Eikö sinua Koskela yhtään ota päähän tuo puolueesi meininki?

Anonyymi-ap

Eikö sinua Koskela yhtään ota päähän tuo puolueesi meininki? Kovin on Helsinki keskeinen lähestymistapa, vaikka ännestäjät ovat syrjityn Suomen toreilla seisoskelevat miehet Kankaanpäästä, Vesannolta ja Ylivieskasta. Helsingistä nyt Halla-aho, Rydman ja Rantanen, joilla keskiluokan eläjinä ei mitään kiinnekohtaa todelliseen perussuomalaiseen puute-elämään. Missä on Satakunnan persuedustaja hallituksessa? Olisit ollut aivan hyvä TEM ministeri.
Rydmanin ei tarvinnut odottaa lapsen syntymän äitiysaikaa kun tammikuussa liittyy ja heinäkuussa on puolueen tärkeinpiä ministereitä, niin eikö sinua korni tilanne? Lisäksi onloikkari puolueeseen Lulu Ranteen ja Mari Rantasen kanssa.
Tähän pitää muistaa, että Purranhan johtajaksi valitsi teille jo helmikuussa YLE, HS, Alma, MTV ja muu valelehdistö, vaikka kesällä te muka äänestitte asiasta. Sen Purra kehun, ylistyksen ja yksipuolisen kuvan rummutuksesta ei yli voinut mennä kukaan puoluekokouksessa. Väki oli suggestoitu Purraan kiinni.

34

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei sitä ota! se tietää pääsevänsä pian ministeriksi, kun puolue hajoaa

    • Anonyymi

      Kankaanpää ei saa kymmeniin vuosiin ministeripaikkaa! Niin paljon painaa Juhantalon Kaken koplaukset ja maalaisliiton venkuilu muiden silmissä.

      • Anonyymi

        Hallitus kaatuu kohta kaikilla on luurankoja kaapissap on se kumma että kaivellaan vanhoja asioita, elämässä pitää mennä eteenpäin eikä katsoa taakse.Jokaonen tässä elämässä on kirjoittanut nettiin asioita joita ei tänä päivänä kannata eli menneet on menneitä maailma ja ihmiset muuttu elämässä pitää mennä eteenpäin,eli antaa vanhojen asioiden olla


    • Anonyymi

      Ei Koskela kommentoi mitään perujen juttuja, ellei ne ole jo persulehdessä kommentoitu. Jotenkin tuntuu, että Ḱoskela vain kelluu hyvässä palkassa ja etuisuuksissa kuin vauva, joka jokeltaa kun joku hauskuuttaa.

      • Anonyymi

        Sitähän sinne yrittää suurin oas tekemään. Osa on valanhimoista, luonteetonta ja houkkiota, joista tulee ministereitä.


    • Anonyymi

      Ei tässä mitään hätää. Persut ovat oppineet jo vanhojen petospuolueiden kaikki metkut. Siksi tämä kyllä menee raiteilla suunnitelmien mukaan.

    • Anonyymi

      Onko Koskela lopulta se Kankaanpäänkään alueen persujen kova luu? Minulle on tullet käsitys, että joutuu muuttelemaan mielipidettään parin muun äijän mukana.

      • Anonyymi

        Kameliontti ja omanedun tavoittelija!


    • Anonyymi

      Koskelan pitää odottaa Purran pullauttaminen johdosta ja sitten aukeaa ministerihanakin ... kai?

    • Anonyymi

      Koskela siä muutenkaan oo saanu mitään aikaseks. Aivan turha mies niissä karkelois, pysyis vaan kuntapolitiikassa

    • Anonyymi

      No persut sai juuri sen, mitä valhelehdistö halusikin. Seuraava askel on puolueen jakaminen taas kahteen leiriin.

      • Anonyymi

        Viekkaan, että kun viimeinenkin persukölli on lomaköllötykseltään herännyt ja Helsinkiin päässyt, niin alkaa repeily syyskuussa. On taas hallituksessa istumme kuin perseet liimassa sakki ja ne toiset.


    • Anonyymi

      Antakaa Koskelan vetää matalaa hiljaisuutta! Siellä saattaa itää jo kauna ja halu nousta näkyviin puolueen rivijäsenestä.

      • Anonyymi

        Ennemmin torille tulee se taottuun paskaan muotoiltu 78 metriä korkea Kova-Kake patsas.


    • Anonyymi

      Helsinki-keskeisyyteen lisää tietysti Purra Kirkkonummelta. Puoluetoimiston ja lehden väki helsinkiläisiä, jotka eivät tiedä missä on Kankaanpää!!!

    • Anonyymi

      Vanhukset, köyhät ja vähäosaiset on persuille tärkeitä. Niitä kun on helppo kusettaa äänestämään persuja ja kun vallassa ollaan niin sitten on helppo kurittaa. Mitä Koskelaan tulee niin ihan turha ukko vaalipiirinsä asioiden kannalta.

    • Anonyymi

      Kyllä Koskela voisi vaikka omassa naamakirjassa rohkeasti kertoa tämän hetken ajatuksiaan hallituksesta.

      • Anonyymi

        Niinpä kyllä urheilu on etusijalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä kyllä urheilu on etusijalla

        Täytyy lenkkeillä että jaksaa " painia" salarakkaan kanssa...


    • Anonyymi

      Koskela ja Koskela! Eduskunnassa on 176 Koskelaa, jotka hykertää etuisuuksissaan ja palkassaan onnen hyrinää.

      • Anonyymi

        Ylemmän keskiluokan perillis-poika Jari ei ole tosielämää koskaan kokenutkaan!


    • Anonyymi

      Minä kysyn, etteikö koko Kankaanpään persuporukan päähän ota Helsingissä menevä touhu?

      • Anonyymi

        Ottaa ja ... menee läpi. Herrat hymyilevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa ja ... menee läpi. Herrat hymyilevät

        Seuraatko hyvin läheltä Koskelan päivärutiinia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraatko hyvin läheltä Koskelan päivärutiinia?

        Olen melkein ihollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melkein ihollaan.

        Hahaa hyvä heitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa hyvä heitto!

        Et ole kovin välkky?


    • Anonyymi

      Hei tämä on jäänyt vahingossa tänne!

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Eduskunta-avustajat herätkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Eduskunta-avustajat herätkää!

        Nekö Koskelaa johtaa?


    • Anonyymi

      on sulla ongelmat

    • Anonyymi

      Koskela on niin turha valtakunnanpolitiikassa kun kuntapolitiikassakin. EI taida paljon Kankaanpään asiat kiinnosta. Katselin valtuuston kokousta joka taisi kestää oikein 10min? Eikö tuo ole jo veronmaksajien rahojen haaskaamista? Kuka kutsuu kokouksen koolle? Eikö olekkin puheenjohtaja? Persut juurikin arvostelleet kokouspalkkioita !!
      Missä viipyy Koskelan mielipidekirjoitus Seutuun koskien hallituksen politiikkaa ja vähempiosaisten ja köyhien kurjistamista? Taitaa kuitenkin suurin osa persujen äänestäjistä kuulua tähän porukkaan. Kerro nyt Koskela mielipiteesi asiasta!!!

      • Anonyymi

        Eduskunta avustaja on kirjoittanut monta kannanottoa, mutta Jari ne kätkee.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset ei saa mitään aikaan muuta kun suunsoittoa ja riitoja. Suurinta manifestia vielä odotellaan. Kaikki juoksevat talvella avantoon kun se kuullaan. Tulevaisuus ja suomi nousuun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe