Kansalaisia kiinnostaa miksi olette markkinoilla ?
A) vedetään viinaa neljä päivää
B) vaimo halusi minä en
C) asun Seinäjoella, käyn vain baarissa
D) sain VIP kutsun
Tangomarkkinat 5 viiva 9 heinäkuuta tiedustelu
17
499
Vastaukset
- Anonyymi
A ja D.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17919565b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
E) pysyn kotona
- Anonyymi
A) ehdottomasti. Olen mies ja minulla on pippeli.
- Anonyymi
En iäuskalla tulla jos heitetään pois kesken kaiken. Tänä vuonna kotona protestiksi.
- Anonyymi
B vastaan
- Anonyymi
Juuri nyt C).
- Anonyymi
Mielenkiinnosta. Parempi käydä, kuin jäädä kotia.
- Anonyymi
Mikä ihme on 5 viiva 9.
- Anonyymi
Vastaan B.
- Anonyymi
5 viiva 9 on Persukirjoitusta kun ei löydetä ------ viivaa näppäimistöstä
- Anonyymi
jos tämä on arvausleikki? veikkaan olet persu kansanedustaja joka syyttää vaimoaan ja tulee vetämään täysilaidallisen kännin tangoille..ilman vaimoa. menikö oikein?
- Anonyymi
Meni väärin niinkuin sinulta menee kaikki muukin.
- Anonyymi
C ainakin tänään
- Anonyymi
Tottakai ulos tangoilemaan. Siellä on hyvärunkosia loiva 60-70 naisia täysillä joraamassa. Ottasko ne yöksi?
- Anonyymi
Vastaan sen viiva.
- Anonyymi
70 vuotiaalla on kuivat paikat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623