Selänne uudelleentviittasi urheiluvaikuttaja Aleksi Valavuoren pakolaispolitiikkaa kritisoineen kirjoituksen. Siinä kysyttiin, kuinka monta joukkoraiskausta pitää tapahtua, kunnes maailmaa halailevat suomalaispoliitikot myöntävät, ”ettei kulttuurien kohtaaminen pohjolassa ollutkaan kovin loppuun asti mietitty saippuakuplapuhallus”.
Selänne osallistui keskusteluun myös omin sanoin. Hän vaati raiskaajille kovia rangaistuksia ja hyysäilyn lopettamista. Kiivaassa Twitter-väittelyssä syytökset sinkoilivat puolin ja toisin.
Vain muutamaa tuntia myöhemmin MV-lehti nosti Selänteen etusivulleen: ”Teemu Selänne on isänmaallinen!”
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/vahemman-kommaritouhua-teemu-selanne-tietaa-millainen-olisi-parempi-suomi/?shared=1261492-d8e1c45d-500
Teemu selänne puhuu silkkaa asiaa maahanmuutosta
15
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkiekko on rasismia Moktar Gubta?
- Anonyymi
teukka SS salama 🙂
- Anonyymi
Kiitos hymiö moktar...suomi24 mainostrolli
- Anonyymi
vain hymiönä nyt Moktar?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hymiö moktar...suomi24 mainostrolli
minä en saa palkkaa yhtään , kirjoitan vain intohimosta kirjoittamiseen
Minua kutsuttiin silloin 2014 trolliksi , ihmetelin silloin sitä että olen trulli 🤣
mitä vikaa tuossa teukka salama vitsissä on , että yhdistät sen karvahattuun ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain hymiönä nyt Moktar?
minä kirjoitin nimimerkillä kunnes joku laittoi hirveän listan juttujani nippuun ja sitten muutin nimmaria aina , kunnes se oli osa tekstiä ja sitten kun muutuin anonyymiksi niin laiton naaman loppuun EN OLE KARVAHATTU
- Anonyymi
Moktar Gubta voisi kertoa Teemusta jutun jooko?
Isänmallisuus kun on punikille paha asia - Anonyymi
Mitähän Juha Mieto tuumaa kepulilainen?
- Anonyymi
elinkeinoelämä siis vihaa jääkiekkoa? ovat maahanmuuttouudistuksia vastaan
elinkeinoelämä siis vihaa jääkiekkoa? ovat maahanmuuttouudistuksia vastaan - Anonyymi
polttaa polttaa
polttaa polttaa - Anonyymi
Selänteet voisi keskittyä siihen minkä parhaiten osaavat elikkä viinin lipittämiseen mutta silloin some välineet lukkojen taakse ettei tule noita aivopieruja.
- Anonyymi
Souuu
- Anonyymi
SUOMEN PUHISTUS TULEE VARMANA ETEEMME
- Anonyymi
jospa teemu tietää asioita , koska on ne joutunut kohtaamaan ulkomailla 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822708- 1952227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772036- 1721894
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731365Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791325Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1741272Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801212