Vaikka ei ole edes politiikkassa enää mukana?
On tämä ihme maa tämä Suomi.
Helppo se on laatia mitä tahansa kun ei itse ymmärrä mitään nykymeuja siitä miten vaikeaa töitä on nykyään saada.
https://kauppakamari.fi/wp-content/uploads/2023/02/Elinkeinoelaman-hallitusohjelmatavoitteet-2023.pdf
Mitä se Häkämies näitä leikkauslistoja laatii
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
EK mies elää jossain menneessä ajassa, luulee että töitä saa kuka tahansa joka vain niitä hakee.
- Anonyymi
Ruikuttaja on .. halitusohjelmas Con pantu sovittu jo rikkaitten veronalennus .. kkyl hääkämies saa noi saa viissataa eccuu lisää rahhaa kukaudessa ..
- Anonyymi
Kuka vain voi esittää säästöjä
- Anonyymi
On tämä ihme touhua, täysin korruptio maa koko Suomi.
- Anonyymi
Ei kai nyt se valtion omistusten myynti sentään unohtunut listalta?
Sillähän taataan, että leikata pitää myös jatkossa, koska valtion omistustulot pienenevät.
Meneehän me myynnit nyt varmasti niin, että Häkämies itsekin niistä jotain tienaa, jotakin kautta... - Anonyymi
Missä LEIKKAUSLISTA viipyy sosialisti ? Puoli vuotta on odoteltu.
Leijona syököön kaikki vasemmistolaiset.- Anonyymi
Et taida olla sieltä terävimmästä päästä?
Radio ja TV sekä lehdet kaikki olet pitänyt kiinni, kun et seuraa mitä tässä maassa oikein tehdään.
- Anonyymi
Täytyy leikata, että on vara myydä. Ja kun leikkaa, on sitten pakko myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691