Akaan sateenkaarimessu kaatui vastustukseen – pappi: ”Änkyrät haluavat estää toiminnan, johon seurakunnalla on tahtotilaa”
Ylen juttu aiheesta: https://yle.fi/a/74-20039616
https://eroakirkosta.fi/
Yle: Akaan sateenkaarimessu peruuntui, pappi kutsuu vastustajia "änkyröiksi"
13
594
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri osa prideporukasta on agressiivisia. Kävät normaalien ihmisen kimppuun.
- Anonyymi
Enpä ole aikoihin saanut lukea yhtä typerää kommenttia.
Toisaalta, vajakeilta on lupa odottaa mitä tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole aikoihin saanut lukea yhtä typerää kommenttia.
Toisaalta, vajakeilta on lupa odottaa mitä tahansa.Älä välitä. Eihän tuo vajaaälyinen apukoululainen osaa edes kirjoittaa: ”kävät”.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt pienintäkään agressiivisyyttä pride porukassa, sitä vastoin aggressiivisuutta on pahast heidän vastustajiltaan . Kun ei käsitetä edes mitä vastustetaan silti ollaan vastustamassa .
Olis luullut että etelä Suomessa olisi valistus mennyt perille jo aika päiviä sitten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Eihän tuo vajaaälyinen apukoululainen osaa edes kirjoittaa: ”kävät”.
Jonkun typosta vedät johtopäätöksen, että kirjoittaja on vajaaälyinen...
Hm, mikähän mahtaa oma terävyytesi olla? - Anonyymi
Suomessa Pride porukka ei ole aggresiivista, mutta esim. USAssa prideporukka käy käsiksi jos vaikka sanot "sir" parrakkaalle transnaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt pienintäkään agressiivisyyttä pride porukassa, sitä vastoin aggressiivisuutta on pahast heidän vastustajiltaan . Kun ei käsitetä edes mitä vastustetaan silti ollaan vastustamassa .
Olis luullut että etelä Suomessa olisi valistus mennyt perille jo aika päiviä sittenEt seuraa uutisia etkä ajankohtaisia tapahtumia, koska aggressiivisuus on jäänyt huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et seuraa uutisia etkä ajankohtaisia tapahtumia, koska aggressiivisuus on jäänyt huomaamatta.
Voit tietenkin laittaa tänne vaikka linkin pride-porukan väkivaltaisuudesta.
En pidättele hengitystä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidättele hengitystä..Hengityksen lisäksi voit alkaa itse luke uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidättele hengitystä..Lukuvaikeuksia? Viittaus ei ollut väkivaltaan, vaan aggressioon. Hienoa, ettet pidätä hengitystä, aivot tarvitsevat happea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukuvaikeuksia? Viittaus ei ollut väkivaltaan, vaan aggressioon. Hienoa, ettet pidätä hengitystä, aivot tarvitsevat happea.
"Kävät normaalien ihmisen kimppuun."
- Anonyymi
Price suvaitsevuus ei hyväksytä NS normaaleja kaikkien pitäs olla erilaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319