisillä huoltamoilla päivät pitkät istuva varmaan yli kuusikymppinen ukko, joka kovaan ääneen mölköttää tarinoitaan ja mielipiteitään jotka ovat aivan vajaita. Koko ajan äänessä,mekkala kuuluu jo ovelle. Lapset pelkäävät. En kyllä koskaan enää mene niille huoltamoille joissa tuo paroni Munchenhausen istuu elämäntarinoitaan iskemässä. Ostais edes jotain.
Onko kellään tietoa tästä miehestä?
13
2089
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata välittää. Ite nähny sen ukon monta kertaa. Ei taida olla kaikki muumit laaksos.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17918773E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Missäs huoltamolla? Haluan nähdä nähtävyyden. Ei kai tarkoiteta Juhantalon Kakesäädintä? T. Tourist
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Mene sinä mielenterveystoimistoon. Tiesitkö muuten että jokaisen sun häirikköviestin ip-osoite on näkyvissä. Peilaaminen vähän vielä kesken niin voidaan julkaista sun nimesi kääkkä
- Anonyymi
Toivottavasti saatte pisn ton selville
- Anonyymi
Millaisella autolla tämä möykkääjä liikkuu?
- Anonyymi
Anna kaikkien kukkien kukkia. Et sinä tai sun muksut ole maailman napa, tekee hyvää niillekin oppia maailman monimuotoisuutta. Kuuntele ukon juttuja, voit oppia jotain.
- Anonyymi
Mukava mies ja hyvät tarinat/kannanotot asioihin.Tosissaan tai ei,jokainen voi itse miettiä tykönänsä.Tälläisiä tarinan kertojia saisi olla enemmänkin,ne jää mieleen rutisijat ei.Kylmäasemat on kaltaisiasi mielensäpahoittajia varten.
- Anonyymi
Tyypillinen sillikauppias.
- Anonyymi
Ei ole lapsia minulla, mistä te hullut kankoonpeeläiset taas puhutte.
- Anonyymi
Mistä tiedät että istuu päivät pitkät jos et itse kyttää aamusta iltaan viereisessä pöydässä?
- Anonyymi
Mitä sillä tiedolla teet?Kuumottaako vanhan panomiehen maine noin paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913